Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – باشگاه استقلال دوازده روز پیش پس از بازی برابر گل‌گهر سیرجان بابت حضور غیرقانونی بازیکن گابنی این تیم مقابل آن‌ها به کمیته انضباطی شکایت کرد و خواستار بررسی فوری این اتفاق از سوی رکن قضایی فدراسیون فوتبال شد.

پس از استقلال ، مدیران باشگاه پیکان نیز به واسطه حضور این بازیکن در ترکیب تیم گل‌گهر شکایت نامه مشابهی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کردند تا اعتراض‌ها به حضور این بازیکن تشدید شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما مسئولان کمیته انضباطی هیچ واکنشی به این ماجرا نشان ندادند تا سرپرست باشگاه استقلال در مصاحبه‌ای با کانال رسمی باشگاه استقلال انتقادات تندی را به مدیران کمیته انضباطی مطرح کند و آن‌ها را بابت بی‌تفاوتی به شکایت باشگاه استقلال سرزنش کند.

مصاحبه بیژن طاهری با واکنش تند سرپرست گل‌گهر رو به رو شد به شکلی که وی با به کار بردن ادبیات عجیبی ادعا کرد باشگاه استقلال باید به دلیل عدم تمکین به قانون در فصول گذشته به لیگ‌های پائین‌تر سقوط می‌کرد، اما با لاپوشانی مسئولان فدراسیون این اتفاق رخ نداد. حیدر افسری در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه گل‌گهر با لحنی عجیب مدیران استقلال را به گدایی امتیاز متهم کرد تا تنش میان این دو باشگاه اوج گیرد.

همانطور که انتظار می‌رفت، هواداران استقلال واکنش بسیار تندی به صحبت‌های سرپرست باشگاه گل‌گهر نشان دادند و با اشاره به ریخت و پاش‌های این باشگاه صنعتی در نقل و انتقالات خواستار شفاف‌سازی دستگاه‌های نظارتی در خصوص چگونگی ورود بازیکن گابنی به این تیم شدند تا پشت‌ پرده ریخت و پاش‌های این تیم صنعتی وابسته به دولت عیان شود.

با افرایش تنش‌ها بر سر حضور بازیکن گابنی گل‌گهر سیرجان برخی افراد نزدیک به باشگاه سپاهان نیز از شکایت این باشگاه از گل‌گهر به همین علت خبر دادند، اما نکته بحث برانگیز اینجاست چرا ارکان قضایی فدراسیون فوتبال در این مقطع هیچ واکنشی نشان نمی‌دهند، در حالی که اگر آن‌ها به موقع به شکایت‌های مطرح شده رسیدگی می‌کردند چنین اتفاقاتی رقم نمی‌خورد، اما اهمال آن‌ها در این ماجرا و بی‌تفاوتی نسبت به شکایات باشگاه استقلال و پیکان باعث افزایش اختلاف‌ها شد.

بی‌شک اگر روند بی‌تفاوتی کمیته انضباطی نسبت به این ماجرا تداوم یابد تنش در خصوص بازیکن گابنی گل‌گهر بیشتر خواهد شد و رقابت‌های لیگ برتر تحت تاثیر این اتفاق قرار خواهد گرفت. بیشتر بخوانید: آبی‌پوشان بی‌خیال بازیکن گابنی قلعه‌نویی نشدند/ گل‌گهر – استقلال، ۳ بر صفر می‌شود؟

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال باشگاه استقلال کمیته انضباطی بازیکن گابنی گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۴۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن آلمانی اردوی سوریه را ترک‌ کرد

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال سوریه اعلام کرد که محمود داهود، بازیکن این تیم، ساعاتی پیش از دیدار با میانمار در دور چهارم مسابقات انتخابی جام جهانی فوتبال 2026 و جام ملت‌های آسیا 2027 از ترکیب اصلی سوریه خارج شده است.

فدراسیون سوریه با انتشار بیانیه‌ای در صفحه اینستاگرام خود نوشت: محمود داهود صبح امروز به دلیل عدم امکان پاسخگویی به درخواست‌هایش اردوی تیم ملی کشورمان را ترک کرد و این موضوع را توسط ایجنتش به ما اطلاع داد.

در ادامه این بیانیه آمده است: مدیریت تیم تایید می‌کند که علاقه به تیم ملی سوریه حرف اول را می‌زند و جزئیات این اتفاق در آینده اعلام می‌شود.

داهود که سابقه بازی در تیم‌های ملی پایه آلمان را دارد و در حال حاضر عضو باشگاه اشتوتگارت است، مدتی قبل تصمیم گرفت به تیم ملی سوریه بپیوندد.

دیگر خبرها

  • صدرنشینی زشت مهدی طارمی!
  • مقایسه عملکرد ۶ مهاجم لژیونر فوتبال
  • مقایسه عملکرد ۶ مهاجم لژیونر فوتبال/ سال کم فروغ مهاجمان ایرانی
  • رده‌بندی جدید از باارزش ترین بازیکنان فوتبال
  • علی دایی را محروم کردم، شیشه ماشینم را شکستند!
  • ۲ سال و ۶ ماه حبس برای رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به خاطر شادی جنجالی
  • شوک سال جدید به استقلال، زود خنثی شد!
  • بازیکن آلمانی اردوی سوریه را ترک‌ کرد
  • راز کمک ۱۳ میلیاردی فدراسیون به استقلال فاش شد
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال به استقلال