Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز گفت: علیرضا اکبرپور در بدترین حالت به این تیم آمد و دوباره سوخت. به گزارش طرفدااری و به نقل از فارس، میثم مصائبی در خصوص قبول مسئولیت مدیرعاملی  و همچنین انتخاب سرمربی جدید ماشین سازی تبریز گفت:

به خاطر هواداران تیم و عشق به ماشین‌سازی این مسئولیت را قبول کردم. مدتی به مربی جوان بومی فرصت دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ۸ هفته در کنار تیم بود. تلاش کردیم شرایط را بهتر کنیم. از آنجا که به دنبال ماندن تیم در لیگ دسته اول هستیم، کارگروهی فنی تشکیل دادیم و با چند گزینه هم صحبت کردیم. در نهایت به این نتیجه رسیدیم که بهترین گزینه مسعود حیدرزاده است.

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی در مورد انتخاب حیدرزاده تصریح کرد:

سعی کردیم چرخه‌ای تکراری برای انتخاب مربی وجود نداشته باشد. سال قبل ماشین‌سازی سقوط کرد چون نام باشگاه از مربی‌ بزرگ‌تر بود. برای من هیچ چیزی بزرگ‌تر از ماشین‌سازی نیست. ماشین‌سازی قدیمی‌ترین و بازیکن‌سازترین تیم شمال غرب کشور است.این تیم باقی مانده نسلی است که بهترین بازیکنان را به فوتبال کشور تحویل داد.

وی افزود:

اما متأسفانه به نظر می‌رسد کمر همت بسته‌اند بعد از تیم‌هایی مانند پاس، راه آهن و بانک ملی، ماشین‌سازی هم نابود شود. به همین خاطر، دنبال کسی بودم که انگیزه داشته باشد و صبح تا شب تلاش کند. متأسفانه در لیگ یک شرایطی وجود دارد که برخی مربیان همیشه در قهوه‌خانه می‌نشینند و قبل از بازی می‌گویند برویم تمرین کنیم اما ما به دنبال یک مربی کاری و با انگیزه بودیم.

وی در خصوص انتخاب دستیاران حیدرزاده در ماشین سازی گفت:

گروهی را انتخاب کردیم که بتوانیم تجربه را در کنار جوانی داشته باشیم. غلام جهانی، اکبر خلیل‌نسب، اکبر روح‌پرور، هومن حاج علیرضا و محسن عباسی در کنار حیدرزاده هستند. کمک اول او هم غلامرضا کاظمی است. ممکن است بگویند حیدرزاده کارنامه و رزومه‌ای ندارد اما به هر حال یک مربی جوان باید کارش را از جایی شروع کند. امیر قلعه‌نویی هم با این همه تجربه به این نتیجه رسیده که باید علم و عمل کنار هم باشند. ما باید آکادمیک کار کنیم و در کنار بازیکن‌سازی به ساختن مربیان و لژیونر شدن آنها هم بپردازیم.

مصائبی در خصوص بازی شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه گفت:

از اول آذر که حکم مدیرعامل من صادر شد، در اولین بازی در جام حذفی مقابل سیمان شاهرود برنده شدیم. به بازیکنان پاداش دادیم و ۱۵ درصد هم پرداختی داشتیم. اولویت ما این است که تیم به ثبات برسد و تفکرات سرمربی پیاده شود. اگر کارها خوب پیشرفت برود ان‌شاالله تا نیم فصل پنجره را باز می‌کنیم و سپس بازیکنان مدنظر کادر فنی جذب می‌شوند. تمام بازیکنانی که پیش از این جذب شده و منتظر باز شدن پنجره بودند به تیم‌های دیگری رفتند. تنها بهمن کامل در کنار تیم تمرین می‌کند تا آمادگی بدنی‌اش حفظ شود.

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی در خصوص اینکه آیا منابع مالی برای پرداخت بدهی‌ها و باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی فراهم است، عنوان کرد:

خدا را شکر فعلا منابع مالی جور است اما بدهی زیاد داریم. حدود ۴۰۰هزار یورو بدهی داریم. در این مدت نزدیک به یک میلیارد تومان هزینه کردیم. به عنوان مثال برند لباس را عوض کردیم. ماشین‌سازی هواداران متعصب و مؤدبی دارد و شان این تیم باید حفظ شود.

