Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-19@19:40:26 GMT

استایل جدید حمید هیراد

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۳۸۹۴

حمید هیراد خواننده کشورمان است. حمید هیراد اولین کنسرت خود را در سالن برج میلاد برگزار کرد. حمید هیراد درگیر بیماری سختی است.

بیوگرافی حمید هیراد

حمید حسین‌زاده، با نام هنری حمید هیراد (زاده ۱ بهمن ۱۳۷۰ در شمیران در تهران) خواننده موسیقی پاپ اهل ایران است.اصالت گیلانی چابکسری دارد پدر وی خسرو حسین زاده،کارمند سابق مخابرات و مادر وی فاطمه احمدی،خانه دار می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ برادر به نام های حسین و حامد حسین زاده دارد.

اولین آهنگ وی با گروه پازل بند در کنار علی رهبری و آرین بهاری در ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ با نام «بی‌تاب» منتشر شد. در اردیبهشت ۱۳۹۶ آهنگ مستقل وی با نام «مستم کن» روانهٔ بازار شد. در تیرماه ۱۳۹۶ آهنگ «دلارام» را به همراهی پازل بند منتشر کرد که مورد استقبال طیف گسترده‌ای از مردم قرار گرفت.

حمید هیراد در کنار پدر و‌مادرش + عکس اتهام سرقت ادبی به حمید هیراد

یکی از روزهای سخت این خواننده اتهام سرقت ادبی بود، در 8 فروردین 97 چهل نفر از شاعران و ترانه سرایان بیانیه ای علیه سرقت های ادبی متعدد او انتشار دادند

چند ماه بعد در مرداد 97 انتشار ویدیوی از کنسرت ایشان نشان داد آقای خواننده پلی بک کرده و زنده نمی خواند که همین اتفاقات خیلی زود حضورش در صحنه را کمرنگ تر کرد.

مجازات حمید هیراد مشخص شد عشق حمید هیراد فوت کرد

حمید هیراد در سال 1391 وقتی 21 ساله بود عاشق شد اما کسی که دوستش داشت در حادثه ای فوت کرد و این عشق به فرجام نرسید.

جنجال جدید«حمید هیراد»

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: حمید هیراد حمید هیراد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۳۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی بدون گل در نیمه نخست بازی نساجی و تراکتور

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و تراکتور تبریز از ساعت ۱۶:۳۰ امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ پیگیری شد که با تساوی بدون گل در نیمه اول به پایان رسید.

تغییرات نصرتی پس از جدایی خمز

استعفای پاکو خمز از هدایت تراکتور باعث شد تا محمد نصرتی دستیار او به عنوان مربی موقت هدایت تراکتوری‌ها را بر عهده بگیرد. او نیز تصمیم گرفت با ایجاد تغییراتی در خط دفاعی سرخپوشان پایتخت شوک مثبتی را به رختکن تیمش وارد کند. از این رو میلاد کر در جمع ۱۱ بازیکن اصلی قرار گرفت تا زوج شجاع خلیل زاده در قلب دفاع باشد. همچنین آلوز نیز بار دیگر در ترکیب تراکتور قرار گرفت تا بازی‌سازی تیمش را بر عهده بگیرد. ترکیب تراکتور به شرح زیر است:

حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، میلاد کر، مهدی شیری، محمد نادری، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، سیامک نعمتی، امیرحسین حسین‌زاده، مهدی عبدی و رحمان جعفری.

ترکیب نساجی برای فرار از منطقه سقوط

ساکت الهامی برای خروج تیمش از منطقه سقوط جدول چیزی جز سه امتیاز دیدار خانگی امروز به دردش نمی‌خورد. از این رو تصمیم گرفت ترکیبی نسبتا تهاجمی را وارد میدان کند که در پی می‌خوانید:

لوآن پولی، امیرحسین سام دلیری، امیرمحمد هوشمند، امیرمهدی جان ملکی، سعید غلامعلی بیگی، حسین زامهران، سعید آقایی، منصور باقری، سید محمدرضا حسینی، محمدرضا عباسی و محمد عباس زاده

بازی مستقیم با صحنه مشکوک

تفکرات کادر فنی دو تیم باعث سانترهای بلند برای خلق موقعیت گلزنی بود. تراکتوری‌ها با استفاده از سانترهای بند خلیل زاده و کر چنین روشی را انتخاب کردند تا امیرحسین حسین زاده و رحمان جعفری و مهدی عبدی را صاحب توپ کنند. همین امر هم کم کرد تا ضد حمله این تیم در دقیقه ۲۵ با شوت سرکش حسین زاده همراه شود. توپ او پس از برخورد به تیر دروازه طوری روی خط نشست که محمد نصرتی معتقد به گل بود اما کمک داور این مسابقه آن را رد کرد و دستور به ادامه بازی داد.

پس از این صحنه نساجی نیز دو بار توسط عباس زاده موقعیت آفرینی کرد که پورحمیدی مانع از باز شدن دروازه تیمش شد تا دو تیم بدون زدن گل راهی رختکن شوند.

کد خبر 6082696

دیگر خبرها

  • تراکتور بی خمس باخت تا قائمشهر زنده بماند!
  • تراکتور مغلوب نساجی شد
  • نساجی یک تراکتور صفر
  • سه امتیاز برای حفظ تار و پود نساجی/ تراکتور بازهم شکست خورد
  • تساوی بدون گل در نیمه نخست بازی نساجی و تراکتور
  • نساجی - تراکتور؛ گزارش زنده
  • اعلام ترکیب تراکتو برای دیدار با نساجی
  • ترکیب تراکتور بدون خمس زیر و رو شد!
  • انتصابات جدید در ستاد راهیان نور
  • از انتشار آهنگ جدید خواننده انقلابی تا غوغای دروازه بان تیم ملی