Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان اداری استخدامی کشور در روزهای گذشته جزئیات اطلاعات ثبت شده در سامانه پاکنا به تفکیک وزارتخانه و دستگاه‌های تابعه را منتشر کرد. در این گزارش مشخص شد وزارت نفت هیچگونه اطلاعاتی را به ثبت نرسانده است در حالی که نام این دستگاه به طور ویژه در ماده ۲۹ قانون برنامه ششم ذکر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی علی مددی معاون مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت در این باره توضیح داد: وزارت نفت آمادگی کامل برای تغذیه اطلاعات حقوق و مزایا و دستمزد کارکنانش را در سامانه کارمند ایران دارد. همانطور که قبلاً اطلاعات کارکنان را در سامانه پاکنا تغذیه کردیم، آمادگی داریم اطلاعات حقوق و دستمزد آنها را هم تغذیه کنیم، ولی سازمان اداری و استخدامی باید برای امکاناتی را فراهم کند که بتوانیم این کار را انجام دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از این ماه حقوق و مزایای وزارت نفت بر اساس ثبت در سامانه صورت می‌گیرد، گفت: امیدوارم با هماهنگی سازمان اداری و استخدامی و تعریف ضوابط و مقررات صنعت نفت در این سامانه و همچنین تغذیه فوق العاده‌های عملیاتی که داریم و باید صورت بگیرد، ما هم بتوانیم مانند سایر سازمان‌ها، حقوق و مزایای کارکنان را پرداخت کنیم.

علی مددی با تاکید بر اینکه اطلاعات این سامانه آماده است و فقط باید پلتفرم سازمان اداری و استخدامی، اجازه ورود اطلاعات به این وزارتخانه را بدهد، ادامه داد: از ماه گذشته ما نامه زدیم به سازمان اداری استخدامی و آن‌ها قرار بود یک شرایطی فراهم کنند تا ما بتوانیم اطلاعات کارکنان صنعت نفت را بارگزاری کنیم.

کد خبر 5368844

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت نفت ایران سازمان اداری استخدامی کشور سامانه پاکنا مهدی علی مددی لایحه بودجه 1401 وزارت جهاد کشاورزی قیمت دلار گمرک ایران نهضت ملی مسکن سید جواد ساداتی نژاد کارنامه ۱۰۰ روزه دولت نهاده های دامی قیمت سکه بهار آزادی مرکز آمار ایران سازمان بورس و اوراق بهادار بانک مرکزی ایران وزارت راه و شهرسازی خودروی دوگانه سوز سازمان اداری وزارت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۴۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت اعلام نیاز‌های واقعی وزارت بهداشت به خیرین

به گزارش­ خبرگزاری صدا و سیما­، سید حمید جمال‌الدینی­ با اشاره به نشست رئیس جمهور با خیرین، افزود: رئیس جمهور در این دیدار تاکید کرد که خیرین شریک راهبردی دولت محسوب می‌شوند و ما نیز در عرصه سلامت باید الگوی مناسب همراه با نقشه راه دقیق و با جزئیات برای این امر بیاندیشیم و طراحی کنیم. وی ضمن ارج نهادن به اصل کار خیر در هر زمینه و با هر نیتی، گفت: ما در وزارت بهداشت باید نیازهایمان را به صورت شفاف به خیرین اعلام کنیم و در راستای این نیاز‌ها و مشارکت خیرین، به حمایت واقعی و منطقی از ایشان بپردازیم و یکی از این راهکار‌های حمایتی می‌تواند خرید خدمت راهبردی در این حوزه باشد. وی­ گفت: خیرین به غیر از ارزش ریالی و اقتصادی کار و حضور خود، چندین برابر از عنایات خدا و خیرات و ثمرات معنوی کار نیکی که انجام داده‌اند در دنیا و آخرت خود بهره‌مند خواهند شد و این قضیه معنای واقعی برکت است.

دیگر خبرها

  • راه‌ اندازی سوت‌ زنی سایبری بازار سرمایه در سال جدید
  • راه‌اندازی سوت‌زنی سایبری بازار سرمایه در سال ۱۴۰۳
  • چگونگی کسب اطلاعات دارویی از سامانه «تیتک»
  • برخی وزرا مانند وزیر کشور و اطلاعات و امور خارجه با هماهنگی رهبری معرفی می‌شوند؛ در دولت دوازدهم به دلایلی رئیس سازمان برنامه و بودجه هم با ایشان هماهنگ شد
  • چگونه از کدال استفاده کنیم؟ | راهنمای کاربردی سامانه کدال
  • آبگیری سد تاخیری _تغذیه‌ای تنگ خمار فسا در سامانه بارشی اخیر
  • دو ماهواره بخش خصوصی آماده پرتاب هستند
  • راه اندازی سامانه پایش حاکمیت شرکتی در توانیر
  • ضرورت اعلام نیاز‌های واقعی وزارت بهداشت به خیرین
  • افزایش همکاری ها در بخش بهداشت و درمان محور دیدارهای وزیر بهداشت طالبان