Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، سید علی درخشان افزود: این آئین در دهمین روز از آذرماه ۱۴۰۰ با حضور ریاست، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه، معاونین آموزشی و فرهنگی و امور دانشجویی و جمعی از مدیران برگزار و ضمن تجلیل از مدال آور حیطه کارآفرینی در بستر دانشگاه های هزاره سوم و دریافت کننده دیپلم افتخار در حیطه تفکر علمی در علوم پایه در دوازدهمین المپیاد علمی کشور از صاحبان دو ایده برگزیده در جشنواره کشوری ایده های نوآورانه تقدیر بعمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در این آئین از صاحبان دو مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز و دریافت کننده دیپلم افتخار در سیزدهمین المپیاد علمی کشور تجلیل بعمل آمد.

درخشان، دانشجویان راه یافته به مرحله غربالگری کشوری در سیزدهمین المپیاد علمی کشور، مسئولین کمیته های دانشجویی توسعه آموزش در سال های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ و مسئول کمیته دانشجویی استعداد درخشان دانشگاه را از دیگر تجلیل شدگان این آئین برشمرد.

به گفته وی، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در این آئین ضمن خوش آمد گویی به مهمانان و تبریک به مدال آوران المپیادهای دوازدهم و سیزدهم علمی کشور و خانواده های این عزیزان بر ضرورت برنامه ریزی دقیق و صحیح برای افزایش تعداد دانشجویان راه یافته به المپیاد های علمی کشور تاکید کرد.

درخشان افزود: مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد نیز با بیان اینکه جایگاه و ارزش علم و دانش و فعالیت در این زمینه آنقدر والاست که تنها خداوند می تواند این مقام و جایگاه را به فعالین این عرصه عنایت کند، از پزشکان و دانش آموختگان دانشگاه های علوم پزشکی کشور بعنوان نجات بخشان جامعه یاد کرد.

مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: ریاست این دانشگاه در ادامه مراسم بر ضرورت تربیت دانشجوی جامع نگر تاکید کرد و یادآور شد، انسان توسعه یافته می تواند زمینه ساز توسعه کشور باشد

46.

کد خبر 1580082

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی علمی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۴۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام بیش از ۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه زنجان

سرپرست پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی استان ثبت نام کردند و تحصیل خود را از اول اردیبهشت ماه آغاز می‌کنند.

مهران محسنی افزود: این دانشجویان از اتباع کشورهای پاکستان، هند و لبنان هستند که به منظور ادامه تحصیل در رشته‌ پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ثبت‌نام کردند.

سرپرست پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی زنجان افزود:هم اکنون با احتساب دانشجویان جدید، ۱۲۵ دانشجوی بین‌الملل در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

وی گفت: امیدواریم این دانشجویان در طول تحصیل، سفیران خوبی از سوی کشور خود در ایران باشند و در پایان دوره نیز خاطرات خوب و به یاد ماندنی‌ از ایران به همراه خود ببرند.

این مسئول اضافه کرد: دانشجویان خارجی پس از فراغت از تحصیل و بازگشت به کشورشان معمولا ارتباط خود را با دانشگاهی که در آن تحصیل کرده‌اند حفظ می کنند و به عنوان سفیران فرهنگی ایران، تمدن و آداب و رسوم ما را به هموطنان خود معرفی می‌نمایند.

وی خاطرنشان کرد: ارتباطات بین‌المللی موجب تبادل دانشجو و استاد و منجر به ارتقای آموزش در دانشگاه‌ها می‌شود.

این مسئول گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از ظرفیت ها و زیرساخت های لازم و اساتید توانمند برای جذب دانشجویان خارجی برخوردار است و باید از این ظرفیت‌ها برای رسیدن به اهداف کشور در بخش‌های مختلف استفاده کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • دو مدال طلای جهانی بر گردن دانشجوی مخترع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
  • المپیاد ورزش‌های فناورانه زمینه‌ساز شکوفایی استعداد‌های برتر دانشجویی
  • برگزاری مرحله غیر متمرکز المپیاد علمی دانشجویی کشور، فردا
  • المپیاد علمی دانشجویی غیرمتمرکز ۳۱ فروردین برگزار می‌شود
  • ۳۱ فروردین، برگزاری مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور
  • برگزاری مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در ۳۱ فروردین
  • ثبت نام بیش از ۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه زنجان
  • ثبت نام ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان
  • دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی منصوب شد
  • برگزاری آزمون المپیاد‌های علمی کشور در خراسان رضوی