Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا،‌شبکه اجتماعی Truth Social که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا سودای راه‌اندازی‌اش را در سر می‌پروراند، مورد حمایت سرمایه‌گذاران قرار گرفته است. 

پیش از این ترامپ اعلام کرده بود به منظور به اشتراک گذاشتن آزادانه نظراتش قصد راه‌اندازی یک شبکه اختصاصی با نام «حقیقت» را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گروه رسانه‌ای و فناوری ترامپ (TMTG) و شرکت «دیجیتال وورد» شنبه ۵ دسامبر (۱۴ آذر) طی اطلاعیه‌ای مشترکا اعلام کردند، سرمایه‌گذاران می‌خواهند با یک میلیارد دلار معادل ۸۸۰ میلیون یورو به راه‌اندازی این شبکه کمک کنند. 

در اطلاعیه مشخص نشده که این سرمایه‌گذاران دقیقا چه کسانی هستند. 

بنا بر این اطلاعیه، این پول به ۲۹۳ میلیون دلاری که شرکت «دیجیتال وورد» در ماه سپتامبر در بورس به دست آورده بود اضافه خواهد شد. 

دونالد ترامپ بعد از حمله هوادارانش به ساختمان کنگره آمریکا در ششم ژانویه سال جاری از پلت‌فرم‌های بزرگی مانند فیس‌بوک، توییتر و یوتیوب بیرون رانده شد. 

پس از آن ترامپ ۷۵ساله اعلام کرد، با راه‌اندازی شبکه اجتماعی اختصاصی خود قصد دارد با «استبداد» شرکت‌های بزرگ فناوری مقابله کند. 

قرار شد که شبکه Truth Social در اوایل سال ۲۰۲۲ کار خود را آغاز کند. ترامپ هنوز هم در میان محافظه‌کاران آمریکا محبوبیت دارد و چشم به انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ این کشور دوخته است. 

او در دوران ریاست جمهوری خود در شبکه‌های اجتماعی حضوری فعال داشت. تنها در توییتر ۸۸ میلیون کاربر پیام‌های او را دنبال می‌کردند. 

کد خبر 641464 برچسب‌ها شبکه‌ اجتماعی دونالد ترامپ

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شبکه اجتماعی دونالد ترامپ دونالد ترامپ راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۳۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور مکزیک: ایده دیوار مرزی ترامپ کارایی ندارد

رئیس‌جمهور مکزیک در مصاحبه‌ای گفت، ایده دیوار مرزی که از سوی ترامپ برای مرز بین ایالات متحده و مکزیک مطرح شد، کارایی ندارد.

به گزارش ایسنا، آندرس مانوئل لوپز اوبرادور رئیس‌جمهور مکزیک در مصاحبه ای با شبکه خبری سی.بی.اس در پاسخ به اینکه اگر دونالد ترامپ بار دیگر در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا پیروز شود و به کاخ سفید راه یابد، این دیوار مرزی را که قولش را در دور نخست ریاست جمهوری داده بود، می‌سازد، گفت: نه او این کار را نمی‌کند.

وی افزود: این ایده، کارایی ندارد.

رئیس جمهور مکزیک همچنین بار دیگر بر دیدگاهش تاکید کرد که تنها تغییرات اساسی و اصولی سیاست خارجی ایالات متحده می تواند مهاجرت غیرقانونی را ریشه کن کند.

وی ادامه داد، وقتی ترامپ در کاخ سفید بود و به دنبال ساخت یک دیوار مرزی، به او گفته که قاچاقچیان توانسته‌اند تونل‌هایی زیر موانعی که در این مرز مشترک کار گذاشته شده، حفر کنند.

لوپز اوبرادور افزود: ترامپ با شنیدن این حرف ساکت شد و بعد شروع کرد به خندیدن و به من گفت با تو به جایی نمی‌رسم!

گفته‌های رئیس جمهور مکزیک درباره ترامپ و همینطور جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در حالی مطرح شده که این دو رقیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ ایالات متحده بار دیگر روبروی هم قرار گرفته‌اند آن هم با موضوع اصلی کارزار انتخاباتی یعنی مهاجرت غیرقانونی به داخل کشور.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سه رئیس‌جمهور و یک هدف؛ شکست ترامپ
  • عاقبت کسی که برای هموطنانش از ترامپ درخواست تحریم کرد+عکس
  • آخرین پیش‌بینی‌ها درباره انتخابات آمریکا
  • نظرسنجی جدید: افزایش اندک میزان محبوبیت جو بایدن
  • اگر ترامپ و قهرمانان‌اش بر جهان حکمرانی کنند...
  • سهام شرکت شبکه اجتماعی ترامپ ۳۰ درصد صعود کرد
  • ترامپ هم طرفدار آتش بس در غزه شد
  • ترامپ خواستار توقف جنگ غزه شد
  • افزایش سه میلیارد دلاری ثروت ترامپ با یک حرکت استراتژیک
  • رئیس‌جمهور مکزیک: ایده دیوار مرزی ترامپ کارایی ندارد