Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما به مناسبت روز دانشجو با حضور در دانشگاه صداوسیما با نمایندگان اتحادیه‌ها، نشریات و نخبگان دانشجویی دیدار و گفتگو می‌کند.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی رسانه ملی، پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما روز سه شنبه ۱۶ آذرماه به مناسبت روز دانشجو با نمایندگانی از اتحادیه‌های دانشجویی، نشریات دانشجویی و نخبگان علمی دانشگاه‌ها دیدار و گفتگو می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نخستین باری است که رئیس رسانه ملی به صورت رسمی و به این مناسبت در جمع دانشجویان حاضر می‌شود و نظرات آن‌ها را می‌شنود. گفتنی است این برنامه به میزبانی دانشگاه صداوسیما و در سالن اجتماعات شهید سلیمانی این دانشگاه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از تلویزیون اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار تلویزیون صدا و سیما

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار تلویزیون صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۴۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 دیدار نوروزی رئیس و هیئت‌رئیسه دانشگاه ارومیه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حجت‌الاسلام‌والمسلمین قریشی نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان غربی و امام‌جمعه ارومیه در این دیدار ضمن تبریک سال جدید با اشاره به فیوضات ماه مبارک رمضان گفت: از فیوضات و برکات این ماه استفاده کرده و انجام امورات اجرایی را با مسائل معنوی عجین کنیم، قطعاً کارها بابرکت و منشأ خیر خواهند بود.   حجت‌الاسلام‌ والمسلمین قریشی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های دو سال اخیر دانشگاه ارومیه گفت: الحمدلله با عملکرد مدیران دانشگاه، رضایت از این دانشگاه در سطح استان افزایش پیدا کرده و امیدوارم این روند در سال 1403 نیز ادامه پیدا کند.   نماینده ولی‌فقیه در استان افزود: حل مسائل استان و یاری رساندن علمی به مدیریت استان، دو موردی است که همواره از دانشگاه ارومیه انتظار می‌رود در مسیر آنها گام بردارد. الحمدلله طبق گزارش‌ها در این دو سال اقدامات خوبی نیز در این زمینه صورت‌گرفته است.   دکتر احمد علیجانپور رئیس دانشگاه ارومیه نیز در ابتدای این دیدار ضمن تبریک سال جدید و آرزوی قبولی طاعات در ماه مبارک رمضان گزارشی از اقدامات صورت‌گرفته در سال 1402 و همچنین برنامه‌های آتی دانشگاه در راستای راهبردها و اهداف برنامه راهبردی پنج‌ساله دوم دانشگاه بیان نمود.

دیگر خبرها

  • دیدار رییس صداوسیما با جمعی از شاعران و نویسندگان
  • امروز، آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • امروز آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • رو به سوی بحران؛ چالش‌های بزرگ صداوسیما در جذب مخاطب
  • واکنش جبلی به هزینه‌های میلیاردی صداوسیما برای سلبریتی‌ها
  • عقب‌گرد بزرگ جبلی به گذشته؛ سلبریتی گریزی جوابگو نبود همه سلبریتی‌ها مجری شدند!
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک دیشموک
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک
  • جبلی: صداوسیما با پرداخت‌های غیرمعقول حامیان مالی به چهره‌ها موافق نیست
  •  دیدار نوروزی رئیس و هیئت‌رئیسه دانشگاه ارومیه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه