Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، نخستین جلسه کمیسیون ورزشکاران با حضور «مجید نیری» دبیر فدراسیون تکواندو، «سیدمحمد شبیبی» رییس کمیته قضایی، «حسین قانونی» بازرس فدراسیون و سایر اعضاء در سالن جلسات فدراسیون تکواندو برگزار شد.

انتخاب رییس، نایب رییس و نمایندگان کمیسیون در مجمع عمومی فدراسیون در دستور کار این جلسه قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«محمد باقری‌معتمد» و «مسعود حجی زواره» کاندیدای ریاست و «اکرم خدابنده» و «علی سلمانی» کاندیدای نایب رییسی کمیسیون ورزشکاران بودند که در نهایت حجی‌زواره با ۱۵ رای به عنوان رییس و خدابنده با ۱۶ رای به عنوان نایب رییس انتخاب شدند.

محمد باقری معتمد، کوروش بختیار، مسعود حجی‌زواره، میرهاشم حسینی، هادی ساعی، علی سلمانی، اصغر عزیزی، سوسن حاجی‌پور، اکرم خدابنده، سونا رزاقی، مرجان سلحشوری، محبوبه شفیع‌زاده و آتوسا فرهمند کاندیدای نمایندگان کمیسیون ورزشکاران در مجمع عمومی فدراسیون بودند.

با رای‌گیری صورت گرفته ساعی، حجی زواره و حسینی به ترتیب با ۱۸، ۱۴ و ۱۴ رای در گروه مردان و فرهمند، خدابنده و حاجی‌پور به ترتیب با ۱۷، ۱۶ و ۱۵ رای در گروه زنان به عنوان نمایندگان کمیسیون ورزشکاران در مجمع عمومی انتخاب شدند.

همچنین مجمع انتخاباتی فدراسیون تکواندو ۱۵ دی برگزار می‌شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون تکواندو فدراسیون تکواندو میرهاشم حسینی هادی ساعی کمیسیون ورزشکاران فدراسیون تکواندو نایب رییس حجی زواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۴۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قول مساعد هادی ساعی برای تجهیز خانه تکواندو استان یزد

وحیدی رئیس هیئت تکواندو استان یزد با حضور در فدراسیون تکواندو با هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران ضمن قدردانی از زحمات مسئولان هیئت تکواندو استان یزد گفت: استان یزد از پتانسیل لازم برای دست یابی به سکو‌های قهرمانی در این رشته برخوردار است.

وی ضمن تشکر از وحیدی به خاطر پیگیری و اختصاص مکانی برای خانه تکواندو در یزد افزود: فدراسیون تکواندو برای تجهیز خانه تکواندو استان یزد و استفاده از سیستم‌های الکترونیکی، همکاری لازم را به عمل خواهد آورد

ساعی برگزاری استاژ‌های فنی برای پیشرفت و استعدادیابی تکواندو را مهم ارزیابی و خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد از مربیان تیم ملی، درجه یک و تراز اول کشور برای برگزاری دوره‌های آموزشی تکواندو در استان یزد استفاده شود.

رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: انشاالله در آینده‌ای نزدیک شاهد برگزاری مسابقات ملی، بین‌المللی و لیگ‌های منطقه‌ای تکواندو در استان یزد باشیم.

گفتنی است در ابتدای این دیدار حسین وحیدی رئیس هیئت تکواندو استان یزد به ارائه گزارشی از اقدامات و عملکرد هیئت تکواندو استان در چند ماهه اخیر پرداخت و افزود: با تلاش‌های انجام شده مکانی برای راه اندازی خانه تکواندو استان یزد اختصاص یافته و در دست تجهیز است.

وی یادآور شد: امیدواریم با همکاری خوب مسولان استانی و فدراسیون تکواندو، استان یزد به جایگاه واقعی خود در رشته المپیکی تکواندو دست یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • قضاوت زن ایرانی در المپیک پاریس
  • باقری اولین بانوی داور ایرانی تکواندو در المپیک
  • بانوی ایرانی برای قضاوت در المپیک دعوت شد
  • بانوی ایرانی به قضاوت در المپیک دعوت شد
  • بانوی داور تکواندو به قضاوت در المپیک دعوت شد
  • حکم سنگین برای نایب رییس سابق فدراسیون؛ شهره موسوی به 10 سال حبس محکوم شد!
  • تمجید نایب رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان از عملیات وعده صادق
  • محمدکاظم حجج رییس فدراسیون ورزش‌های سه گانه شد
  • قول مساعد هادی ساعی برای تجهیز خانه تکواندو استان یزد