Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت ۱ MB

 این مسئله باعث عصبانیت شدید موراتا شد و او پاسخی به سرمربی تیمش داد تا درگیری لفظی شدت گرفته و ادامه پیدا کند و این دو نفر در کنار زمین در برابر چشم همه شروع به مشاجره کنند.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آلوارو موراتا جنوا یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۵۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعریف باجو از ستاره یوونتوس: باورنکردنی است

به گزارش "ورزش سه"، روبرتو باجو از کنان ایلدیز، ستاره یوونتوس، تمجید کرد و مسابقات سری A را زیبا و مدرن توصیف کرد.

ایلدیز 18 ساله در فصل جاری به عنوان بازیکن اصلی یووه بازی کرده و به سرعت موفق شد مورد توجه کادرفنی و هواداران قرار بگیرد. او تاکنون 5 بازی ملی برای تیم ملی ترکیه انجام داده و یک گل نیز به ثمر رسانده است.

باجو در مصاحبه با توتواسپورت درمورد درخشش ایلدیز گفت: "من ایلدیز را خیلی دوست دارم، او ویژگی‌های باورنکردنی‌ای دارد. با این اوصاف، معتقدم فوتبال در ایتالیا همیشه سخت بوده و هست. زمان تغییر کرده، آنچه امروز می‌بینیم یک ورزش کاملا متفاوت است، تحقیقات بسیار بیشتر، دانش بیشتر و همینطور فرهنگ بیشتری وجود دارد. در گذشته فوتبال ما فقط محدود به کار با توپ می‌شد. این ابزاری بود که ما هرگز نباید آن را از دست بدهیم یا رها کنیم.”

از او در مورد مشکلات بیانکونری در این فصل پرسیده شد. باجو پاسخ داد: "نمی‌دانم، چون در اطراف تیم نیستیم، انجام هر نوع ارزیابی برایم دشوار است. چیزی که می‌خواهم بگویم این است که یوونتوس، حتی اگر امسال در رقابت برای اسکودتو هم نباشد، همچنان تیمی بسیار سرسخت است."

باجو مطمئن است که یووه می‌تواند به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کند: "کاملا بله. فکر می‌کنم آن‌ها همه چیز لازم برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ را دارند."

دیگر خبرها

  • نخستین هت تریک زلاتان ابراهیموویچ در سری آ ایتالیا (17 آوریل، 2005) / فیلم
  • صعود یوونتوس به فینال لیگ قهرمانان اروپا با درخشش جیانلوکا ویالی (17 آوریل، 1996) / فیلم
  • ناامیدی یوونتوس؛ قرارداد ماتیا زاکانی با لاتزیو تمدید می‌شود
  • سیمئونه: الهه شانس با ما بود صعود می‌کردیم!
  • از اختلاف با الگری تا رقیبی به نام ییلدیز؛ راه فدریکو کیه زا و یوونتوس از یکدیگر جدا خواهد شد؟
  • روایت معاون باشگاه سایپا از درگیری‌های دیدار با خیبر
  • فلیپه اندرسون اعلام کرد: از لاتزیو جدا می‌شوم
  • کنان ییلدیز در آستانه تمدید قرارداد با یوونتوس
  • تعریف باجو از ستاره یوونتوس: باورنکردنی است
  • عملکرد خوب وانیا میلینکوویچ، دروازه تورینو مقابل یوونتوس / فیلم