Web Analytics Made Easy - Statcounter

تضامین ارائه شده به شعب بانک توسعه تعاون برای پرداخت تسهیلات به مددجویان نهاد های حمایتی تسهیل شد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام بانک توسعه تعاون، این بانک در جهت حمایت از سیاست های اشتغالزایی دولت و در جهت تسهیل وام دهی به مددجویان نهاد های حمایتی مواردی را در موضوع اخذ تضامین از تسهیلات گیرندگان ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، ضامن یا ضامنین تسهیلات گیرندگان می‌توانند دو کارمند دستگاه‌های دولتی و نهادهای عمومی غیردولتی (رسمی/ پیمانی/ قراردادی با حداقل یک سال سابقه کار در محل خدمت فعلی (آخرین فیش حقوقی، آخرین حکم کارگزینی و گواهی کسر اقساط از حقوق باشند که مدارک این افراد باید به تائید مسئول شعبه برسد.
همچنین با تائید مسئول شعبه امکان پذیرش سفته و ظهرنویسی از سوی دو ضامن معتبر یا ترکیبی از کارمند و کاسب وجود دارد.

برای پرداخت تسهیلات تا سقف 500 میلیون ریال به‌عنوان پوشش تضمینات، اخذ سفته با ظهر نویسی یک ضامن معتبر مورد تأیید رئیس شعبه امکان‌پذیر است.
بر اساس مصوبه بانک مرکزی سقف تسهیلات پرداختی به مددجویان نهادهای حمایتی همچون کمیته امداد امام و سازمان بهزیستی، مشاغل خانگی و بنیاد شهید و ایثارگران به 1000 میلیون ریال افزایش‌یافته است.

تا پیش‌ از این برای دریافت تسهیلات یک میلیارد ریالی باید سه ضامن معتبر و برای تسهیلات 500 میلیون ریالی دو ضامن به شعبه معرفی می شد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بانک توسعه تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۳۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرفتن وام با جسد ضامن + عکس

همشهری آنلاین _ حوادث: به نقل از میرر، روز سه شنبه اریکا دسوزا ویرا نونس به همراه عمویش راهی بانکی در ریودوژانیرو شد تا وام بگیرد. قرار بود عمویش به عنوان ضامن در بانک حضور یافته و چند سند را امضاء کند. ویرا به سراغ عموی ۶۵ساله‌اش رفت تا همراه او به بانک برود اما قبل از اینکه از خانه خارج شوند، متوجه شد که عمویش جانش را از دست داده است.
زن جوان اما برای اینکه بتواند وام را بگیرد، تصمیم گرفت که عمویش را به بانک ببرد و با صحنه سازی کارمند بانک را فریب دهد.
اریکا با خونسردی جسد عمویش را داخل ویلچر گذاشت و در حالیکه وانمود می‌کرد او زنده است به بانک و نزد باجه مورد نظر رفت و ازکارمند بانک خواست تا فرم درخواست وام را به او بدهد. او با دستش سر عمویش را بالا نگه داشت و به او گفت که باید سندی را امضا کند.
این اقدام از چشم کارمند بانک دور نماند و به زن جوان مشکوک شد و گفت: «به نظر می‌رسد حال این آقا خوب نیست و فکر نمی‌کنم این کار قانونی باشد.». کارمند بانک در ادامه به عموی اریکا گفت که اگر حالتان خوب نیست، باید به بیمارستان بروید اما هیچ واکنشی دریافت نکرد.
اریکا بدون توجه به کارمند بانک خودکار را در بین انگشتان عمویش قرار داد و از او خواست تا سندهای بانکی را امضا کند.
کارمند بانک اما ماجرا را به مسئولان بانک اطلاع داد و آنها نیز پلیس را خبر کردند. با حضور پلیس در بانک معلوم شد که پیرمرد قبل از نشستن در ویلچر از دنیا رفته بود. در بررسی از دوربین‌های نظارتی هم مشخص شد که اریکا مرد را طوری روی ویلچر نشانده که مشخص نشود، از دنیا رفته است و در برخورد با او طوری رفتار می‌کرد که او زنده است و جواب می‌دهد.
نتایج آزمایشات پس از مرگ برای تعیین علت اصلی مرگ عموی ۶۵ساله هنوز اعلام نشده است.
فابیو لوئیز، رئیس پلیس ریودوژانیرو گفت: تحقیقات برای شناسایی سایر اعضای خانواده و بررسی اینکه مرد ۶۵ساله تا چه زمانی زنده بود ادامه دارد.
اریکا که مدعی است عمویش بر اثر مرگ طبیعی از دنیا رفته، در حال حاضر در زندان به سر می‌برد و تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

کد خبر 845287 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها بانک حوادث جهان مجله مرگ

دیگر خبرها

  • شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣ چیست؟
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • دستگیری زنی که دایی مرده خود را به بانک برای ضمانت برد
  • دستگیری زنی که دایی مرده خود را به بانک برای ضمانت برد + عکس | امضا کن خسته شدم!
  • گرفتن وام با جسد ضامن + عکس
  • جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲
  • جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ اعلام شد
  • افزایش ۲۴٫۷ درصدی تسهیلات پرداختی شبکه بانکی در سال ۱۴۰۲
  • جزئیات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ (+جدول)
  • جزئیات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲+جدول