Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار "سید محمد صالحی" در بیان جزئیات خبر اظهار داشت: با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، پلیس امنیت عمومی خوزستان اعضای 2 باند قاچاق سلاح و مهمات را در شهرستان‌های اهواز و حمیدیه شناسایی و مورد ضربه قرار گرفتند و از تداوم فعالیت مجرمانه آن‌ها ممانعت به عمل آمد.

به گزارش رکنا، وی افزود: طی عملیات‌های مقتدرانه 3 نفر از اعضای اصلی  این باندها با هماهنگی مراجع قضائی دستگیر و 22 قبضه سلاح جنگی کلاشینکف و کلت کمری و مقادیر قابل توجهی مهمات از 2 مخفیگاه‌ آنان کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان خوزستان اظهار داشت: نیروی انتظامی برخورد با قاچاقچیان سلاح و برهم‌زنندگان امنیت عمومی را به طور قاطع در دستور کار دارد.

علی رنجکش

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قاچاق سلاح قاچاقچیان اخبار حوادث فرمانده انتظامی استان قاچاق باند خوزستان پلیس خوزستان سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ریحانه پارسا اینستاگرام قیمت ریحانه پارسا ریحانه پارسا بازیگر دنیا جهانبخت بازار آزاد ریحانه پارسا برهنه فال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۴۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت

سرهنگ میرحبیبی گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت احشام در محدوده شهرستان کرمان و بر اساس تحقیقات میدانی ماموران پلیس آگاهی مشخص شد، سارقان با یک دستگاه پراید و یک دستگاه پژو در محل نگهداری احشام حاضر و با استفاده از غفلت مالکان اقدام به سرقت احشام می کنند.

وی تصریح کرد: بدین منظور با اقدامات اطلاعاتی ماموران، هویت یکی از سارقان مشخص و این فرد پس از دستگیری به انجام سرقت های متعدد احشام با همراهی ۲ همدستش اقرار کرد.  

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان بیان داشت: در ادامه این ۲ متهم نیز دستگیر و خودروهای مورد استفاده در سرقت نیز توقیف شدند.

وی بیان داشت: این باند سارق در تحقیقات تکمیلی به سرقت ۷۳ رأس دام در ۸ مورد سرقت اقرار و هم اکنون با صدور قرار متناسب از سوی مرجع قضایی روانه زندان شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط انبار لاستیک قاچاق در بروجرد
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • کشف و ضبط ۱۰۰ قبضه اسلحه شورشی و شکاری در لرستان
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • رونمایی وزارت دفاع روسیه از بیش از ۳۰ نوع سلاح
  • رونمایی وزارت دفاع روسیه از بیش از ۳۰ نوع سلاح در حضور شویگو
  • کشف ۷۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در قم
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم