Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-24@21:58:14 GMT

آغاز عرضه رایگان اینترنت 5G در مالزی

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۴۲۵۳

به گزارش خبرگزاری رویترز، یک آژانس دولتی که وظیفه ساخت و مدیریت کل شبکه مخابراتی نسل پنجم را برعهده دارد، هنوز با هیچ اپراتور تلفن همراهی قرارداد بلندمدتی امضا نکرده است، زیرا شرکت‌های مخابراتی نگرانی‌هایی را در مورد مسائل شفافیت و قیمت‌گذاری مطرح کرده‌اند.

تله‌کام مالزیا(Telekom Malaysia Bhd)  روز شنبه نخستین اپراتوری شد که برای آزمایش‌های مربوط به 5G در DNB ثبت‌نام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

DNB  در بیانیه‌ای اعلام کرد که خدمات 5G از ۱۵ دسامبر در سه منطقه مرکزی از جمله بخش‌هایی از کوالالامپور به صورت تجاری در دسترس خواهد بود.

این آژانس اعلام کرد که این خدمات را بدون هیچ هزینه‌ای به همه اپراتورهای ادغام‌شده در شبکه خود از هم اکنون تا ۳۱ مارس ارائه خواهد کرد، زیرا به دنبال نهایی کردن توافقات عمده‌فروشی خود با اپراتورهاست. DNB امیدوار است در اوایل سال ۲۰۲۲ قراردادهای بلندمدت را به امضا برساند.

اپراتورهایی که پیش از ۳۱ مارس در طرح عمده‌فروشی ثبت‌نام کنند، در طول دوره اولیه عملیات، دسترسی رایگان بیشتری به تمام ظرفیت اضافی 5G دریافت خواهند کرد.

این آژانس همچنین تاکید کرد که طرح قیمت‌گذاری نسل پنجم اینترنت برای اپراتورهای تلفن همراه ارزان‌تر از هزینه‌ای است که برای 4G متحمل شده‌اند.

منبع:همشهری آنلاین

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: اینترنت مالزی اینترنت رایگان اینترنت 5G

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۴۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ایمن سازی رایگان دام‌های هویزه برعلیه بیماری‌های طاعون نشخوارکنندگان کوچک و آبله

 سید ناصر موسوی رئیس اداره دامپزشکی هویزه گفت: یکی از مهمترین اقدامات برای جلوگیری از شیوع بیماری‌های واگیر دار دامی، واکسیناسیون به موقع و منظم با استفاده از واکسن موثر می‌باشد.

او می‌گوید: در همین راستا واکسیاسیون عمومی و سراسری بر علیه بیماری‌های طاعون نشخوارکنندگان کوچک و آبله در بیش از ۷۰ روستا در سطح شهرستان هویزه با اولویت مناطقی که در سال‌های گذشته درگیر تنش آبی بوده اند توسط اکیپ‌های دامپزشکی دولتی و بخش خصوصی به صورت رایگان آغاز گردید.

رئیس اداره دامپزشکی هویزه گفت: در این طرح سراسری واکسیناسیون بر علیه بیماری‌های واگیر دار دامی بالغ بر ۷۰ هزار راس دام سبک (گوسفند و بز) تحت پوشش واکسیناسیون قرار خواهند گرفت.

این مقام مسئول واکسیناسیون به موقع، انجام ضدعفونی به صورت مرتب و جلوگیری از تردد افراد متفرقه و وسایل نقلیه به دامداری را مهمترین راه پیشگیری از بیماری‌های واگیر دار دامی عنوان نمود.

موسوی در پایان گفت: دامداران در صورت بروز بیماری، برای جلوگیری از پیشرفت این بیماری باید از جابه‌جا کردن دام خودداری کرده و دام و دامداری را قرنطینه نموده و مراتب را در کوتاهترین زمان ممکن به اطلاع اداره دامپزشکی برسانند

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • آغاز ایمن سازی رایگان دام‌های هویزه برعلیه بیماری‌های طاعون نشخوارکنندگان کوچک و آبله
  • قیمت فیلترشکن گران‌تر از اینترنت! گردش مالی فیلترشکن‌ها برابر با یک اپراتور ایرانی است!
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران
  • جریمه 100 میلیونی برای رایگان کردن بلیت‌فروشی!
  • ادعای جدید گروسی درباره نزدیک بودن ایران به ساخت بمب اتم/ برگزاری رزمایش «ماشه هسته‌ای» کره شمالی/ ازسرگیری مذاکرات برای برقراری صلح در یمن/ آغاز رزمایش «پرچم صحرای ۹» در امارات با مشارکت ۱۰ کشور
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • لزوم ابلاغ ممنوعیت عرضه کیسه پلاستیکی رایگان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • حراج برخط لوازم خانگی اموال تملیکی در ۶ استان آغاز شد