Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ استاندار گیلان با اشاره به ضرورت پیگیری فعال‌سازی مخازن نفت و گاز در این منطقه گفت: برای فعال‌سازی این میادین از انگیزه و اراده کامل برخوردار هستیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، اسدالله عباسی صبح امروز در دیدار با مدیرعامل شرکت نفت خزر با تاکید بر عزم و اراده دولت سیزدهم برای توسعه کشور اظهار داشت: در استان گیلان ما از امر مذکور استقبال می‌کنیم و برای هماهنگی‌های لازم بین دستگاه‌ها همواره پای کار هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گیلان با بیان اینکه مسئولان مربوطه در هشت سال گذشته اهتمامی برای پیگیری فعال‌سازی مخازن نفت و گاز در این منطقه نداشتند گفت: بنده در زمان رأی اعتماد دولت به خود برای استانداری، ضرورت فعال‌سازی مخازن نفت و گاز شمال کشور و گیلان را مطرح کردم و این موضوع مدنظر است.

عباسی به سابقه دو دهه‌ای کشف میدان نفت و گاز در شرق استان اشاره و بیان کرد: به ثمر رسیدن میادین نفت و گازی استان همواره حائز اهمیت بوده و برای فعال‌سازی این میادین از انگیزه و اراده کامل برخوردار هستیم.

استاندار گیلان: هزینه‌کرد منابع بانک‌های خصوصی در خارج از استان قابل قبول نیستعضو مجمع نمایندگان گیلان: تحمل وضع اقتصادی کنونی برای مردم طاقت‌فرساستاستاندار گیلان برای حل مشکلات صیادان با وزیر جهاد کشاورزی دیدار می‌کند

مدیرعامل شرکت نفت خزر نیز در این دیدار گزارشات ارائه شده به وزیر نفت و استقبال ایشان از فعال‌ شدن مخازن انرژی شمال کشور را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: رویکرد استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی در دولت سیزدهم با جدیت دنبال می‌شود.

مراد کمالی ضمن قدردانی از رویکرد استاندار گیلان در حمایت از فعال‌سازی مخازن انرژی تصریح کرد: پژوهش‌هایی در زمینه مخازن نفت و گاز شمال کشور توسط موسسات داخلی و بین‌المللی انجام شده است.

وی با بیان اینکه در این حوزه مطالعاتی اقدامات کافی انجام شده است خاطرنشان کرد: برای به ثمر نشستن مطالعات، برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت را مدنظر قرار دادیم ضمن اینکه استفاده از این ظرفیت مایه افتخار و اقتدار کشورمان است و بایستی به صورت جهادی در جهت فعال‌سازی اقدام کنیم.

به گزارش تسنیم، معاونان شرکت نفت خزر در این دیدار گزارشات تخصصی از مطالعات انجام شده در حوزه میادین نفت و گاز استان ارائه دادند.

انتهای پیام/612/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۴۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انبوه سازی بیش از ۳۵ هزار واحد مسکن ملی در ۹ شهر گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ محمدرضا فلاحتگر گفت: ساخت ۳۵ هزار و ۴۱۹ واحد مسکن ملی در ۲۰۶ هکتار زمین به صورت انبوه ساز و گروه ساخت در شهر‌های رشت، بندر انزلی، شفت، سنگر، آستانه اشرفیه، آستارا، لنگرود، رودسر و تالش در دست اجراست. 

وی از ساخت ۳ هزار و ۴۹۰ واحد از واحد‌های نهضت ملی مسکن در گیلان به روش نوین و صنعتی خبر داد و افزود: بیش از ۱۲۱ هزار و ۶۳۶ متقاضی گیلانی برای دریافت مسکن ملی در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به واریز آورده اولیه ۸ هزار و ۵۹۶ متقاضی گیلانی از ۴۰ تا ۲۸۰ میلیون تومان نزد بانک‌های عامل، تأکید کرد: از ۲ سال گذشته تا به امروز ، ساخت ۱۲ هزار و ۸۲۱ واحد در بخش مسکن حمایتی شهری، ۵ هزار و ۲۹۴ واحد در بخش بازآفرینی شهری، ۳ هزار و ۶۱۵ واحد در بخش مسکن خودمالک و ۱۳ هزار و ۶۸۹ واحد هم در بخش مسکن روستایی آغاز شده است.

محمدرضا فلاحتگر افزود: پیشرفت ساخت برخی از واحد‌های مسکن ملی در گیلان به ۹۵ درصد رسیده که در صورت واریز به موقع آورده، این واحد‌ها زودتر به بهره برداری خواهند رسید.

وی از شناسایی و تصویب ۱۹۸ هکتار زمین با کمک دستگاه‌های اجرایی گیلان خبر داد و اضافه کرد: خریداری ۵۰ هکتار زمین از مالکان در شهر‌ها با کمک سازمان ملی زمین و مسکن در دستور کار قرار دارد.

دیگر خبرها

  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • انبوه سازی بیش از ۳۵ هزار واحد مسکن ملی در ۹ شهر گیلان
  • مقاوم سازی بافت‌های فرسوده در بوئین زهرا با جدیت دنبال می‌شود
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می طلبد
  • اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به پسماند گیلان
  • فعال شدن صنایع راکد لرستان نیازمند نگاه ویژه دولت
  • لزوم گره گشایی ترافیک شهری در رشت
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می‌طلبد
  • اجرای طرح اعتلا با جدیت دنبال شود
  • مرز خسروی فعال‌تر می شود