Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@07:51:55 GMT

از این پس سربازان باید کارت واکسن داشته باشند

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۴۶۵۴

از این پس سربازان باید کارت واکسن داشته باشند

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ارائه کارت واکسن برای پذیرش مشمولان خدمت مقدس سربازی را ضروری دانست.

به گزارش ایمنا و به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهرداد پناهپوریان اظهار کرد: ارائه کارت تزریق دو دوز کامل واکسن کرونا برای پذیرش در مراکز آموزش نیروهای مسلح اجباری بوده و در صورت ارائه ندادن کارت واکسن، از پذیرش آن‌ها در مراکز آموزش نیروهای مسلح خودداری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: موضوع ضرورت ارائه کارت واکسن برای پذیرش مشمولان خدمت مقدس سربازی از طریق سازمان وظیفه عمومی به کلیه مشمولان اعزامی از یکم دی‌ماه به بعد، به صورت تمرکزی یا پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در صورت عدم واکسیناسیون، مسئولیت اعزام نشدن مشمولان فاقد کارت واکسن و یا عدم پذیرش در مراکز آموزش، متوجه خود مشمولان بوده و موجب غیبت و اضافه خدمت آن‌ها می‌شود.

کد خبر 540143

منبع: ایمنا

کلیدواژه: واکسیناسیون کرونا برای سربازان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کارت واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۴۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور سراسری منتشر شد

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، کارت شرکت در آزمون داوطلبان نوبت اول آزمون سراسری به‌همراه راهنمای شرکت در آزمون، هم اکنون ۲ اردیبهشت روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت و داوطلبان تا چهارشنبه 5 اردیبهشت مهلت دارند نسبت به دریافت کارت خود اقدام کنند.

داوطلبان باید با ورود به کارپوشه خود از طریق درج کدملی/ شناسه یکتا و رمز عبور یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند. داوطلبانی که در 2 گروه آزمایشی شامل یک گروه آزمایشی اصلی (علوم ریاضی، علوم انسانی و علوم تجربی) به همراه یکی از گروه‌های آزمایشی هنر یا زبان‌های خارجی متقاضی شده‌اند دارای 2 کارت هستند.

برای داوطلبانی که برای پذیرش در آزمون پذیرش دانشجو- معلم اعلام علاقه مندی کرده‌اند نیز در گروه آزمایشی مربوطه منحصراً یک کارت ورود به جلسه منتشر شده است. این دسته از داوطلبان باید علاوه بر پاسخگویی به دفترچه‌های سؤالات آزمون اختصاصی مربوط به گروه آزمایشی انتخابی، به دفترچه سوالات اختصاصی آزمون پذیرش دانشجو- معلم نیز پاسخ دهند.

داوطلبان باید طبق تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند، برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم‌چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است. فرآیند برگزاری آزمون صبح‌ها رأس ساعت 8:00 (هشت) و بعدازظهر ساعت 14:30 (دو و نیم بعدازظهر) آغاز می‌شود و دربِ حوزه‌های امتحانی به ترتیب رأس ساعت 7:30 صبح و 14:00 (دو بعدازظهر) بسته خواهد شد.

در نوبت اول آزمون سراسری در مجموع یک میلیون و 152 هزار و 518 داوطلب ثبت نام کرده‌اند که 63 درصد آنها زن و 37 درصد مرد هستند. در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم نیز 660 هزار و 393 نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد 66 درصد زن و 34 درصد مرد هستند.

گروه علوم تجربی با بیش از 501 هزار داوطلب و گروه علوم ریاضی با بیش از 128 هزار داوطلب بیشترین و کمترین تعداد داوطلبین در میان گروه‌های آزمایشی اصلی را به خود اختصاص داده‌اند.

آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح روز پنجشنبه 6 اردیبهشت، هنر و زبان‌های خارجی عصر همان روز و گروه آزمایشی علوم تجربی صبح روز جمعه 7 اردیبهشت در 412 شهر، 624 حوزه اصلی و 1993 حوزه فرعی برگزار خواهد شد.

داوطلبان باید به منظور کسب اطلاعات بیشتر اطلاعیه اعلام زمان برگزاری، نحوه دریافت کارت و محل رفع‌نقص کارت شرکت در آزمون سراسری سال 1403 (نوبت اول) که در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است را به دقت مطالعه کنند.

برای دریافت کارت ورود به جلسه اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی پلتفرم آموزشی مهارت‌افزایی برای مشمولان نظام وظیفه/ایجاد نئو بانک صنعتی
  • موسسات درمانی و تشخیصی در صورت قطع سامانه‌های بیمه نیز موظف به ارائه خدمات هستند
  • آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سراسری
  • توزیع کارت بیش از یک میلیون کنکوری آغاز شد
  • کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور سراسری منتشر شد
  • پلمب ۱۲۱ مرکز متخلف بهداشتی در غرب اهواز
  • آماری هولناک از حیوان گزیدگی در کشور
  • توزیع کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور از روز دوشنبه
  • تزریق واکسن هپاتیت سی در سال جاری/ آغاز غربالگری یکی از سرطان‌ها به زودی
  • تزریق واکسن اس ام ای در دستور کار قرار گرفت