Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل همکاری‌های فراسازمانی، سازمان فناوری اطلاعات با بیان این که سرانه مبلغ تسهیلات برای اشتغال ۱۰۰ میلیون تومان است که برای حمایت از توسعه اشتغال به هر شرکت تا سقف ۴۰۰ میلیون تومان پرداخت می‌کنیم، گفت: اعطای این تسهیلات با ۱۲ ماه تنفس، باز پرداخت ۳۶ ماهه و سود ۱۰ درصد به متقاضیان واجد شرایط پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری میزان - فرهاد سنجری در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی در خصوص جزئیات پرداخت وام اشتغال زایی کسب و کار‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، گفت: پرداخت این تسهیلات برای کلیه شرکت‌های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، در بخش خصوصی و تعاونی طراحی شده است و متقاضیان به شرط عضویت در نظام صنفی یارانه‌ای و یا اتحادیه کسب و کار‌های مجازی می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

وی در خصوص مبلغ تسهیلات، نحوه بازپرداخت و سود آن با اشاره به اینکه  سرانه مبلغی که برای اشتغال در نظر گرفته ایم ۱۰۰ میلیون تومان است که برای حمایت از توسعه اشتغال به هر شرکت تا سقف ۴۰۰ میلیون تومان پرداخت می‌کنیم، افزود:  اعطای این تسهیلات با ۱۲ ماه تنفس، باز پرداخت ۳۶ ماهه و سود ۱۰ درصد به متقاضیان واجد شرایط پرداخت خواهد شد.
مدیر کل همکاری‌های فراسازمانی، سازمان فناوری اطلاعات خاطر نشان کرد: این تسهیلات برای اشتغال زایی‌های جدید که طی ۶ ماه الی یک سال اخیر صورت گرفته و بر اساس لیست بیمه شرکت‌ها پرداخت می‌شود.
سنجری در خصوص ضمانت بانکی برای دریافت این تسهیلات گفت: این مورد بر اساس مقررات بانکی و ضوابط داخلی بانک‌های عامل «پست بانک ایران و صندوق کارآفرینی امید» که وزارت ارتباطات با آن‌ها برای پرداخت تسهیلات مورد نظر  قرارداد منعقد کرده است، انجام می‌شود.
مدیر کل همکاری‌های فراسازمانی، سازمان فناوری اطلاعات در خصوص در زمان انتظار برای دریافت تسهیلات گفت: از دیروز  ثبت نام در سامانه‌های ما انجام می‌شود و پس از تکمیل فرآیند ثبت نام و طی مراحل لازم جهت دریافت تسهیلات متقاضیان پس از حداکثر ۱۵ روز به بانک عامل برای دریافت تسهیلات معرفی می‌شوند.

سنجری با بیان این که این طرح در سطح ملی و استانی اجرایی می‌شود و برای پرداخت در سطح استان‌ها سهمیه‌ی خاصی در نظر گرفته شده است،  افزود: با ارزیابی طرح‌ها مبلغ تسهیلات مشخص و برای دریافت تسهیلات متقاضیان به بانک های عامل معرفی خواهند شد.

وی در پایان درخصوص نحوه ثبت نام گفت: متقاضیان با مراجعه به سامانه tavanafarin.ito.gov.ir می‌توانند ثبت نام وبرای در یافت تسهیلات اقدام کنند.   بیشتر بخوانید: ایجاد تحول در کشور با تحقق دولت خدمتگرا و کارآفرین انتهای پیام/ برچسب ها: اخبار اقتصادی وزارت ارتباطات اشتغال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزارت ارتباطات اشتغال فناوری اطلاعات دریافت تسهیلات میلیون تومان برای دریافت ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۴۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک‌ها موظف به پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر هستند

 

پبه گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، فرماندار خلیل آبادگفت:پذیرفته نیست تسهیلاتی به شهرستان اختصاص یابد ولی بانک‌ها پرداخت نکنند.
محمد رضا خوشنویس از روسای ادارات ودبیرخانه کارگروه خواست برای جذب تسهیلات اشتغالزایی نهایت تلاش خود را داشته باشند تا در زمان وموعد مقرر این تسهیلات جذب شود.
اوبا بیان اینکه روسای ادارات از ادارات کل دستگاه خود نسبت به تخصیص سهیمه شهرستان وجذب آن کوشا باشند گفت: دستگاه‌های اداری نگذارند پرداخت تسهیلات به روز‌های آخر سال موکول گردد.
 فرماندار خلیل آباد  از همه روسای ادارات خواست برای جذب اعتبارات اشتغال‌زایی از سوی اداره کل مربوطه تلاش کنند تا اعتبارات اعلام شده بطور کامل جذب شود.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • راه‌اندازی ۵ ایستگاه سنجش کیفیت هوا توسط شهرداری قم
  • ۹۸ درصد از اعتبارات مشاغل خانگی خمین جذب شد
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام
  • پرداخت حدود ۵۳ میلیارد ریال وام تسهیلات مشاغل خانگی حوزه فرهنگ و هنر نیشابور
  • افزایش ۱۰ برابری تولید و اشتغال با توسعه کشت گلخانه‌ای
  • شعار سال چگونه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات محقق می‌شود؟
  • میزان افزایش قیمت پیامک در قانون بودجه ۱۴۰۳
  • پیامک ۴ تومان گران می شود
  • بانک‌ها موظف به پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر هستند