Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-20@09:48:46 GMT

اجرای فرش گل در بروجرد

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۳۹۰۳

اجرای فرش گل در بروجرد

شهردار بروجرد گفت: فرش‌های گل با استفاده از گل‌های بنفشه در ضلع شمالی پل پیامبر اعظم (ص) نقش بسته است.

یحیی عیدی بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با هدف ایجاد چشم اندازهای زیبا، فرش‌های گل با استفاده از گل‌های بنفشه در ضلع شمالی پل پیامبر اعظم (ص) بروجرد نقش بسته است.

وی تصریح کرد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری بروجرد این فرش‌های گل زیبا را با استفاده از گل‌های بنفشه به وجود آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار بروجرد از آغاز عملیات مسقف کردن غرفه‌های بازارچه خیابان جعفری توسط سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری در راستای ساماندهی دست فروشان خیابان جعفری و صفا خبر داد.

وی گفت: نصب هشت عدد صندلی و سطل زباله در فضای سبز حاشیه میدان شهید بازگیر، شهرک اندیشه، جمع آوری برگ‌های خزان شده از سطح شهر و ترمیم و بازپیرایی اِلمان (صلوات) پیامبر اکرم (ص) واقع در پل پیامبر اعظم (ص) از دیگر اقدامات سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری بروجرد در هفته جاری است.

کد خبر 540114

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری خرم آباد خرم آباد شهر شهرهاي ايران فرش گل شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۳۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معابر شهری سی‌سخت زیبنده یک شهر توریستی نیست

شهردار سی‌سخت گفت: ساماندهی معابر و زیباسازی شهر در اولویت کاری قرار دارد و باید به‌گونه‌ای عمل شود که سی‌سخت به عنوان یک شهر توریستی سرآمد باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سجاد بهرامی، امروز _ شنبه یکم اردیبهشت_ در بازدید از معابر شهری سی‌سخت در جمع خبرنگاران، ضمن ابراز نارضایتی از وضعیت آسفالت و معابر شهری، اظهار کرد: امروز در اوایل شروع به‌کار فرصتی فراهم شد تا با همکاران از نزدیک برخی از خیابان‌ها را از نزدیک بررسی کنیم که متأسفانه مشکلات فراوانی وجود دارد.

وی افزود: در خیابان امام حسین (ع) به‌دلیل توجه نکردن پیمانکار فاضلاب شهری به اصول زیرسازی در ترمیم آسفالت خیابان امام حسین (ع) خسارات فراوانی به آسفالت شهر وارد شده‌است که قطعاً در اسرع وقت ترمیم انجام می‌شود، اما در این خصوص از حق شهروندان عزیز نخواهیم گذشت.

شهردار سی‌سخت گفت: در برنامه امروز از فضای سبز بلوار شهید بهشتی، امام خمینی (ره)، میدان کوثر و تعدادی از بلوارهای شهر بازدید شد و بررسی‌های لازم صورت گرفت که ضمن بررسی نیازها و کمبودها، جهت ساماندهی و رفع نواقص، تسریع در ساماندهی فضای سبز بلوارها و میادین و اصلاح فضای سبز، پاک‌سازی بلوارها و حاشیه خیابان‌ها از زباله‌های پراکنده، توسط واحدهای ذیربط اقدام می‌شود.

وی با بیان اینکه فضاهای سبز شهری باید در شأن شهروندان شریف و جایگاه گردشگری شهر سی‌سخت باشد، تصریح کرد: سعی ما در شهرداری تأمین رضایت همه شهروندان است.

بهرامی خاطرنشان کرد: تسریع در خرید و انجام گل‌کاری سطح میادین و بلوارها جهت زیباسازی محیطی شهر در اولویت فضای سبز و خدمات شهری قرار دارد.

وی افزود: شهر سی‌سخت در بحث گردشگری نگین استان است و همه ساله مهمانان زیادی برای تفریح به این شهر سفر می‌کند که از جهاتی آبروی استان است و ما هم باید تلاش کنیم این شهر در زمینه‌های مختلف سرآمد باشد.

به گزارش ایمنا، سجاد بهرامی هفته گذشته با حکم استاندار کهگیلویه و بویراحمد به‌عنوان شهردار شهر سی‌سخت منصوب شد.

کد خبر 746152

دیگر خبرها

  • معابر شهری سی‌سخت زیبنده یک شهر توریستی نیست
  • تکمیل طرح جامع آب خام شهر تهران در سال جاری
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) در قم احداث می‌شود
  • «موزه دین و زندگی» در بلوار پیامبر اعظم (ص) ایجاد می‌شود
  • حریق انبار لوازم الکتریکی در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) مشهد مهار شد
  • اطفاء حریق انبار لوازم الکتریکی در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) با نجات یک مصدوم(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)
  • انجام بزرگترین تونل نوری در بلوار پیامبر اعظم(ص)/جانمایی بیش از ۲۰۰ المان شهری در قم
  • ورود حجم قابل توجه‌ای سیلاب به شهر زاهدان
  • اجرای ۳۰ پروژه بازآفرینی شهری در شهرکرد
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بروجرد