Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سالار حسین پور مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در گچساران گفت: بر اساس مصوبه ۲۰۰ میلیارد تومان از طریق بانک تجارت و ۲۰۰ میلیارد تومان هم از طریق بانک ملت برای ساخت کارخانه بیواتانول باشت پرداخت می‌شود.
او افزود: این کارخانه هم اکنون ۱۵ درصد پیشرفت کاری دارد و تلاش می‌شود سال ۱۴۰۱ به بهره برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


۲۳هزار متر مربع سازه شامل ۱۷هزار مترمربع ساختمان اصلی،۲ هزار متر مربع ساختمان اداری، ۴ هزار متر مربع ساختمان تاسیساتی و سیلو به ظرفیت ۳۰ هزار تن در این کارخانه احداث می‌شود.
با بهره برداری از این کارخانه سالیانه ۶۶ میلیون لیتر بیواتانول و ۶۶ هزار تن کنجاله تخمیری به صورت مستقیم دراین کارخانه تولید می‌شود.   این کارخانه به عنوان یکی از طرح‌های مهم در دست اجرای کشور برای تولید بنزین گیاهی است که در شهرک صنعتی خان احمد در حال ساخت است. انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد صنعت و معدن تخصیص اعتبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۳۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروجی سد زاینده‌رود افزایش یافت

سرپرست معاونت حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان از افزایش خروجی سد زاینده رود به منظور بازگشایی رودخانه در بخش‌های خشک آن و تخصیص آب برای نوبت سوم آبیاری مزارع اصفهان و شرق این خطه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمدرضا صادقی اظهار کرد: مدت زمان و حجم آب تخصیصی پس از جلسات آینده مشخص خواهد شد.

وی ادامه داد: میزان و مدت تخصیص آب در نواحی مختلف نیز منوط به جلسات و هماهنگی صنوف کشاورزان استان است.

سرپرست معاونت حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان همچنین پیش‌بینی کرد که با توجه به شرایط موجود حدود فردا ظهر آب به کلانشهر اصفهان برسد.

منبع: ایرنا

کد خبر 745277

دیگر خبرها

  • عرضه سهام بیواتانول باشت در بورس
  • ساختمان و سازه کارخانه کاغذ سنگ الیگودرز تکمیل شده است
  • افتتاح کارخانه تولید خوراک دام در گرمسار
  • بهره‌برداری از طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار و نیروگاه خورشیدی
  • تکمیل طرح رانش محور ماربره به صالح آباد در گرو تخصیص اعتبار
  • افتتاح مرکز تصویربرداری پزشکی غرب فارس در کازرون
  • شرکت ملی نفت صاحب کارخانه آسفالت می شود
  • خروجی سد زاینده‌رود افزایش یافت
  • بهره برداری از بیمارستان اسلامشهر ۵۰۰ میلیارد اعتبار نیاز دارد
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت پل شهید نجفی در جاده سی سخت