Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عارف امرایی امروز دوشنبه در گفت و گو با رسانه‌ها اظهار داشت: از صبح امروز بارش برف در اکثر گردنه‌های استان آغاز شده است و راهداران در طول محورهای اصلی مشغول برفروبی و خدمت رسانی به مردم هستند.

وی گفت: از صبح امروز بارش برف در اکثر گردنه‌های استان آغاز شده است که با حضور به موقع راهداران در طول محورهای اصلی و برفروبی و نمکپاشی سطح راه‌ها، تردد به صورت روان برقرار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان با بیان اینکه بنا به اطلاعیه‌های هواشناسی از بامداد امروز ۳۷۱ نیروی راهدار با ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در محورها آماده باش هستند، افزود: با توجه به تداوم برف و کولاک و لغزندگی محورها از مردم درخواست می‌شود از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و در صورت سفر حتماً در تماس با سامانه ۱۴۱ از وضعیت راه‌ها مطلع و تجهیزات ایمنی به ویژه زنجیر چرخ همراه داشته باشند و سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

کد خبر 5369045

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان بارش برف بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه معلولان گرگان واکسن کرونا ایلام عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران شیوع کرونا بارش باران شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۵۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدنِ سه محور مواصلاتی در استان یزد

رستگاری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد با اشاره به اینکه عمده محور‌های استان یزد باز است، گفت:  محور‌های یزد به خضرآباد، بنستان به ببروئیه و ده جمال و مسیر یزد به دربید در اثر بارندگی‌های دیروز مسدود شده است. 

وی ادامه داد: از عصر دیروز ۱۶۰ نفر از عوامل راهداری با ۱۱۳ دستگاه ماشین آلات و ادوات در حال تلاش شبانه روزی برای بازگشایی مسدودی مسیر‌ها هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ساخت باندهای دوم محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی شتاب می‌گیرد
  • مسدود شدنِ سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت /بارش برف و باران در محورهای ۱۱ استان
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • آب‌گرفتگی محورهای مواصلاتی شمال شرق اصفهان
  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی به دنبال نداشت
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • ثبت بیش از ۳ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد
  • تردد ۳.۵ میلیون وسیله نقلیه در محورهای استان سمنان