Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، مرحله نیمه نهایی و نهایی رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور، جام یادگار امام (ره) از صبح فردا (16آذر) بدون تماشاگر در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار می‌شود.

در مرحله نیمه نهایی، ابتدا تیم های فولادین ذوب آمل و امیدهای لرستان به روی تشک می روند و برنده این رقابت جواز حضور در دیدار نهایی را به دست می آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس فرنگی کاران دانشگاه آزاد اسلامی که پارسال با شایستگی نایب قهرمان لیگ برتر شدند به مصاف تیم پرمهره سینا صنعت ایذه می روند و در صورت پیروزی، بار دیگر فینالیست خواهند شد.  

عصر فردا نیز ابتدا تیم‌های بازنده دیدار رده بندی و سپس تیم‌های برنده، دیدار نهایی را برگزار خواهند کرد و تیم های برتر لیگ معرفی خواهند شد.علاقه مندان به کشتی می‌توانند این مسابقه ها را از ساعت 10 تا 13 از شکبه ورزش و ساعت 16 تا 19 از شبکه سه (دایره طلایی) تماشا کنند. رادیو ورزش نیز این رقابت ها را برای علاقمندان به کشتی به صورت زنده گزارش خواهد کرد.

همچنین مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور، جمعه (۱۹ آذر) در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار می‌شود.

دیدار نخست نیمه نهایی بین شرکت داروسازی سهند ارس و فولادین ذوب آمل برگزار خواهد شد. دانشگاه آزاد اسلامی و صنایع مازندران نیز دومین دیدار مرحله نیمه نهایی را برگزار می کنند و به این ترتیب فینالیست ها و تیم های راه یافته به دیدار رده بندی مشخص می شوند. 

هومن جعفری کد خبر: 1120975 برچسب‌ها کشتی فرنگی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کشتی فرنگی مرحله نیمه نهایی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۵۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی

چهل‌وچهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی، جام تختی، از صبح پنجشنبه در اهواز آغاز شد.

به گزارش ایسنا، حسن رنگرز، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، همراه با حسن حسین‌زاده و فرزاد ایمانعلی‌زاده، مربیان تیم ملی، که به‌تازگی موفق به کسب عنوان قهرمانی آسیا و همچنین کسب دو سهمیه باقیمانده المپیک شدند، در سالن شرکت نفت اهواز حاضر شده و نظاره‌گر این مسابقات‌اند.

در روز نخست این مسابقات تماشاگران خوزستانی به صورت رایگان در سالن مسابقات حاضر شدند و به تشویق کشتی‌گیران پرداختند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان نیز در سالن رقابت‌ها حضور دارد.

در سطح شهر اهواز نیز بنرهایی درباره برگزاری این رقابت‌ها به میزبانی این شهر نصب شده است.

این مسابقات در دو روز برگزار می‌شود و در روز نخست این رقابت‌ها ۸۹ کشتی‌گیر در پنج وزن ۵۵، ۶۳، ۷۲، ۸۲ و ۹۷ کیلوگرم به روی تشک می‌روند.

تیم ارمنستان نیز با نفراتی همچون کارن اصلانیان، دارنده سه مدال برنز اروپا، در این رقابت‌ها حاضر شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • حریف ایران در نیمه نهایی مشخص شد
  • چشم کاروان ایران در المپیک به عملکرد گوش شکسته‌ها
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • در وزن ۷۷ انتخابی برگزار شود/ تجربه‌ «گرایی» را نباید فراموش کرد