Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – با قرار گرفتن سیدحسین حسینی در ترکیب تیم فوتبال استقلال در جریان دربی پایتخت این حقیقت پنهان آشکار شد که فرهاد مجیدی اعتقادی چندانی به استفاده از رشید مظاهری در چارچوب دروازه استقلال ندارد.

البته پیش از بازی هفته گذشته استقلال برابر نفت آبادان، کانال رسمی باشگاه مدعی شد که مظاهری دچار مصدومیت شده و به مدت یک هفته از تمرینات دور خواهد بود، اما بلافاصله مظاهری با انجام مصاحبه‌ای این خبر را رد کرد و با نرمشی کاملاً محتاطانه تاکید کرد هیچ مشکلی برای بازی در ترکیب استقلال ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود صالح مصطفوی در گفت‌وگوی تلفنی با یک برنامه تلویزیونی ادعا کرد رشید دچار مصدومیت است و باید زیر نظر کادر پزشکی فعالیت خود را ادامه دهد تا به بهبودی کامل برسد. این اظهارات ضد و نقیض هر چند با سکوت آنی طرفین در آستانه دربی در هاله‌ای از ابهام فرو رفت، اما به نظر می‌آید دیر یا زود چالشی بزرگ میان مجیدی و مظاهری شکل خواهد گرفت تا اختلافات پنهان علنی شود.

البته از همان زمان که فرهاد مجیدی با جدایی علیرضا رضایی از استقلال به صورت قرضی مخالفت کرد، کاملاً مشخص بود مجیدی اعتقادی به مظاهری ندارد، اما با این حال چراغ سبز سرمربی استقلال به مدیریت باشگاه برای جذب این بازیکن جای سوال دارد و اینکه چرا مجیدی با وجود عدم اعتقاد به مظاهری تاکید کرد مصطفی آجورلو این دروازه‌بان را جذب کند؟

کاملا پیداست مظاهری نسبت به وضعیت خود در تیم فوتبال استقلال به هیچ عنوان رضایت ندارد، اما به واسطه اینکه متهم به حاشیه‌سازی پیش از دربی نشود هیچ واکنش دیگری نشان نداد، اما سوال اینجاست آیا این سکوت ادامه دار خواهد بود یا اینکه مظاهری سکوت خود را خواهد شکست تا شاید در وضعیت خود تغییری ایجاد کند.

البته مظاهری بر اساس قانون حق اعتراض به شرایط خود در تیم فوتبال استقلال را ندارد، به ویژه که گفته می‌شود وی به دنبال جدایی مسالمت آمیز از استقلال در نقل و انتقالات زمستانی است تا شاید در تیم دیگری بازی کند، اما بعید است مدیریت باشگاه استقلال به راحتی اجازه جدایی وی را بدهد مگر اینکه به صورت قرضی از استقلال خارج شود. بیشتر بخوانید: سرنوشت مبهم مظاهری و استقلال/ رشید از اتوبوس آبی‌ها پیاده می‌شود؟

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رشید مظاهری مجیدی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۵۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره از یاد رفته والیبال ایران با توپ پر برگشت

به گزارش "ورزش سه"، بیش از  یک سال پیش بود که  دوپینگ امیرحسین توخته مثبت اعلام شد و این سرعتی زن ملی پوش والیبال ایران را یک سال از میادین دور کرد.

همین یک سال دوری کافی بود تا توخته که در تیم ملی هم بازی می کرد رو به فراموشی برود. اما با اعلام اسامی دعوت شدگان به اردو و حضور این سرعتی زن دوباره نام او بر سر زبان ها افتاد.

امیر حسین توخته بیست و سه ساله حالا از این یک سال دوری به خوبی درس گرفته و با انگیزه فراوان در حال تمرین کردن است تا شاید دوباره پیراهن تیم ملی را بر تن کند. انصراف چند سرعتی زن تیم ملی از حضور در اردو، حالا انگیزه امیرحسین توخته را دو چندان کرده است تا در عین ناباوری خود را به عنوان یکی از سرعتی زن های حاضر در هفته اول لیگ ملتهای والیبال معرفی کند. باید دید موریسیو موتا پائز سرمربی تیم ملی چه نظری در مورد او خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • ستاره از یاد رفته والیبال ایران با توپ پر برگشت
  • دوری کاپیتان استقلال از فوتبال؛ کافه وریا افتتاح می‌شود! + عکس
  • چرا دوباره مادر چاوز؟
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • پورموسوی و بی‌توجهی به حاشیه جنجالی