Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – سهیل بانی؛ روز جاری در مجموع حدود دو هزار و ۴۷۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «کالا»، «بورس»، «انرژی۳»، «فرابورس» و «شستا» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در سومین روز هفته معادل ۸۲میلیارد تومان سهام بورس کالای ایران دست به دست شد، بورس اوراق بهادار تهران پس از معاملاتی به ارزش ۶۷میلیارد تومان دوم شد و سهام سایر اشخاص بورس انرژی نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «محصولات شیمیایی» تعلق داشت به طوری که ۲۷۳میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «فعالیت‌های کمکی به نهادهای مالی واسط» با معاملات ۲۷۱میلیارد تومانی دوم شد و «فلزات اساسی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۳.۳درصد از کل سهام خوراک دام‌ پارس‌ (غدام) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۲۱درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در هیچ نمادی به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان نرسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۴۹نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

پربیننده ترین شاخص به ۲میلیون واحد نزدیک می شود / بی اعتنایی بورس به دلار ۳۰هزار تومانی بورس امروز منتظر بودجه ۱۴۰۱ است / ۲۱ آذر روز موعود بازار سرمایه؟ پذیره نویسی صندوق سهامی انار از یکشنبه ۱۴ آذر بزرگترین واگذاری تاریخ بورس در پیش است / دولت سهام هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس را عرضه می کند مناظره / بورس به چه قیمتی باید رشد کند؟ / دلیری: برخی دوست دارند برای رشد بورس، تورم افزایش پیدا کند / غلامی: شاخص کل فعلی واقعی نیست

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس بازار سرمایه ارزش معاملات بورس امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۵۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش روزانه بورس ۴ اردیبهشت؛اصلاح بیش‌از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز سه‌شنبه (۴ اردیبهشت) با اصلاح ۱۳۴۲۰.۲۸ واحدی به ۲,۳۰۳,۳۸۲.۸۳ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۳۲۱.۵ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۸.۹۶۲ میلیارد سهم بود که طی ۳۸۶,۵۶۶ معامله داد و ستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۵۰,۳۶۸.۶۷۶ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۵۸۲,۶۰۱.۸۷۴ میلیارد ریال شد.

کد خبر 6086456 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • بورس تغییر جهت داد
  • ۱۶۱ میلیارد تومان نقدینگی به بازار سهام تزریق شد
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • بورس سبزپوش شد؛ رشد مناسب بازار در هفته اول اردیبهشت
  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • کاهش بیش از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ فاز اصلاحی شاخص شروع شد؟
  • گزارش روزانه بورس ۴ اردیبهشت؛اصلاح بیش‌از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • رشد اندک بورس در سومین روز اردیبهشت