Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-16@09:43:59 GMT

راهپيمايي فعالان مدني در کابل

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۵۶۱۰

خبرگزاری آریا- شماری از استادان دانشگاه‌ها و فعالان جامعه مدنی امروز در شهر کابل در اعتراض به وضع فعلی دست به راهپیمایی زدند.
به گزارش خبرگزاری آریا، جمعی از فعالان فرهنگی از جمله استادان دانشگاه‌ها و فعالان نهاد‌های جامعه مدنی افغانستان در راهپیمایی در شهر کابل از طالبان خواستند با ملت افغانستان «آشتی» کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


راهپیمایان با بیان اینکه جوانان افغانستان باید خود وطنشان را آباد کنند اعلام کردند: ما به دنبال پرونده سازی برای خروج از افغانستان نیستیم ما می‌خواهیم وطن خود را آباد کنیم.
شرکت کنندگان در این راهپیمایی بر تامین عدالت اجتماعی تاکید کردند و افزودند: تامین عدالت اجتماعی در افغانستان، تضمین کننده ثبات این کشور است.
راهپیمایان با تاکید بر توقف هرگونه جنگ و خونریزی در افغانستان اعلام کردند: جنگ افغان علیه افغان، شرم آور است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۵۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادمانی مردم افغانستان از پاسخ موشکی ایران به جنایات اسرائیل

مردم افغانستان، شادمان از حملات موشکی و هواپیماهای بدون سرنشین جمهوری اسلامی ایران به سرزمین‌های اشغالی، این اقدام را به حمله پرنده های ابابیل به سپاه ابرهه تشبیه کردند.

به گزارش مشرق، سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران بامداد امروز یک‌شنبه ۲۶ فروردین، با نشر بیانیه‌ای از آغاز حملات موشکی و پهپادی این کشور به اهداف در سرزمین‌های اشغالی فلسطین خبر داد.

حملات موشکی و پهپادی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران باعث خوشحالی شهروندان افغانستان شده است.

سید حسین هاشمی با نشر تصویر آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در صفحه فیسبوک خود نوشت: پسر حیدر صادق به حرفش عمل کرد.

محمد داوود شهیدی در صفحه فیسبوک نوشت: خداوند موشک‌های مسلمین را مثل پرندهای ابابیل برسر لشکریان ابرهه نازل کرد . شهیدی ادامه داد: لبیک یا مهدی درود بر سید علی خامنه‌ای که برای نجات قبله اول مسلمین از چنگال صهیونیسم مبارزه می‌کند.

علی جلالی یکی دیگر از کاربران شبکه‌های اجتماعی فیسبوک با نشر پرچم جمهوری اسلامی ایران در صفحه فیسبوک خود نوشت: الله اکبر.

نجیب الله رحمانی یکی دیگر از کاربران شبکه اجتماعی فیسبوک هم نوشت: الله اکبر زنده باد جمهوری اسلامی ایران.

ولی‌زاده هم نوشت: سرزمین سلمان فارسی، ایران قدرتمند و متمدن پیروز میدان است ان شاالله.

عظمت الله عمری کاربر پشتون‌تبار افغانی هم نوشت: زنده باد جمهوری اسلامی ایران کامیاب باد ایران اسلامی.

فرهاد سروش یکی دیگر از کاربران شبکه‌ی اجتماعی نوشت: الله اکبر . زنده باد اسلام زنده باد جمهوری اسلامی ایران.

جواد اینی هم نوشت: زنده باد اسلام زنده باد جمهور اسلامی ایران خداوند پشتیبان ایران باشد تا درسی برای اسراییل بدهد که هر گز فراموشش نشود.

اکثر شهروندان افغانستان روز بعد از حمله گسترده ایران به رژیم صهیونیستی، با نشر تصاویر از آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران و پرچم این کشور و با نوشتن شعار الله اکبر، صفحات اجتماعی‌شان را مزین کرده و شادمانی می‌کنند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • کابل: افغان‌های مقیم خارج در بازسازی افغانستان سهم بگیرند
  • تهران به دنبال ایجاد تعاملات منطقه‌ای با افغانستان است
  • به دنبال افزایش تعامل با کابل هستیم
  • حمایت چهره های سیاسی و مردمی افغانستان از اقدام تنبیهی ایران
  • ضرورت فراهم‌سازی‌ امکانات مورد نیاز فعالان عرصه هوش مصنوعی در فارس
  • شادمانی مردم افغانستان از پاسخ موشکی ایران به جنایات اسرائیل
  • شاهراه هرات کابل مسدود شد
  • فعالیت بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ موسسه اقتصادی در افغانستان
  • شادی مردم افغانستان از حملات ایران به رژیم صهیونیستی
  • مسابقات فوتسال جام رمضان به ایستگاه آخر رسید