Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سعید متهور مدیر مراکز نیکوکاری آوای مهربانی شیراز در مراسم افتتاح این مرکز نیکوکاری گفت: هدف از افتتاح این مراکز کمک به خانواده های نیازمند است که تا کنون ۵ مرکز نیکوکاری در استان به ثبت رسیده که مرکز اول واقع در خیابان نادر، مرکز دوم روستای گردخون، مرکز سوم روستای شاپور جان، مرکز چهارم روستای سیاخ دارنگون و مرکز پنجم مسجدالمهدی واقع در سه راه شیشه گری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: راه اندازی مرکز شماره ۶ ویژه آزاد سازی زندانیان و مرکز شماره ۷ نیز در دستور کار قرار دارد و انتظار می‌رود تا پایان سال این مراکز به ۱۰ مرکز نیکوکاری برسد.

متهور تصریح کرد: در حال حاضر پویش ۵ میلیون نان مهربانی را در دستور قرار گرفته که ۲ هزار و ۵۰۰ خانوار را مد نظر داریم که حواله‌های خرید نان به دیگر مراکز نیکوکاری داده می‌شود تا در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گیرد تا بتوانند نان مصرفی خود را از نزدیکترین نانوانی محل سکونشان تهیه کنند.

مدیر مراکز نیکوکاری آوای مهربانی در شیراز ادامه داد: ساخت یک مدرسه را در استان سیستان و بلوچستان داریم که در زمان وقوع سیل با قول مساعد به مردم آن منطقه این مدرسه در دو ماه آینده افتتاح می‌شود.

او افزود: سالانه ۵۰۰ میلیون مواد غذایی از یک شرکت لبنی به مراکز نیکوکاری آوای مهربانی داده می‌شود که در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افتتاح نیکوکاری مراکز نیکوکاری مرکز نیکوکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۵۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز رصد هوشمند جمعیت هلال احمر در هفته هلال‌احمر افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از جمعیت هلال‌احمر، کمیته رصد هوشمند و پدافند غیرعامل جمعیت امروز با حضور نمایندگانی از تمامی معاونت‌ها، سازمان‌ها و ادارات کل مستقل در مرکز عملیات اضطراری ساختمان صلح تشکیل شد.

مرتضی مرادی پور سرپرست ستاد پدافند غیر عامل در نشست این کمیته تاکید کرد: شناخت موضوعی و ایجاد ادبیات مشترک، مشارکت در تدوین سند مأموریتی و اهداف راهبردی، جلوگیری از موازی کاری و تداخل در امور تخصصی، استفاده از تجربیات مشابه و درس آموخته‌های گذشته، ایجاد حلقه ارتباطی و تمایلات بین سازمان و یکپارچگی و تغییر دانش، نگرش و رفتار در حوزه پدافند غیرعامل از اهداف تشکیل این کمیته است.

وی افزود: با افتتاح این مرکز و با تجمیع همه اطلاعات و تجربه‌های مدیریتی به صورت داشبورد کاملاً تخصصی برای مواجهه با شرایط عادی و اضطراری، عملاً یک مرکز جامع و دائم در سطح کشور و برای رصد تمامی رخدادها و فعالیت‌های جمعیت هلال احمر در همه حوزه‌ها ایجاد شده است.

مرادی پور تاکید کرد: رصد و پایش هوشمند و متمرکز اطلاعات مرتبط با مأموریت‌های داوطلبانه، بشردوستانه و امدادی و مخاطرات غیر مترقبه در هلال احمر ایران، سبب می‌شود که علاوه بر دسترسی به اطلاعات دقیق و درست از مبادی معتبر، هماهنگی‌های لازم با دیگر مراکز تصمیم‌گیر و تصمیم ساز که در شرایط اضطراری و رخدادها نیازمند خدمات داوطلبانه و اضطراری، وارد عمل می‌شوند، به سرعت و سهولت انجام شود.

گفتنی است، مرکز رصد هوشمند جمعیت هلال احمر در هفته هلال‌احمر افتتاح می‌شود.

کد خبر 6084566

دیگر خبرها

  • ۳ مرکز جامع سلامت خانواده در همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد
  • لبخند سه بیمار نیازمند به پیوند در شیراز
  • افتتاح هفدهمین مدرسه سه شنبه‌های امید در شهرستان مشهد
  • افتتاح چند طرح به مناسبت هفته سلامت در استان همدان
  • افتتاح سرای دانشجویی دخترانه با ظرفیت ۲۵۰ دانشجو
  • افتتاح مجتمع چند منظوره آوای کوچه فیلم در بروجرد
  • مرکز رصد هوشمند جمعیت هلال احمر افتتاح می‌شود
  • مرکز جدید خرید گندم در هندیجان افتتاح شد
  • مرکز رصد هوشمند جمعیت هلال احمر در هفته هلال‌احمر افتتاح می‌شود
  • افتتاح مرکز خرید گندم در هندیجان