Web Analytics Made Easy - Statcounter

 منچستر یونایتد و کریستال پالاس در هفته پانزدهم لیگ جزیره مقابل هم قرار گرفتند که یونایتد با تک گل فرد توانست با نتیجه ۱ بر ۰ مقابل پالاس پیروز شود. فرد یکی از آخرین نام هایی است که به ذهن مخاطب خطور می کند، برای همین گلزنی او در این بازی دست مایه شوخی برخی از هم تیمی ها و هواداران شده است.

به گزارش طرفداری به نقل از میرر، فرد در مصاحبه بعد از بازی درباره این مسابقه گفت:

گلزنی در یک بازی همیشه لذت بخش است، ما ۱ بر ۰ پیروز شدیم و خوب است که گل من در این پیروزی نقش مهمی ایفا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته کمک به تیم اهمیت بیشتری دارد. ما خوب بازی کردیم و همچنین توانستیم دروازه خود را بسته نگه داریم. با توجه به اینکه این اولین بازی با سرمربی جدیدمان بود، برای ما مهم است که روز به روز پیشرفت کنیم.

 فرد در مورد اولین بازی تحت هدایت رالف رانگنیک:

 با توجه به اینکه، این اولین بازی با سرمربی جدیدمان بود، برای ما مهم است که روز به روز پیشرفت کنیم و برای بازی بعدی آماده باشیم.

 فرد در مورد گلی که در این بازی به ثمر رساند:

 من چپ پا هستم اما گاهی اوقات سعی می کنم با پای راست نیز به توپ ضربه بزنم. میسون یه پاس خوب برای من فرستاد و در آن لحظه من فقط به دنبال گل زدن بودم و این اتفاق هم افتاد. من بسیار خوشحالم که در اولدترافورد مقابل هوادارانمان توانستم گلزنی کنم.

 رالف رانگنیک نیز که در این مدت کم هدایت منچستر یونایتد را به عهده گرفته است به تحسین شخصیت فرد می پردازد، رانگنیک در مورد فرد گفت:

 من فکر می کنم همه فرد را دوست دارند، البته که شما باید فرد را دوست باشید. من فقط ۲ روز است که او را می شناسم اما او انسان بسیار خوبی است.

 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۵۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بافق، میزبان اولین کنگره بین المللی شتر در کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، ️محمدعلی حاتمی زاده با اشاره به اینکه استان یزد محور تحقیق و توسعه شتر تک کوهانه کشور و منطقه است، گفت: با توجه به اهمیت شتر در سند تحولی یزد نوین و نام گذاری سال ۲۰۲۴ به نام شتر، تکمیل زنجیره ارزش این حیوان ارزشمند در آینده دامی کشور اهمیت زیادی دارد.

وی افزود: اولین کنگره بین المللی شتر کشور در استان یزد، شهرستان بافق با حضور نخبگان، اندیشمندان و محققانی از ایران و سایر کشور‌ها در شهریور ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بافق، میزبان اولین کنگره بین المللی شتر در کشور
  • واکنش سردار آزمون به گلزنی مقابل بولونیا
  • تمجید ویژه ده‌روسی از آزمون پس از گلزنی
  • سیمونه اینزاگی: 5 برد متوالی مقابل میلان در دربی پیش‌رو اهمیت ندارد؛ از حضور در اینتر خوشحالم
  • محمد ربیعی: من مظلومم! بازی‌های تیم مرا با وسواس بیشتری قضاوت کنید
  • آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر
  • عباسی: هوادار چشم به صعود و موفقیت در جام حذفی دارد
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل اوگاندا در اولین گام
  • رویای پدیده 17 ساله بارسا تعبیر شد
  • فوری | اولین تصمیم کمیته انضباطی در خصوص کاپیتان استقلال