Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجرد از آموزش ضمن خدمت کارکنان سازمان خبر داد و گفت: این سازمان آموزش مستمر و حین خدمت پرسنل خود را با هدف آشنایی و به روز رسانی و ارتقای اطلاعات و دانش فنی کارکنان در دستور کار داده است.

محمد غفاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حیات سازمان‌های آتش نشانی و خدمات ایمنی تا حدود زیادی بستگی به مهارت و آگاهی کارکنان در زمینه‌های تخصصی حوزه آتش نشانی و ایمنی دارد و هر چقدر این مهارت‌ها به هنگام و بهینه باشد، عملکرد آن سازمان در پیشگیری و مقابله با حوادث و سوانح نیز مناسب‌تر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر این اساس آموزش و توسعه منابع انسانی نه تنها در ایجاد دانش و مهارت‌های ویژه در مدیران و کارکنان نقش بسزایی دارد، بلکه موجب می‌شود آنان در ارتقا سطح کارایی و اثربخشی سازمان سهیم باشند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجرد خاطرنشان کرد: بر همین اساس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجرد، آموزش مستمر و حین خدمت پرسنل خود را با هدف آشنایی و به روز رسانی و ارتقای اطلاعات و دانش فنی کارکنان در دستور کار قرار داده است.

غفاری اضافه کرد: در همین راستا نحوه کار با دستگاه ست‌های پنوماتیک (بادی) توسط اساتید مجرب سازمان به پرسنل عملیاتی آموزش داده شده است زیرا این ست‌ها در عملیات‌های امداد و نجات و تصادفات رانندگی کارایی بسیار بالایی دارند.

کد خبر 539898

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهر بروجرد شهرداري بروجرد سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی آتش نشاني حادثه کارکنان شهرداری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آتش نشانی و خدمات ایمنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۵۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح آموزش ایمنی و ترافیک در مراغه

شریفی گفت: در طرح آموزش ایمنی و ترافیک  حدود ۳۰۰ دانش آموز روستا‌های آغجه کهل، مردق و تازه کند قشلاق با مسائل ایمنی و ترافیک آشنا شدند و روش‌های صحیح سوار شدن به ماشین، موتورسواری، عبور از عرض جاده‌ها، علایم راهنمایی و نحوه بستن کمربند ایمنی را آموزش دیدند.

وی هدف از اجرای این برنامه آموزشی را ارتقای فرهنگ ترافیک و آموزش ایمنی و ترافیک به دانش آموزان دانست و افزود: علاوه بر دانش آموزان حدود ۱۵۰ نفر از اولیای آنها نیز در این دوره‌ها شرکت کردند.

شریفی گفت: به منظور فرهنگ سازی برای استفاده از کلاه ایمنی برای ۱۰۰ نفر از موتورسواران دارای گواهینامه کلاه ایمنی هدیه داده شد.

وی اضافه کرد: این طرح با مشارکت راهداری، پلیس راه و آموزش و پرورش مراغه اجرا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اجرای طرح آموزش ایمنی و ترافیک در مراغه
  • اطفای حریق در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس
  • آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • امدادرسانی به ۱۰۳ حادثه توسط آتش‌نشانان اصفهان در هفته گذشته
  • تصادف در محور روستایی بوکان ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • گودبرداری غیر اصولی جان مرد جوان را گرفت
  • تداوم اجرای طرح سفیران ۱۲۵ در مدارس یزد
  • مانور سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت
  • انجام ۶۵ مورد ماموریت آتش‌نشانی در شهرکرد