Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: در عرصه کار فرهنگی و اقتصادی باید جبهه متحد ایجاد شود که در عرصه اقتصادی خیلی از این جبهه دوریم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز ، آیین تودیع و معارفه مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در شیراز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز، رئیس کل دادگستری، اعضای شورای شهر، مدیران کل صداوسیما و فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد شهید و خانواده معظم شهدا حضور داشتند.

آیت.الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در این مراسم با تقدیر از خدمات حجت‌الاسلام مهرابی و اعلام حمایت از مدیرکل جدید، اظهار داشت: چه بخواهیم چه نخواهیم، در یک جنگ نابرابر فرهنگی قرار داریم و هرکس مرتب این مسئله را به خود یادآور نشود، ممکن است در انتخاب راه اشتباه کند.

وی با بیان اینکه ما به عنوان ملت ایران در یک طرف این جنگ قرار داریم، تاکید کرد: امام راحل راه پیروزی را به ما نشان داده و آن، با هم بودن است که امام(ره) فرمودند با یک ملت نمی‌توان جنگید و مقام معظم رهبری هم بر وجود جبهه (به معنی همه) فرهنگی، تاکید دارند.

امام جمعه شیراز گفت: در عرصه کار فرهنگی و اقتصادی باید این جبهه ایجاد شود که در عرصه اقتصادی خیلی از این جبهه دوریم و هر کاری شده، هرکس برای خودش بوده و همگانی نبوده است، اما اگر جبهه شویم، مشکلات اقتصادی هم حل می‌شود.

نماینده ولی فقیه در فارس تاکید کرد: باید ولایت خدا، پیامبر، اهل بیت و نائب‌الامام، ولی فقیه را قبول کنیم تا حزب‌الله و غالب شویم.

وی با بیان اینکه در عرصه فرهنگ و تبلیغ جبهه شدن کار سختی نبوده و به همراهی و ائتلاف در این زمینه اشاره کرد و با تاکید بر اینکه می‌توان این فعالیت را قوی‌تر هم کرد، تصریح کرد: با هماهنگی بیشتر، می‌توان به نتایج بهتری هم دست یافت.

امام جمعه شیراز ایستادن همه در زیر پرچم ولایت را دور ندانست و گفت: زیر این پرچم که قرار بگیریم، باید سازماندهی و تشکیلات داشت، اما باید همه احساس کنند که یکی هستند و رمز پیروزی، برادری است.

آیت‌الله دژکام گفت: اکنون فرصت بسیار مغتنمی ایجاد شده تا با اتکا به درون و با توکل به حضرت حق، مسائل را حل کنیم.

شیراز؛ پایتخت فرهنگی و مذهبی جنوب کشور شود

رضا محمدیان، عضو شورای شهر و رئیس هیئات مذهبی فارس در ادامه با بیان اینکه با اطمینان شهادت می‌دهم که حجت‌الاسلام مهرابی در ایام مسئولیتش پای کار دستگاه امام حسین (ع) ایستاد، همین کار را دارای خیر دنیا و آخرت عنوان کرد و گفت: مجموعه هیئات مذهبی، مدیران کل مختلفی را در سازمان تبلیغات تجربه کردند، اما کار وی، بسیار تأثیرگذار، با احترام و قوی بود که در اذهان ماندگار خواهد بود.

قرارگاه صاحب الامر لرستان از استان های پیشرو در جبهه فرهنگی کشور است دبیر ستاد جبهه فرهنگی انقلاب در استان لرستان منصوب شد+ سوابق فرمانده سپاه استان اردبیل: تشکیل جبهه فرهنگی و تفکر جهادی لازمه حل مشکلات کشور است

وی با بیان اینکه تقاضا داریم به فارس و شیراز با توجه بیشتری دیده شود، گفت: شیراز با سابقه مذهبی و فرهنگی که دارد، باید بیشتر مورد توجه مسئولین باشد چراکه می‌تواند به عنوان پایتخت فرهنگی و مذهبی جنوب کشور باشد و این عنوان، نباید فقط در شعار باشد، که باید با همت و توجه ویژه، اتفاق بیفتد.

