Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر عامل مجموعه گردشگری خشت و خورشید گفت: دومین رویداد استارتاپی نوگام گردشگری در زاهدان برگزار می شود.

محمود آخوندی در گفت وگو با ایسنا افزود: این رویداد استارتاپی دیماه امسال در مرکز پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد.

مدیر عامل مجموعه گردشگری خشت و خورشید در ادامه گفت: معرفی و جذب ایده های جدید در حوزه گردشگری, برای تبدیل انها به کسب و کار، فعال سازی شاخه های مختلف گردشگری و کمک به افرادی که علاقه مند به توسعه ی کسب و کار خود هستند از اهداف اجرای این برنامه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخوندی اظهار کرد: در اولین رویداد نوگام گردشگری 150 نفر شرکت کرده و پیش بینی می شود از این رویداد هم استقبال خوبی انجام شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سيستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۵۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت در همدان

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه ستاری نوید عصر امروز در جمع خبرنگاران بیان کرد: دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت در هفت بخش خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و مؤسسات خصوصی، مدیران و نخبگان با هدف فرهنگ‌سازی افزایش جمعیت، همزمان با روز جوانی جمعیت در ۳۰ اردیبهشت ماه امسال در سطح ملی و استانی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نحوه شرکت در این رویداد گفت: امکان شرکت همزمان متقاضیان در هر ۲ سطح استانی و ملی فراهم شده که مهلت ارسال آثار تا ۱۰ اردیبهشت است و علاقه مندان می‌توانند از طریق وبگاه رویداد به نشانی www.jameyat.ir و یا با مراجعه به دفتر امور بانوان و خانواده استانداری همدان در این رویداد شرکت کنند.

مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری همدان پرداختن به نقش محوری مردم را از مسائل اساسی در این رویداد برشمرد و افزود: با شناسایی ظرفیت‌ها در سطح استان و شهرستان این رویداد بومی‌سازی و با استفاده از ظرفیت کنشگران و دغدغه مندان از جمله اصحاب رسانه اهداف و شناسایی ظرفیت‌های مردمی محقق شود.

ستاری نوید، کاهش مستمر نرخ باروری و خطر سالخوردگی جمعیت و تأثیر این مساله بر روی اقتصاد کشور را علت اصلی تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت دانست و گفت: در ماده ۱۹ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، اعطای جایزه به برترین‌ها اعم از افراد و دستگاه‌ها برای نیل به اهداف قانون در نظر گرفته شده است و نکته مهم این است که تبیین موضوع ازدواج و فرزندآوری برای مردم ضروری است.

وی با اشاره به شاخص‌های تدوین شده برای هر گروه تخصصی در این رویداد افزود: در بخش رسانه برتر شاخص گستردگی و اثربخش بودن رسانه، برگزاری نشست‌ها و تعداد تولیدات رسانه‌ای از نوع یادداشت، مصاحبه، خبر و تولیدات چندرسانه‌ای اهمیت دارد.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری همدان ادامه داد: اطلاع رسانی گسترده نسبت به این رویداد نیازمند مشارکت مردم است و در حال حاضر گروه‌های مردمی با انگیزه و مؤثری برای کاهش سقط جنین و رفع مشکلات مادران دارای فرزند خردسال فعالیت دارند.

ستاری نوید، خلاقیت را در بخش فعالان رسانه‌ای حائز اهمیت دانست و افزود: نیازمند ذوق هنری و قدرت روایی هستیم که مردم به اهمیت این اتفاق برای خودشان آگاه شوند که رسانه‌ها در این راستا نقش بی‌بدیلی دارند.

وی اظهار کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا ۱۰ اردیبهشت به سایت ستاد جمعیت ارسال کنند و ۳۰ اردیبهشت اختتامیه رویداد برگزار می‌شود.

مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری همدان گفت: برداشتن موانع ازدواج از راه‌های تبیین گفتمان جوانی جمعیت و تحقق آن است.

کد خبر 6084830

دیگر خبرها

  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • توجه به گردشگری غذا در جشنواره‌های فرهنگی تبریز
  • دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران خردادماه برگزار می‌شود
  • توجه به گردشگری غذا در جشنواره های فرهنگی تبریز
  • سعدی؛ میزبان رویداد هنری گل، مرغ و خوشنویسی شد
  • فعال کردن ظرفیت‌های استانی برای دومین جایزه جوانی جمعیت
  • برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت در همدان
  • جلسه هماهنگی دبیرخانه جایزه ملی جوانی جمعیت با ستاد‌های استانی برگزار شد
  • بازدید بیش از ۳۵ هزار نفر از آرامگاه سعدی شیرین سخن
  • رونمایی از گواهینامه ثبت رویداد «بیل‌گردانی» در تقویم گردشگری