Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-03-28@23:32:07 GMT

اخبار مشروح ۱۳ دوشنبه، ۱۵ آذر ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۵۶۸۱

‍‍‍‍‍‍

به صفر رسیدن فوتی‌های روزانه کرونا در ۹ استان، آغاز اجرای طرح محدودیت‌های هوشمند از امروز، گام اول، منع فروش بلیط سفر به واکسن نزده‌ها، عناوین مهم‌ترین اخبار مشروح ۱۳ امروز است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، گزارش عملکرد صد روزه دولت در مقابله با کرونا، تهیه واکسن، تامین کالا‌های اساسی و روابط خارجی، نهایی شدن لایحه بودجه، ارسال به بهارستان ابتدای هفته آینده، رایزنی‌های وزیر خارجه سوریه در تهران، دیدار فیصل مقداد با رئیس جمهور، به خشونت کشیده شدن نخستین نشست انتخاباتی فرانسه، از دیگر عناوین این بخش خبری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: اخبار ، مشروح ، 13 ، عناوین

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: اخبار مشروح عناوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۵۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین شب‌های قدر در ۱۴۰۰ مسجد لرستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری مراسم شب‌های قدر در بیش از هزار و ۴۰۰ مسجد این استان خبر داد. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام مهدی قدرتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد، با اعلام ویژه‌برنامه‌های مساجد لرستان در ماه رمضان، اظهار داشت: جزءخوانی قرآن، برگزاری محافل انس با قرآن، کرسی‌خوانی تلاوت و برنامه‌های ویژه روزه‌اولی‌ها در مساجد این استان در حال برگزاری است.

وی اضافه کرد: تمام مساجد و حسینیه‌ها در شهرها و روستاهای لرستان برای برگزاری مراسم پرفیض احیا و مراسم جمع‌خوانی قرآن، دعا، مناجات، سخنرانی و روضه‌خوانی آماده شده‌است.

اجرای طرح آرامش بهاری در 44 بقعۀ لرستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان اعلام کرد: مراسم احیای شب نوزدهم، بیست‌ویکم و بیست‌وسوم ماه رمضان در بیش از هزار و 400 مسجد این استان با حضور روحانیون و ائمه‌ جمعه برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: قرائت دعای جوشن کبیر همراه با مراسم معنوی قرآن بر سر گرفتن و برپایی مراسم سوگواری ایام شهادت حضرت علی (ع) از ویژه‌ برنامه‌های شب‌های قدر در لرستان است.

قدرتی با اشاره به اعزام هزار و 200 مبلغ برای برگزاری مراسم شب‌های قدر در لرستان، گفت: مراسم احیای خرم‌آباد در مصلای الغدیر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 644/

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین شب‌های قدر در ۱۴۰۰ مسجد لرستان
  • برگزاری مراسم شب‌های قدر در ۱۴۰۰ مسجد لرستان
  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • تام کروز در صحنه‌های اکشن دیده شد/ «ماموریت غیرممکن ۸» جلو می‌رود
  • افزایش ۵ برابری بودجه سال آینده شهرداری تهران نسبت به ۱۴۰۰
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • مجله «رواق خدمت» منتشر شد
  • کتاب «رواق خدمت» منتشر شد
  • تحقیقات دانشگاه آکسفورد در مورد سرطان ریه