Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-24@17:14:01 GMT

ترامپ: بایدن دزد کریسمس است!

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۴۴۸۷

ترامپ: بایدن دزد کریسمس است!

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری پیشین آمریکا، فرمانده کل قوای ۷۹ ساله فعلی آمریکا را به شدت مورد انتقاد قرار داد.

او با اشاره به «گرینچ»، یک شخصیتی کارتونی که تحمل شادی و شعف مردم را نداشته و تصمیم می‌گیرد کریسمس را بدزدد، جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا را «دزد کریسمس» نامید و گفت: «جو بایدن کریسمس را از ما دزدید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

این انتقادات در حالی مطرح می‌شود که جو بایدن، رئیس جمهوری فعلی این کشور با بحران زنجیره تامین و رکودی بی‌سابقه دست و پنجه نرم می‌کند که در آستانه تعطیلات سال نوی آمریکا، کالاها را کمیاب و قیمت‌ها را افزایش داده است.

ترامپ در گفت‌وگو با فاکس نیوز گفت: این کشور ظرفیت‌های سرشاری دارد، ظرفیت‌هایی شگفت‌انگیز؛ اما داریم آن را به هدر می‌دهیم و روزی می‌رسد که دیگر راه برگشتی در کار نخواهد بود؛ نباید بگذاریم کار به آنجا برسد.

ترامپ در این برنامه، بسته اجتماعی و اقلیمی ۱.۷۵ تریلیون دلاری را نیز، که دموکرات‌های سنا سعی در تصویب آن دارند، مورد انتقاد قرار داد و مدعی شد که باراک اوباما، رئیس جمهوری پیشین آمریکا نیز از این طرح ناراضی است.

اما مشخص نیست که ترامپ دقیقا درباره چه چیزی سخن می‌گفت؛ گرچه بعضی از مقامات دوران اوباما، انتقاداتی به بعضی از جنبه‌های ریاست جمهوری بایدن داشته‌اند، اما به صورت کلی، دموکرات‌های محبوب همواره از بایدن، که سابقا معاون اوباما بود، حمایت‌ کرده‌اند.

23312

کد خبر 1580084

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دونالد ترامپ جوزف بایدن کریسمس رئیس جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۴۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا

دونالد ترامپ و جو بایدن در انتخابات مقدماتی درون حزبی جمهوری خواهان و دموکرات‌ها در پنسیلوانیا پیروز شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دونالد ترامپ و جو بایدن رئیس جمهور سابق و فعلی آمریکا در انتخابات مقدماتی درون حزبی جمهوری خواهان و دموکرات ها در ایالت پنسیلوانیا پیروز شدند.

براساس این گزارش، ترامپ در انتخابات مقدماتی درون حزبی جمهوری خواهان در پنسیلوانیا 83/4 درصد آرا را به خود اختصاص داد تا بدین ترتیب 67 نمایندگی دیگر از جمهوری خواهان برای شرکت در انتخابات نهایی به رئیس جمهور سابق برسد.

از سوی دیگر در جبهه دموکرات ها نیز، جو بایدن نیز توانست در انتخابات مقدماتی درون حزبی دموکرات ها در پنسیلوانیا، 93/1 درصد آرای دموکرات ها را به خود اختصاص داد تا بدین ترتیب 159 نمایندگی دیگر از دموکرات ها برای شرکت در انتخابات نهایی به وی برسد.

در همین حال، میانگین نظرسنجی های انجام شده نشان می دهد ترامپ با اختلاف اندک 0/4 درصدی نسبت به بایدن در ایالت هایی که رقابت تنگاتنگی بین نامزدها در آنجا وجود دارد، پیشتاز است.  

انتخابات مقدماتی درون حزبی جمهوری خواهان و دموکرات ها برای تعیین نامزد نهایی هر کدام از این احزاب در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر است.

ترامپ و جو بایدن، حدنصاب لازم از آرا برای نامزدی حزب‌های متبوع خود را به دست آوردند و رسماً وارد رقابت انتخاباتی برای بار دوم شدند.

این در حالی است که در اوایل ماه مارس جو بایدن و دونالد ترامپ موفق به کسب نامزدی دموکرات ها و جمهوری خواهان برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا شدند تا نخستین رویارویی دوباره دو نامزد انتخاباتی در حدود 70 سال اخیر در تاریخ این کشور رقم بخورد.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در پنجم نوامبر سال 2024 برگزار می شود. نتایج نظرسنجی های جدید نشان می دهد رقابت دوباره بین دونالد ترامپ و جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر فشرده و تنگاتنگ است و ترامپ با حدود 2 درصد در تازه ترین نظرسنجی های ملی نسبت به بایدن پیشتاز است.

کارشناس انگلیسی: ترامپ تهدیدی برای اروپای شرقی استترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • بایدن اثر تحریم های ضد ایرانی را خنثی می‌کند
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است