Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از شناسایی 51 بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در 24 ساعت گذشته تا کنون در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ دکتر فرزین رضاعی اظهار کرد: در حال حاضر 206 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

وی با اشاره به آمار بستری شدگان در کردستان به تفکیک شهرستانهای استان افزود:

سنندج: 115 نفر سقز: 9 نفر مریوان: 16 نفر قروه: 10 نفر بیجار: 5 نفر کامیاران: 18 نفر دیواندره: 7 نفر بانه: 25 نفر دهگلان: 1 نفر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان تصریح کرد: اکنون 30 بیمار مبتلا به کرونا در بخش ویژه (آی سی یو) بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر رضاعی از مرگ 1 بیمار در 24 ساعت گذشته خبر داد و آمار فوت شدگان بر اثر بیماری کرونا در کردستان از ابتدا تا کنون را 1909 نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد

833 نفر در سنندج 302 نفر در سقز 150 نفر در قروه 101 نفر در کامیاران 146 نفر در بانه 92 نفر در دیواندره 72 نفر در بیجار 184 نفر در مریوان 24 نفر در دهگلان 5 نفر در سروآباد

جان ‌باختند که همه موارد به صورت بهداشتی و با رعایت دستورالعمل های مرتبط دفن شده ‌اند.

دکتر رضاعی ضمن تأکید بر استفاده از ماسک و اهمیت پوشش همگانی واکسیناسیون جهت کنترل، پیشگیری از بیماری و انتقال آن به دیگران اظهار کرد: در اسرع وقت ترزیق واکسن کرونا را با مراجعه به مراکز تجمیعی واکسیناسیون و یا مراکز جامع خدمات سلامت انجام داده و دو نوبت آن را تکمیل نمایید.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا فرزین دانشگاه علوم پزشکی مرگ ماسک پوشش واکسیناسیون سلامت کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۵۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جراحی موفق خونریزی مغزی اپیدورال، برروی دختر ۹ ساله سراوانی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، دکتر محمود کهن سال گفت: دختر ۹ ساله سراوانی که در اثر تصادف دچار خونریزی مغزی اپیدورال شده بود، توسط جراح مغز و اعصاب بیمارستان رازی سراوان تحت عمل جراحی اورژانسی قرار گرفت و جانش نجات یافت.
وی ادامه داد: این دختربچه که بر اثر سانحه تصادف دچار کاهش سطح هوشیاری شده بود، به سرعت به این بیمارستان منتقل و با معاینات اولیه و انجام سی‌تی‌اسکن، خونریزی مغزی اپیدورال در ناحیه سر وی تشخیص داده شد.
رئیس بیمارستان رازی سراوان افزود: حال عمومی بیمار رو به بهبود است و بیمار پس از بستری در بیمارستان، از بخش مراقبت‌های ویژه مرخص خواهد شد.
وی گفت: خونریزی مغزی اپیدورال یکی از اورژانس‌های شایع در تصادفات سر است و اگر به موقع تشخیص و درمان نشود، می‌تواند به مرگ بیمار منجر شود.
دکتر کهنسال تاکیدکرد: در این مورد، بیمار به موقع به بیمارستان منتقل شد و با اقدام سریع تیم پزشکی، جان وی نجات یافت.

دیگر خبرها

  • مضرات خوردن زیاد هندوانه
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • پسر خرمشهری با اهدای عضو به ۲ شهروند زندگی دوباره داد
  • جراحی موفق خونریزی مغزی اپیدورال، برروی دختر ۹ ساله سراوانی
  • آمار باورنکردنی؛ هزینه تفریح دهک دهم ۴۰ برابر دهک اول
  • بیماریابی در بوشهر افزایش یافت/ تقویت مراکز مراقبت سلامت در استان
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد/ تخمین وجود ۲۰۰ هزار بیمار در ایران
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد + جزئیات
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد/ تخمین وجود ۲۰۰۰۰۰ بیمار در ایران