Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینچنزو مونتلا می گوید انتظار بیشتری از آقای خاص در رم داشته است.

به گزارش طرفداری و به نقل از رای، وینچنزو مونتلا، مربی سابق باشگاه های میلان و فیورنتینا این روزها در لیگ ترکیه و تیم آدانادمیر اسپور مربیگری می کند. این تیم در حال حاضر با ۲۰ امتیاز در رده ردهم. مونتلا در مورد شرایطش در این تیم می گوید:

همه چیز خوب پیش می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این تجربه لذت می برم. از کار در خارج از ایتالیا خوشحال هستم. می توانم افراد و فرهنگ های جدید را ببینم. با این وجود به بازگشت به ایتالیا نه نمی گویم. هیچوقت نباید گفت هیچوقت. برای فکر کردن به این موضوع وقت دارم.

 ماریو بالوتلی نیز در این تیم زیر نظر مونتلا بازی می کند و تا به حال ۶ گل زده و ۴ پاس گل داده است. مونتلا در مورد مهاجم هم وطن خود می گوید: تمام فکر و ذکر او بازگشت به تیم ملی ایتالیا است. توانایی اش را دارد.باید اندکی رشد کند اما انگیزه فراوانی دارد و می خواهد تمام تلاشش را انجام دهد.

مونتلا در مورد قهرمان احتمالی این فصل سری آ گفت:

حضور میلان در میان مدعیان دیگر سورپرایز نیست. پیولی تیم خوبی درست کرده است. ناپولی هم نشان داده است که در سطح رقابت برای قهرمانی هستند. آتالانتا هم تیم خوبی دارد و می تواند هر تیمی را شکست دهد و اینتر هم می خواهد از عنوان خود دفاع کند. یوونتوس هم با توجه به سابقه اش نشان داده است که همیشه می تواند به روزهای خوبش برگردد. از رم انتظار بیشتری داشتم اما می دانم مورینیو راه حلی پیدا خواهد کرد. 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۵۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با عبور از ژوزه مورینیو؛ سیمونه اینزاگی به دومین سرمربی پرافتخار تاریخ اینتر تبدیل شد

سیمونه اینزاگی برای اولین بار در دوران مربی‌گری‌اش، طعم قهرمانی در سری آ را چشید

طرفداری | در حساس‌ترین بازی از هفته سی و سوم رقابت‌های سری آ فصل ۲۰۲۳/۲۴، اینتر با نتیجه ۲-۱ میلان را شکست داد و در فاصله پنج هفته مانده تا پایان فصل، قهرمانی خود را مسجل کرد.

میلان 1-2 اینتر؛ رژه قهرمانی به باشکوه‌ترین شکل ممکن

با عبور از رکورد ژوزه مورینیو، سیمونه اینزاگی با ۶ جام به دومین سرمربی پرافتخار تاریخ باشگاه اینتر تبدیل شد. اینزاگی که از ژوئن ۲۰۲۱ هدایت نراتزوری را به عهده دارد، تا به این لحظه موفق به کسب 1 قهرمانی لیگ، 2 قهرمانی جام حذفی و ۳ قهرمانی در سوپرکاپ ایتالیا شده‌است. هلنیو هررا و روبرتو مانچینی هریک با 7 جام، مشترکا پرافتخارترین سرمربیان تاریخ اینتر به حساب می‌آیند و ژوزه مورینیو نیز با پنج جام، در رتبه سوم این فهرست قرار دارد.

پرافتخارترین سرمربیان تاریخ اینتر

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • سردار رادان: مقابله با بی‌حیایی و بی‌عفتی در جامعه امری خطیر، حساس و غیرقابل بازگشت است
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • اهل‌شاخه: فرزندان خوزستان را مقابل سپاهان تنها نگذارید
  • از مورینیو، دشان و آنچلوتی تا آلونسو، کلوپ و فان خال؛ کدام مربیان بزرگ به همکاری با لیورپول «نه» گفتند؟
  • مورینیو: به خاطر رم پیشنهاد پرتغال و عربستان را رد کردم
  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی
  • توصیه به لیورپول: مورینیو دوای درد شماست!‏
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • پای صحبت‌های ژوزه مورینیو: آن شادی در اولدترافورد زندگی من را تغییر داد
  • با عبور از ژوزه مورینیو؛ سیمونه اینزاگی به دومین سرمربی پرافتخار تاریخ اینتر تبدیل شد