Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@06:15:14 GMT

بازگشایی راه ارتباطی دو روستای مسدود شده در نهاوند

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۳۸۵۱

بازگشایی راه ارتباطی دو روستای مسدود شده در نهاوند

حجت‌الله بهرکشکول امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: بارش اولین برف پائیزی از نخستین ساعات صبح امروز در نهاوند راه ارتباطی دو روستا در بخش مرکزی را مسدود کرد که با تلاش نیروهای راهداری برف روبی و بازگشایی شد.

وی گفت: بارش برف باعث شد جاده روستاهای عشوند و بانسره که به علت قرار گرفتن در منطقه کوهستانی بسته شده و عبور و مرور به صورت موقت از آن با مشکل روبرو شود که ماموران راهداری با استفاده از ماشین آلات جاده ای اقدام به بازگشایی آن کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار مرکزی نهاوند با بیان اینکه محورهای ارتباطی در سایر مناطق حوزه مرکزی نهاوند باز است افزود: در گردنه صعب‌العبور گرین در محور نهاوند به نورآباد بارش برف باعث کندی تردد وسایل نقلیه شد که با تلاش ماموران راهداری جاده این محور نیز پاکسازی و روانسازی شد.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه بارش برف در فصل سرد زمستان جاده های شهرستان به ویژه در گردنه‌های برفگیر را در مناطق کوهستانی با مشکل مواجه می سازد لذا رانندگان ضمن رعایت نکات ایمنی حتما بدون زنجیر چرخ از تردد در گردنه های کوهستانی خوداری کنند.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: بخشدار مرکزی نهاوند بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۳۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردنه برف‌گیر و مرتفع کرمانشاه پس از ماه‌ها بازگشایی شد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: گردنه ته‌ته در محور شهرستان پاوه، استان کرمانشاه به سروآباد کردستان با تلاش نیروهای راهداری بازگشایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سیدشهرام کهریزی امروز _ چهارشنبه چهارم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گردنه ته‌ته پس از پنج ماه انسداد با تلاش راهداران شهرستان پاوه کاملاً بازگشایی و ایمن‌سازی شد.

وی افزود: گردنه ته‌ته یکی از نقاط مرتفع و برف‌گیر استان کرمانشاه، شهرستان پاوه به شمار می‌رود که هر سال با بارش اولین برف بسته خواهد شد؛ با توجه به سخت‌گذر بودن این محور، امکان انجام عملیات برف‌روبی وجود ندارد و بازگشایی آن به اول بهار سال آینده موکول می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این گردنه ۲۱ کیلومتر طول دارد که ۱۷ کیلومتر آن در محدوده استان کرمانشاه شهرستان پاوه واقع شده است و مابقی آن در حوزه استحفاظی استان کردستان و شهرستان سروآباد است.

کهریزی گفت: گردنه ته‌ته در منطقه اورامانات محور ارتباطی شهرستان پاوه و شهرهای نودشه و نوسود در استان کرمانشاه به شهرستان سروآباد و مریوان در استان کردستان است.

کد خبر 747586

دیگر خبرها

  • سیلاب جاده تربت جام - صالح آباد در خراسان رضوی را مسدود کرد
  • بازگشایی ۴۵ کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه
  • برفروبی محور ارتباطی سروآباد پاوه بعد از 5 ماه مسدودی
  • بازگشایی گردنه تته پس از ۵ ماه + فیلم
  • گردنه برف‌گیر و مرتفع کرمانشاه پس از ماه‌ها بازگشایی شد
  • بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه + تصویر
  • بارش شدید باران در این شهر سیل راه انداخت
  • بازگشایی گردنه بیژن پادنای سمیرم
  • گردنه بیژن پادنای سمیرم بالاخره بازگشایی شد
  • بازگشایی راه‌های روستایی بخش گافر و پارامون تا پایان هفته