حجت الاسلام مهرابی مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی فارس هم در ابتدای برنامه، با گرامیداشت یاد شهدا، به‌خصوص شهید دستغیب، و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، به ارائه گزارش کار مسئولیت خود پرداخت.

انتهای پیام/424 /ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه امام جمعه شیراز حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۴۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الکترونیکی شدن دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان

رئیس ستاد انتخابات فارس با بیان اینکه دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان به شکل تمام الکترنیک برگزار می‌شود، گفت: در همین ارتباط آموزش‌های لازم به مردم توسط عوامل اجرایی حاضر در پای صندوق‌های رای انجام خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، اسماعیل قزل‌سفلی، اظهار داشت: دور دوم انتخابات در استان فارس برای تعیین سه کرسی باقیمانده شامل 2 کرسی در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و یک کرسی در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد همزمان با دیگر نقاط کشور روز جمعه 21 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد نیز انتخابات همانند مرحله نخست به شکل نیمه الکترونیک برگزار می‌شود.

قزل‌سفلی عنوان کرد: در دور دوم انتخابات کسانی می‌توانند رای بدهند که در دور اول در حوزه انتخابیه (شیراز و زرقان) و (مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد) رای داده‌اند و همچنین افرادی که در دور اول انتخابات در هیچ یک از حوزه‌های انتخابیه کشور رای نداده باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: در مرحله دوم انتخابات در 2 حوزه انتخابات 823 شعبه اخذ رای پیش بینی شده که 500 شعبه مربوط به حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و 323 شعبه نیز مربوط به حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد است.

قزل‌سفلی گفت: بر اساس ماده 73 قانون انتخابات و در چارچوب هیات بررسی تبلیغات، امکانات، تسهیلات دولتی، اماکن، سالن‌ها و تابلو‌های تبلیغاتی برای امر تبلیغات پیش بینی شده است.

رئیس ستاد انتخابات فارس ادامه داد: علاوه بر 70 سالن، یک هزار و 500 تابلو تبلیغاتی و افزون بر 35 هزار متر مربع مکان نیز برای نصب پوستر‌های تبلیغاتی نامزد‌ها پیش بینی شده است.

وی گفت: علاوه بر امکانات پیش بینی شده، هر یک از نامزد‌ها می‌توانند یک فیلم تبلغاتی 20 دقیقه‌ای برای پخش از سیمای مرکز فارس آماده کنند.

رئیس ستاد انتخابات فارس افزود: همچنین یک مناظره 120 دقیقه‌ای در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان پیش بینی شده که طی سه روز بازپخش می‌شود.

قزل‌سفلی با بیام اینکه سه مناظره 90 دقیقه‌ای نیز در حوزه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد پیش بینی شده است، ادامه داد: این اقدامات علاوه بر کمک به کاهش هزینه‌های تبلیغاتی نامزدها، کمک می‌کند که مردم شناخت بیشتر و بهتری از نامزد‌ها داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اظهار کرد: در دور دوم انتخابات در 2 حوزه انتخابیه مذکور، برابر پیش بینی‌های انجام شده افزون بر 15 هزار نفر در حوزه اجرا، نظارت و حوزه تامین امنیت شعب اخذ رای فعالیت و همکاری خواهند داشت.

انتهای پیام/424/

دیگر خبرها

  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • سرفصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • صاعقه و بارش شدید تگرگ در شهرستان شیراز
  • جبهه مقاومت، میهمان بیست و یکیمین اجلاس پیرغلامان حسینی
  • رشد ۲ برابری تناژ بارگیری محمولات در راه‌آهن فارس
  • الکترونیکی شدن دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان
  • وعده سازمان بازرسی منطقه ۳ برای رفع مشکلات تولیدکنندگان
  • تلاش خود را برای رفع مشکلات تولیدکنندگان به کار می‌گیریم
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در شیراز
  • بررسی وضعیت آزاد راه شیراز اصفهان