Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@04:43:50 GMT

مرغ تازه تنظیم بازار ارزان شد

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۳۹۸۰

مرغ تازه تنظیم بازار ارزان شد

قیمت گوشت مرغ تازه تنظیم بازار در میادین میوه و تره بار از روز گذشته کاهش یافت.

خبرگزاری میزان _ روزنامه همشهری نوشت: گوشت مرغ گرم تنظیم بازار که تا شنبه در میادین میوه‌و‌تره بار با قیمت هر کیلوگرم ۲۹.۹۷۰ تومان عرضه می‌شد، از صبح دیروز با ۱۱۰۰ تومان کاهش، با قیمت هر کیلوگرم ۲۸.۸۷۰ تومان عرضه می‌شود. کاهش ۱۱۰۰ تومانی قیمت گوشت مرغ گرم درحالی صورت گرفت که پیش از این و در هفته‌های گذشته قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ منجمد ۵ هزار تومان و قیمت هر شانه تخم مرغ ۲ هزار تومان پایین آمده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته گذشته قیمت هر کیلوگرم مرغ منجمد از ۲۵ هزار به ۲۰ هزار تومان و قیمت هر شانه تخم مرغ از ۴۳ هزار به ۴۱ هزار تومان کاهش یافت. قیمت گذاری و توزیع مرغ به‌صورت قطعه‌بندی شده نیز در میادین میوه‌و‌تره‌بار شهرداری تهران دوباره آغاز شده است. از ابتدای امسال و به‌دنبال افزایش قیمت مرغ، توزیع مرغ قطعه‌بندی شده در واحد‌های صنفی ممنوع شد و در میادین طی این مدت مرغ به‌صورت کامل عرضه می‌شد.

در نرخنامه جدید سازمان میادین میوه و تره‌بار تهران بعد از ماه‌ها، از روز گذشته قیمت‌گذاری قطعات مرغ انجام شده و این از رفع ممنوعیت فروش مرغ به‌صورت قطعه‌بندی شده حکایت دارد.

بیشتر بخوانید: ثبات و آرامش در بازار ارزاق عمومی و مصرف مردم تثبیت می شود

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: مرغ گوشت مرغ

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مرغ گوشت مرغ میادین میوه و تره بار قیمت هر کیلوگرم هزار تومان گوشت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۳۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرغ ارزان شد/ قیمت جدید را ببینید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی یوسف‌خانی از پایین بودن مقطعی قیمت مرغ خبر داد و گفت: در حال حاضر قیمت مرغ زنده در هر کیلو به ۵۴ هزار تومان کاهش یافته در حالی که پیش‌تر ۶۰ هزار تومان در هر کیلو بوده است.

وی در گفت وگو با ایلنا افزود: کاهش قیمت مرغ زنده به کاهش قیمت گوشت مرغ و رسیدن آن به ۸۰ هزار تومان در هر کیلو انجامیده و این در حالیست که این قیمت‌ها به سود تولیدکننده نیست و می‌تواند در میان‌مدت به کاهش جوجه‌ریزی و افزایش قیمت مرغ در بازار بینجامد.

یوسف‌خانی ادامه داد: در حال حاضر مرغ با کیلویی ۸۰ هزار تومان در بازار عرضه می‌شود و البته فروشندگان مجاز هستند که قیمت آن را تا ۸۵ هزار تومان در هر کیلو بالا ببرند اما از آنجا که این روزها بازار مرغ با مازاد عرضه نسبت به تقاضا روبه‌رو شده این کالا در برخی فروشگاه‌ها با اندکی پایین‌تر از این قیمت نیز فروخته می‌شود.

رییس اتحادیه فروشندگان مرغ گوشتی و ماهی خاطرنشان کرد: به طور معمول در نیمه دوم فروردین هر سال رکود شدیدی برای بازار مرغ حاکم می‌شود که البته موقت است و در ادامه سال با افزایش تقاضا قیمت بالا می‌رود تا تولیدکننده هم متضرر نشود.

وی اظهار کرد: تامین خوراک مرغ به خوبی صورت می‌گیرد و همین موضوع نیز عاملی است که به تقویت عرضه و کاهش قیمت کنونی انجامیده است.

223225

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896874

دیگر خبرها

  • مرغ ارزان شد/ قیمت جدید را ببینید
  • ۱۲۰۰ تن شکر در سکوهای تنظیم بازار یزد توزیع می‌شود
  • قیمت آجیل و خشکبار در میادین میوه و تره‌بار اعلام شد
  • واردات روزانه ۲۰۰ تن گوشت گرم از ابتدای سال
  • قیمت آجیل و خشکبار در میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار
  • قیمت حبوبات در میادین و بازارهای میوه و تره بار تهران اعلام شد
  • برنامه ریزی برای راه اندازی بازار میوه و تره‌بار و ایجاد میدان عرضه دام در فیروزکوه
  • قیمت قارچ در میادین و بازار‌های میوه و تره بار کاهش یافت
  • توزیع بیش از ۶۰۰ تن کالای اساسی تنظیم بازار در شهرستان کازرون طی سالی که گذشت
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار