Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، مهران صلواتی مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: ثبت‌نام نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان این دانشگاه برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱ـ ۱۴۰۰ از امروز دوشنبه ۱۵ آذرماه آغاز و تا روز سه شنبه ۳۰ آذرماه ادامه دارد.

* مراجعه حضوری به دانشگاه ممنوع

صلواتی با بیان اینکه متقاضیان باید برای ثبت نام به سامانه منادا به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

monada.iau.ir مراجعه کرده و ثبت نام خود را کامل کنند، گفت: تمامی مراحل فرآیند رسیدگی به درخواست های نقل و انتقال و میهمانی از طریق سامانه منادا قابل پیگیری است و متقاضیان از مراجعه حضوری به سازمان مرکزی خودداری کنند.

مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: برای اطلاع‌رسانی به موقع به دانشجویان متقاضی نقل و انتقال، سامانه پیامکی منادا راه‌اندازی شده و تمامی مراحل گردش کار در سامانه منادا، از طریق پیامک به متقاضیان اطلاع‌رسانی خواهد شد.  متقاضیان نقل و انتقال دانشجویی پس از ثبت درخواست، با دریافت پیامک از تمامی فرآیندهای نقل و انتقالات خود در سامانه منادا مطلع می‌شوند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مهران صلواتی سامانه منادا نقل و انتقال ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۴۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت دانشجویان در فعالیت‌های فناورانه و دانش‌بنیان

مریم محمدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، عملکرد این دانشگاه در سال ۱۴۰۲ در حوزه علم، فناوری و تولید دانش‌بنیان را تشریح و بیان کرد: سال گذشته موفق شدیم مجوز دانش‌بنیان دارو و فرآورده‌های حوزه تشخیص و درمان را از معاونت علمی ریاست جمهوری دریافت کنیم.

وی افزود: سال گذشته سعی کردیم از ظرفیت‌های دستگاهی دانشگاه برای پژوهش‌های فناورانه و دانش‌بنیان بیشتر استفاده کنیم. محصولاتی مانند انواع تقویت‌کننده‌های پوست حاوی بیواکتیو‌های جانوری، جلبک اسپیرولینا و گچ سبک آلفا و بتا ازجمله محصولاتی بودند که به مرحله تولید نیمه صنعتی رسیدند. 

به گفته محمدی، اکنون هشت هسته فناور، ۶ واحد فناور و یک شرکت دانش‌بنیان در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان در حال فعالیت هستند. 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان برنامه‌های این واحد دانشگاهی در سال ۱۴۰۳ در حوزه‌های مختلف به ویژه در حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان را تشریح کرد و گفت: در نظر داریم از دانشجویان به عنوان سرمایه‌های جوان و پرانرژی در فعالیت‌های فناورانه و دانش‌بنیان بیشتر استفاده کنیم و محصولات و خدمات نوآورانه را گسترش دهیم. 

وی در پاسخ به این پرسش که در حوزه مهارت و کارآفرینی چه فعالیت‌هایی در سال ۱۴۰۲ صورت گرفت و چه برنامه‌ای برای سال جدید دارید؟ یادآور شد: جلسات متعدد کارآفرینی و مهارت‌های کسب و کار در سال گذشته برای استادان و دانشجویان برگزار شد و امید است سال جاری توسعه یابد. یک جشنواره کسب و کار‌های فناورانه و دو جشنواره ایده‌آرا نیز سال گذشته در واحد دانشگاهی فلاورجان برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان با بیان اینکه مصمم هستیم حمایت‌های مادی و معنوی از فعالیت‌های فناورانه و دانش‌بنیان بیشتر و به ایده‌های جوانان جدی‌تر توجه شود، افزود: در این واحد دانشگاهی تصمیم داریم استعداد‌ دانشجویان در زمینه‌های مختلف فناوری را بیشتر شناسایی و برای شکوفاشدن آنها تلاش کنیم. 

محمدی یادآور شد: لازم است کمک‌های خارج از محدوده واحد دانشگاهی برای مراکز رشد و پژوهشگران دانشگاهی، بیشتر درنظر گرفته شود و صنایع بیشتر به سمت دانشگاه‌ها سوق داده شوند.

انتهای پیام/

احسان عربی مفرد

دیگر خبرها

  • شناسایی ۴۰ هزار تغییر کاربری غیرمجاز توسط سامانه پنجره واحد زمین
  • امروز، آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • شناسایی ۴۰ هزار تغییر کاربری غیرمجاز توسط سامانه پنجره واحد زمین
  • امروز آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • استفاده از ظرفیت دانشجویان در فعالیت‌های فناورانه و دانش‌بنیان
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک دیشموک
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک
  • عیدی ایران خودرو به متقاضیان ثبت نام خودرو در سال ۱۴۰۳ + جزییات
  • توزیع بسته‌های مهربانی همزمان با میلاد کریم اهل بیت (ع)
  • وضعیت اخلاق مداری دانشجویان