Web Analytics Made Easy - Statcounter

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، باشگاه قشقایی دو روز پیش اعلام کرد که به دلیل فسخ غیرقانونی قرارداد مهدی لیموچی و عقد قرارداد این بازیکن با باشگاه فولاد خوزستان، از او و فولاد شکایت می‌کند و نامه مرتبط با این موضوع را به سازمان لیگ ارسال کرد.

اشکان نجف‌پور مالک باشگاه قشقایی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره این پرونده اظهار داشت: لیموچی قرارداد خود را به صورت یکطرفه فسخ کرده است، اما حق این کار را نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما با این بازیکن تسویه حساب کردیم و امضا و اثر انگشت او موجود است. من با گرشاسبی (مدیرعامل فولاد) تماس گرفتم و گفتم فسخ لیموچی غیرموجه است. به گرشاسبی اعلام کردم این موضوع عواقبی برای فولاد دارد و او قول پیگیری موضوع را داد.دردسر جدید فولاد با شکایت قشقایی/ پرونده لیموچی در مسیر «بلبلی»؟

وی با انتقاد از باشگاه‌های متمول تصریح کرد: قرار شد مدیرعامل فولاد به ما خبر بدهد و حتی ایمیل و فکس برای فولاد ارسال کردیم، اما پاسخ ما را ندادند. باشگاه‌های بزرگ و ثروتمند که از هر لحاظ متمکّن هستند، حق باشگاه‌های مردمی مانند قشقایی را به راحتی نادیده می‌گیرند و از این موضوع بسیار ناراحت هستیم.

مالک باشگاه قشقایی شیراز در ادامه به تسنیم گفت: اگر با مدیرعامل باشگاه فولاد تماس نگرفته بودم و نامه‌ای به این باشگاه ارسال نمی‌کردم، اقدامی نمی‌کردیم. با این حال من این کارها را انجام دادم و گفتم که لیموچی محصول باشگاه قشقایی است؛ ما حقوق او را پرداخت کرده‌ایم و جذب او برای فولاد عواقبی دارد. آنها به این موضوع توجه نکردند و ما هم مجبور به شکایت از فولاد شدیم.نکونام: برگزاری بازی روی چمن ورزشگاه حافظیه، بی‌احترامی به فوتبال است

نجف‌پور راجع به شرایط تیم قشقایی شیراز بیان کرد: قشقایی شرایط خوبی دارد و مانند همیشه، تیمی بی‌ادعا و شامل بازیکنان جوان و باانگیزه است. به جز ماشین‌سازی که امسال نتوانسته است بازیکن بزرگسال بگیرد، میانگین سنی ما از همه تیم‌های لیگ دسته اول پایین‌تر است. مهم ارائه عملکردی مثبت و رسیدن به جایگاهی در شأن پنج میلیون هوادار قشقایی است.

وی در مورد اعتراض سرمربی فولاد خوزستان به برگزاری دیدارهای لیگ دسته اول در ورزشگاه حافظیه خاطر نشان کرد: متأسفانه استان فارس با مشکل زمین مواجه است. دیدارهای قشقایی تا قبل از بازی با رایکا در ورزشگاه بعثت برگزار می‌شد و از این به بعد در ورزشگاه حافظیه بازی می‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فوتبال فولاد خوزستان تیم فوتبال قشقایی شیراز لیگ دسته اول فوتبال ورزشگاه حافظیه باشگاه قشقایی برای فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۴۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع شمس آذر فصل را از دست داد!

امیر شبانی در آستانه بازی با استقلال به شدت مصدوم شد.

طرفداری | امیر شبانی، مدافع میانی تاثیرگذار شمس‌آذر، در جریان دیدار این تیم مقابل فولاد خوزستان دچار مصدومیت رباط صلیبی شد و فصل را از دست داد.

این خبر شوکی بزرگ برای سرمربی و کادر فنی شمس‌آذر بود چرا که شبانی در پنجره زمستانی از پیکان به این تیم پیوسته بود و در مدت حضورش عملکردی درخشان در خط دفاعی این تیم ارائه داده بود.

شبانی که یکی از مهره‌های کلیدی سعید دقیقی محسوب می‌شد، در جریان بازی با فولاد از ناحیه رباط صلیبی آسیب دید و بررسی‌های پزشکی بعد از MRI نشان داد که وی باید به زودی تحت عمل جراحی قرار گیرد.

این مصدومیت در حالی برای شبانی اتفاق افتاده است که شمس‌آذر این هفته در دیداری حساس به مصاف استقلال خواهد رفت.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • گاف 21 میلیاردی فولاد خوزستان؛ مهدی رحمتی در خانه بماند هم پول می‌گیرد!
  • پدری: مالک توپ باشیم پی‌اس‌جی را شکست می‎‌دهیم
  • مدافع شمس آذر فصل را از دست داد!
  • کاپیتان و ملی‌پوش اسبق: من هم اگر جای کاپیتان استقلال بودم، همان کار را می‌کردم
  • دیدار زودهنگام مالکان قبل از بازی سرنوشت (عکس)
  • مالک شاو دربی میلان را به دلیل محرومیت از دست داد
  • وظیفه جدید زلاتان در میلان
  • زلاتان مسئول خرید‌های تابستانی میلان شد
  • تکلیف ستاره‌های پرسپولیس به مالک جدید گره خورد
  • گفت و گو با بازیکنی که خواهرش معروفش کرد!