Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: ادامه فعالیت نمایشگاه بین المللی تهران فقط تا دو روز آینده و صرفا از ساعت 9 صبح تا 15 بعدازظهر خواهد بود.
به گزارش خبرگزاری آریا، سردار محمدحسین حمیدی درباره ادامه یا توقف فعالیت نمایشگاه بین المللی تهران گفت: پلیس در این خصوص دو رویکرد دارد و اولین رویکرد ما تعطیلی نمایشگاه است که از روز گذشته فعالیت نمایشگاه متوقف شده است و اجازه فعالیت ندادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: البته از امروز تا دو روز آینده فعالیت نمایشگاه از ساعت 9 صبح تا 15 ادامه پیدا می‌کند و کاری به بخش صنعت و توسعه تجارت هم نداریم و البته این رویکرد می‌تواند تبعات منفی داشته باشد و شرکت‌های مختلفی که از داخل کشور و خارج کشور دعوت شده اند با چالش مواجه می‌شوند.
سردار حمیدی افزود: رویکرد دوم هم که اکنون داریم و همکاران وزارت صمت برای رفع نواقص مراجعه کرده اند تا هماهنگی لازم برای کسب مجوز و رعایت ضوابط پلیس، انجام شود و امروز اتفاق افتاد؛ که البته می‌توانستند قبل از آغاز بکار نمایشگاه انجام دهند که اکنون انجام می‌دهند.
وی گفت: البته ساعت فعالیت نمایشگاه را ما کاهش داده ایم و از ساعت 9 صبح تا 15 برگزار خواهد شد و بعد از ساعت 15 مجوز فعالیت ندارد و مدت زمان آن نیز در نهایت طی دو روز آینده خواهد بود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود: در واقع ادامه کار نمایشگاه را در بخش پرمخاطب نخواهیم داشت و نمایشگاه‌های پرمخاطب باید به نمایشگاه شهر آفتاب منتقل شوند.
سردار حمیدی گفت: برگزاری نمایشگاه در شهر آفتاب را در دستور کار داریم و قرار شد نواقص و مشکلات نمایشگاه آفتاب بررسی شود و شش ماه فرصت دارند، این نواقص را برطرف کنند و نمایشگاه‌های پرمخاطب در شهر آفتاب برگزار شود.
وی ادامه داد: در این مدت نیز اگر قرار شد، نمایشگاهی در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شود؛ حتما قبل از آن باید جلسه برگزار کنیم و نظر‌های کارشناسی لحاظ شود و در واقع زمان برگزاری نمایشگاه و کیفیت برگزاری آن با پلیس هماهنگ شود و قرار است این دوره 6 ماهه را با وزارت صمت تعامل داشته باشیم تا هم مشکلات ترافیکی را در آن محدوده به حداقل برسانیم و هم اینکه خللی در مشکلات اقتصادی کشور ایجاد نشود.
سردار حمیدی گفت: برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب نیز بستگی به نوع فعالیت نمایشگاه دارد، نمایشگاه‌هایی مانند کتاب و پوشاک و ارزاق عمومی یا لوازم خانگی، چون مخاطب عام دارد و مراجعه زیادی می‌شود، پرمخاطب هستند، اما ما با نمایشگاه‌های تخصصی مشکلی نداریم که بیشتر با جامعه نخبگان و مخاطبان محدود برگزار می‌شود و خیلی با آن مشکلی نداریم و بار ترافیکی ایجاد نمی‌کند.
وی افزود:، اما نمایشگاه‌های پرمخاطب و عام حتما قبل از برگزاری باید هماهنگ شود و ملاحظات ترافیکی را نیز رعایت کنند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: بازه زمانی این کار نیز 6 ماه است و بعد از 6 ماه تکلیف کار در حوزه شهر آفتاب مشخص شود و ان شاء الله نمایشگاه‌های پرمخاطب در آنجا برگزار شود و برنامه ریزی‌ها در این راستا صورت گیرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، سردار حمیدی افزود: فعالیت نمایشگاه در این دو روز نیز به خاطر برنامه ریزی‌هایی است که پیش از این انجام داده اند و بعد از دو روز فعالیت نمایشگاه متوقف خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نمایشگاه بین المللی تهران نمایشگاه های پرمخاطب فعالیت نمایشگاه سردار حمیدی شهر آفتاب دو روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۴۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام سازمان‌ها و نهادها برای یارانه خرید کتاب

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد خلج مدیر کمیته اداری و مالی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اعلام این خبر که ثبت‌نام یارانه اعتباری خرید کتاب از بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مختص سازمان‌ها و نهادها از فردا پنجشنبه ششم اردیبهشت آغاز می‌شود، گفت: متقاضیان می‌توانند تا بیست‌ویکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با مراجعه به سامانه ketab.ir نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

خلج با بیان اینکه سازمان‌ها و نهادها می‌توانند ‎ درخواست کتبی خود را برای دریافت یارانه اعتبار خرید کتاب جهت تجهیز کتابخانه‎‌ها، به رییس سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعلام کنند، افزود: پس از تأیید درخواست و تعیین میزان مشارکت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به سازمان‌ها و نهادها اطلاع رسانی می‌شود.

به گفته مدیر کمیته اداری و مالی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران سازمان‌ها و نهادها پس از دریافت اعتبار می‌توانند کتاب‌های مورد نیاز خود را با مراجعه به سامانه ketab.ir به صورت مجازی خریداری کنند.

کد خبر 6087969 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • نمایشگاه بین‌المللی صنایع وابسته فرش ماشینی برگزار می‌شود
  • آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • اتخاذ تمهیدات امنیتی و انتظامی برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران
  • ۸ اردیبهشت، آخرین مهلت ثبت‌نام حضور در بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • آغاز ثبت‌نام سازمان‌ها و نهادها برای یارانه خرید کتاب
  • ببینید | موشک‌ ها و پهپادهای ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی امنیت و دفاع در عراق
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟
  • نمایشگاه کتاب در سال آینده در شهر آفتاب برگزار خواهد شد