Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@17:48:45 GMT

تغییر مدیران مسئول روزنامه‌های همشهری و جوان

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۵۷۱۹

سپهر خلجی از تغییر مدیران مسئول روزنامه‌های همشهری و جوان خبر داده است.

به گزارش ایسنا، خلجی، عضو شورای‌عالی ایرنا با انتشار متنی در صفحه شخصی خود از عبدالله گنجی به عنوان مدیرمسئول جدید همشهری و محمدجواد اخوان به عنوان مدیدمسئول جدید روزنامه جوان یاد کرده است.

خلجی در یادداشت خود آورده است:

«برادر و دوست عزیزم جناب آقای دکتر عبدالله گنجی رزمنده دوران دفاع مقدس و سرباز سنگر رسانه که اهالی رسانه او را به تواضع و روحیه انقلابی و برخورداری از شخصیتی مستقل می‌شناسند از هفته آینده سکان روزنامه همشهری را به دست خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان علاوه بر معلمی در دانشگاه و تألیفات متعدد در حوزه فرهنگ و سیاست، سخنوری توانمند و نویسنده‌ای توانا است که قریب یک دهه مسئولیت روزنامه جوان را به عهده داشتند. روزنامه‌ای که به همت همکاران متعهد و متدین خود توانست در سالهای اخیر نقش مهمی در روشنگری و بصیرت‌افزایی جریان انقلابی ایفا نماید.

انشاءالله برادر گرامی آقای محمد جواد اخوان که از فعالان جوان رسانه‌ای جریان انقلاب هستند در دوره جدید، مسئولیت روزنامه جوان را به عهده خواهند گرفت. برای هر دو بزرگوار آرزوی سلامتی و توفیق دارم.»

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۵۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند روزنامه دولت از کریمی قدوسی : همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند

روزنامه ایران نوشت: کریمی قدوسی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، در اظهاراتی دو پهلو مدعی شده است که در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد.   این درحالی است که رژیم صهیونیستی، امریکا و کشورهای غربی به دنبال متهم کردن ایران هستند و با توجه به رویارویی اخیر ایران و رژیم صهیونیستی، این تلاش‌ها بیشتر هم شده است.   در چنین شرایطی چه عاملی باعث می‌شود تا نماینده‌ای که از قضا عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس است و باید به دنبال تأمین منافع ملی باشد، با اظهارات نسنجیده و خارج از مسئولیت برای کشور هزینه تراشی می‌کند؟   پر واضح است که این قبیل اظهارات خلاف واقع همواره و به راحتی از سوی دشمنان مردم ایران دستمایه تحریم و ایران‌هراسی قرار گرفته است. تفکیک مسئولیت‌ها در کشور نیز نشان می‌دهد که ادعاهای این چنینی از سوی یک نماینده، مشروعیت نداشته و جز آسیب، ثمری ندارد.  کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کریمی قدوسی : در صورت صدور اذن ، تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله است

دیگر خبرها

  • تغییر باورهای ۳۰ سال گذشته درباره فرزندآوری، به عهده آموزش و پرورش است
  • مسئولان قضائی عهده دار مسئولیت خطیری هستند
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
  • حمله روزنامه دولت به کریمی قدوسی: همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند
  • سرانجام جانشین هانس یواخیم واتسکه در دورتموند مشخص شد؛ لارس ریکن
  • روزنامه همشهری : دنبال تعطیلی شنبه نباشید / ۵شنبه و جمعه روزهای دینی اند
  • انتقاد تند روزنامه دولت از کریمی قدوسی : همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند
  • تبرئه جام جم از شکایت فیلیمو
  • رای دادگاه مطبوعات برای همشهری آنلاین و جام‌جم
  • رای دادگاه مطبوعات برای همشهری‌ آنلاین و روزنامه جام‌جم