وی در خصوص صحبت‌های علیرضا اکبرپور و اینکه آیا او مطالباتی از باشگاه ماشین‌سازی دارد، گفت:

علیرضا اکبرپور از پیشکسوتان و افراد نامی شهر ما است. او دو بار در بدترین حالت به ماشین‌سازی آمده و در هر دو بار سوخته که نشان می‌دهد نمی‌تواند بحران را مدیریت کند. من دوست ندارم مهره‌های شهرم را بسوزانم. چنین شرایطی برای رسول خطیبی هم ایجاد شده بود. او باعث افتخار ما است و خوشحالم که مشاوران خوبی داشت که اجازه ندادند بسوزد. این شرایط برای اکبرپور خوب نیست و ما غیرمستقیم به او خدمت کردیم.

مصائبی افزود:

 او ۸ هفته تیم را رها کرد و رفت. فکر می‌کنم قرارداد اکبرپور به صورت خودکار فسخ شده، اگر او مربی تیم بوده پس چطور برای رشتبری کارت مربی‌گری صادر شد؟ ما از این ناراحتیم که چرا تیم را رها کرد و رفت. به هرحال او نباید از این شرایط ضربه بخورد. اکبرپور مانند سید محمد علوی که افتخار داد و به ماشین‌سازی برگشت، شناسنامه فوتبال تبریز است. فکر نمی‌کنم مطالبه‌ای از باشگاه داشته باشد و مبلغ قرارداد او هم زیاد نیست.

وی در خصوص اینکه اکبرپور معتقد است چون بازیکنان مدنظر او به خاطر پنجره بسته نتوانستند قراردادشان را ثبت کنند و چون شناختی هم از بازیکنان فعلی تیم نداشت کار را به مربی امیدها سپرد، گفت:

من واقعیت‌ها را می‌گویم. آیا الان سولدو که به تراکتور آمده بازیکنان را از قبل می‌شناخت؟ اگر اکبرپور بازیکنان را نمی‌شناخت می‌توانست رشتبری را کنار خودش داشته باشد و هدایت لبه خطی تیم انجام بدهد. در کل من به اکبرپور احترام می‌گذارم و قلبا تعصب خاصی به بزرگان تبریز و آذربایجان شرقی دارم. حتما از او دعوت و تقدیر و تشکر می‌کنیم. جایگاه همه باید حفظ شود. 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۴۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکبرپور: بیانیه‌ استقلال علیه پرسپولیس عجیب است!

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا اکبرپور، پیشکسوت استقلال در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص شرایط این روزهای استقلال صحبت کرد. او صحبت‌های جالب و متفاوتی در مورد بیانیه های اخیر استقلال علیه باشگاه پرسپولیس مطرح کرد.

بلانکو قدر غفلت مدافعان حریف را دانست
او راجع به پیروزی استقلال در اراک مقابل آلومینیوم گفت: هرچه به پایان لیگ نزدیک می‌شویم، بازی‌ها سخت‌تر می‌شود. از قبل مشخص بود استقلال در اراک بازی دشواری خواهد داشت. آلومینیوم تیم سرسختی است و هفته گذشته در تبریز از تراکتور امتیاز گرفته بود و مشخص بود مقابل استقلال هم خیلی بسته بازی خواهد کرد تا از ضدحملات استفاده کند. خوشبختانه بلانکو از غفلت مدافعان آلومینیوم استفاده کرد و گل ارزشمندی را به ثمر رساند.

مهاجم آرژانتینی یک سرزن فوق العاده است
بازیکن پیشین استقلال با تمجید از عملکرد مهاجم آرژانتینی این تیم عنوان کرد: بلانکو بازیکن باکیفیتی است و خیلی اتفاق خوبی است که در چنین زمان حساسی به فرم خوب و مدنظر کادرفنی استقلال رسیده و می‌بینیم که گل‌های با ارزشی به ثمر رسانده است. بلانکو ابتدا که به استقلال آمد، خیلی آماده نبود و در چند بازی هم در گلزنی ناموفق و تحت فشار بود. بلانکو در حال حاضر به لحاظ بدنی هم خیلی آماده است و آمادگی او را ما زمانی می‌بینیم که خیلی به عقب برمی‌گردد و حتی در کارهای دفاعی و بازیسازی تیم هم کمک می‌کند، علاوه بر اینها او یک سرزن فوق‌العاده است که از این ویژگی‌اش به بهترین شکل استفاده می‌کند.

