Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر وحیدی: مسئله سبک زندگی ایرانی اسلامی از سوی مقام معظم رهبری برای اولین بار در استان خراسان شمالی مطرح و اعلام شد که آسیب اجتماعی از خطرناک ترین تهدیدات است و باید با جدیت به آسیب های اجتماعی و فرهنگی استان پرداخته شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، دکتر احمد وحیدی روز دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید خراسان شمالی افزود: در هر استانی بر اساس مقتضیات خاص هر استان، الگوی مشارکت مردم برای نقش آفرینی در همه عرصه‌ها توسط مسوولان هر استان طراحی و اجرایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر کشور تصریح کرد: امروز شناخت مردم ایران از وضعیت محیط ملی، منطقه‌ای و جهانی کم نظیر و بی نظیر است که این به واسطه احساس مسئولیت آنان نسبت به مباحث جهانی است که این نشان دهنده رشد و بالندگی سرمایه انسانی نظام جمهوری اسلامی است.

دکتر وحیدی با تاکید بر اینکه باید بدانیم مسئولیت‌ها فقط استانی نیست، گفت: مسئولیت تک تک ما ملی، منطقه‌ای و جهانی است و نباید تنها به مسائل شخصی محدود شویم.

وزیر کشور در بخش دیگری از صحبت‌های خود مبنای رشد و بالندگی در نظام جمهوری اسلامی را انسان محور دانست و خاطرنشان کرد: موانع حرکت نیروی انسانی در کشور باید برداشته شود بدین منظور در بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری توجه به نیروی انسانی متعهد و آگاه در سطوح مختلف نقطه کلیدی برای حرکت است.

وی در ادامه به ضرورت توسعه و پیشرفت فعالانه استان خراسان شمالی اشاره کرد و گفت: مسئله سبک زندگی ایرانی اسلامی از سوی مقام معظم رهبری برای اولین بار در استان خراسان شمالی مطرح و اعلام شد که آسیب اجتماعی از خطرناک‌ترین تهدیدات است و باید با جدیت به آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی استان پرداخته شود.

وی اضافه کرد: برنامه جامع پیشرفت استان خراسان شمالی بعنوان چراغ راه این استان و دستور کار دولت سیزدهم و مبنای تخصیص بودجه، تدوین شود.

وزیر کشور تعدد اقوام و فرهنگ‌ها را از داشته‌های مهم استان خراسان شمالی ذکر کرد و گفت: دولت سیزدهم وظیفه خود می‌داند که با تمام ظرفیت به دنبال حل تک تک مسائل کلی و جزئی استان باشد.

دکتر وحیدی در پایان گفت: در مدت سه ماهه خدمتم در منصب وزیر کشور متوجه شده ام محمدعلی شجاعی با جدیت پیگیر امور استان خراسان شمالی بود که جای تقدیر و تشکر فراوان دارد. برچسب ها: دکتر وحیدی ، مشارکت ، ایران قوی ، سبک زندگی ، خراسان شمالی ، خراسان جنوبی ، آسیب های اجتماعی ، تهدید ، وزیر کشور

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: دکتر وحیدی مشارکت ایران قوی سبک زندگی خراسان شمالی خراسان جنوبی آسیب های اجتماعی تهدید وزیر کشور استان خراسان شمالی دکتر وحیدی وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۴۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست وزیر کشور از بانوان کم توجه در حوزه حجاب | ویدئو

دریافت 14 MB

به گزارش همشهری آنلاین، وحیدی گفت: غالب افراد با تذکر حجاب خود را رعایت می‌کنند، از همین جا از همه بانوان محترمی که احیانا ممکن است توجه نداشته باشند به این که این یک امر قانونی و مهم است در زندگی اجتماعی، آن را برابر چارچوب های قانونی رعایت کنند.

صحبت های وحیدی را در ویدئو ببینید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کد خبر 846968 برچسب‌ها احمد وحیدی وزارت کشور خبر ویژه زنان - حجاب زنان

دیگر خبرها

  • احیای ۳۰۸ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی
  • غربالگری شنوایی ۱۱هزار نوزاد در خراسان شمالی
  • درخواست آرژانتین از پاکستان: وزیر کشور ایران را بازداشت کنید!
  • درخواست وزیر کشور از بانوان کم توجه در حوزه حجاب | ویدئو
  • وزیر کشور: با مأموریت‌های چندگانه در حال فتح قله‌ها هستیم
  • وزیر کشور: اجرای حجاب یک دستور قانونی است
  • سایه تهدیدات امنیتی بر سر مسابقات یورو ۲۰۲۴ آلمان
  • قدردانی وزیر کشور از فراجا در اجرای «طرح نور»
  • ورود وزیر کشور به مازندران + فیلم