الان کیفیت بازی اهمیتی ندارد
وی در مورد نتایج پرسپولیس ادامه داد: پرسپولیس با توجه به نتایج و بردهایی که به دست آورده خیلی به استقلال نزدیک شده است. با این شرایط الان دیگر کیفیت بازی و تعداد گل زده اهمیتی ندارد، فقط استقلال نباید اجازه دهد فاصله یک امتیازی از بین برود تا در آخرین هفته جام را بالای سر ببرد.

باید به کمیته داوران اعتراض کنند نه پرسپولیس!
اکبرپور در واکنش به انتقاد کادرفنی و بازیکنان استقلال علیه پرسپولیس پس از بازی با آلومینیوم، عنوان کرد: برای من خیلی عجیب است که چرا باشگاه استقلال در انتقاد از اشتباهات داوری که علیه تیم نکونام صورت می‌گیرد، علیه پرسپولیس بیانیه صادر می‌کند، در صورتی که سرخپوشان نقشی در اشتباهات داوری علیه آبی‌ها ندارند. مدیران استقلال باید اعتراض‌شان را به کمیته داوران و فدراسیون فوتبال اعلام کنند و بیانیه‌شان را به دست تاج و افشاریان برسانند. بیانیه‌های چند روز اخیر باشگاه نه تنها به نفع تیم نیست بلکه حاشیه و اختلاف را در اطراف تیم بیشتر می‌کند.

استقلال نباید مسیر اشتباه برود
اکبرپوز با بیان اینکه «طرف باشگاه استقلال کمیته داوران باید باشد نه پرسپولیس» گفت: در هفته‌های گذشته و به ویژه در بازی با مس رفسنجان یک صحنه مشکوک برای استقلال رقم خورد که اگر گل شاگردان نکونام صحیح اعلام می‌شد، الان اختلاف در صدر جدول 3 امتیاز بود، پس از آن هم در بازی پرسپولیس و ملوان، یک گل آفساید به ثمر رسید و یک پنالتی هم علیه پرسپولیس گرفته نشد و اگر 2 امتیاز هم اینجا از سرخپوشان کم می‌شد، شرایط در جدول بسیار متفاوت می‌شد. با این حال همانطور که گفتم باشگاه استقلال نباید مسیر را اشتباه برود و به جای بیانیه نوشتن علیه پرسپولیس، اعتراضاتش را به کمیته داوران اعلام و آنجا حقش را مطالبه می‌کرد.

دیگر خبرها

  • حفاری زیر دریای عمان با ماشین حفاری دانش‌بنیان ایرانی
  • قدرت نیروهای مسلح کشور ، اجازه جولان به دشمن نمی دهد
  • طرح جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه در پایتخت
  • ناگفته‌های دردناک همسر ناصر عبداللهی ۱۸ سال بعد از مرگش | چه کسی او را زده بود و اجازه پیگیری ندادند؟
  • ۴۳ تیم‌ عملیاتی واکنش سریع آبفا برای مقابله با سیلاب در سیستان و بلوچستان
  • ناگفته‌های همسر ناصرعبداللهی از مرگ او بعد از ۱۸ سال: ناصر را زده بودند، اما به من اجازه پیگیری ندادند
  • اکبرپور: بیانیه‌ استقلال علیه پرسپولیس عجیب است!
  • ناگفته های همسر ناصرعبداللهی از مرگ او پس از ۱۸ سال ؛ ناصر را زده بودند اما به من اجازه پیگیری ندادند
  • استقرار ۴۳ تیم‌ عملیاتی واکنش سریع آبفا برای مقابله با سیلاب
  • لزوم فرهنگ‌سازی تفکیک زباله‌های خطرناک در قم