Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی سید صالحی مدیر تیم شهر خودرو در گفت و گو با  باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اعتراض میثاقیان به گل‌های تیم نساجی گفت: به نظرم گل دوم تیم نساجی آفساید بود، اما کارشناسان داوری باید در این باره نظر بدهند. اگر داور مسابقه اشتباه کرده باشد دیگر عذرخواهی داور و اعتراض ما فایده‌ای ندارد و نتیجه بازی برنمی گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دپارتمان داوری خواهش می‌کنم که داوربا تجربه برای بازی‌های ما بگذارد. تیم‌های لیگ برتری موش آزمایشگاهی نیستند که مربیان جوان و بدون تجربه بازی‌ها را قضاوت می‌کنند. همچنین داوران جوان به فوتبال ما آسیب می‌زنند.

 سید صالحی درباره شکست این تیم برابر تیم نساجی مازندران گفت: ما در چند بازی گذشته حقمان باخت نبود و موقعیت‌های گلزنی داشتیم، اما بازیکنان نتوانستند به گل تبدیل کنند. به طور حتم شرایط تیم ما ایده آل می‌شود.

حواشی باشگاه شهر خودرو را برطرف کردیم 

او افزود: پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه شهر خودرو دیر باز شد و بازیکنان از شرایط مسابقات دور بودند، اما با برگزاری بازی‌های دوستانه به فرم خوبی رسیدند. امکانات خوبی در اختیار بازیکنان قرار گرفته است و با پرواز چارتر به ساری رفتیم. همچنین شرایط خوبی فراهم کردیم تا حواشی برطرف شود و تیم به آرامش برسد.

انتهای جدول رده بندی جای ما نیست 

سید صالحی درباره نگرانی هواداران شهر خودرو از وضعیت تیم خود گفت: ما فاصله زیادی با تیم‌های دیگر در جدول رده بندی نداریم. بازیکنان در بازی با نساجی آمادگی لازم را نداشتند و کیفیت خوبی ارائه ندادند و ضمن اینکه زمین نساجی مناسب نبود و در نهایت نتیجه بازی را واگذار کردیم. انتهای جدول رده بندی  جای ما نیست و به طور حتم شرایط ما بهتر خواهد شد.

او درباره حضور تماشاگران در هفته نهم لیگ برتر فوتبال گفت: هوادار سرمایه باشگاه است و موجودیت باشگاه را تشکیل می‌دهد. امیدوارم هواداران هر چه سریعتر در ورزشگاه‌ها حضور یابند تا شاهد بازی‌های جذاب باشیم.

تیم شهر خودرو در مشهد غریب است 

سید صالحی درباره اینکه گفته می‌شود مدیر رسانه‌ای باشگاه شهر خودرو به علت نداشتن پول بلیت نتوانست به ساری بیاید، گفت: برخی از افراد قصد دارند برای تیم ما حاشیه درست کنند. مگر می‌شود ما با پرواز چارتر به ساری برویم، اما پول بلیت مدیر رسانه‌ای باشگاه را نداشته باشیم. ما از برخی اظهار نظر‌ها خسته شدیم. ما در مشهد و جا‌های دیگر غریب هستیم و تیم شهر خودرو با هزینه شخصی اداره می‌شود.

او درباره اینکه با توجه به نتایج ضعیف تیم شهر خودرو این احتمال وجود دارد که اکبر میثاقیان برکنار شود، گفت: ما به حواشی توجهی نداریم و اکبر میثاقیان به کارش در تیم شهر خودرو ادامه می‌دهد.

مدیر تیم شهر خودرو درباره وضعیت مالی باشگاه شهر خودرو گفت: مدیران باشگاه قبل از بازی با نساجی بخشی از مبلغ قرارداد بازیکنان را دادند تا آنها با روحیه بالا به مصاف حریف خود بروند. 

بیشتر بخوانید

نساجی مازندران ۲ - پدیده مشهد صفر/ ناکامی شاگردان الهامی تمام شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال شهر خودرو مهدی سید صالحی لیگ برتر فوتبال باشگاه شهر خودرو تیم شهر خودرو سید صالحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۵۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حیرت بارسلونا: داور ال‌کلاسیکو نمره قبولی گرفت

به گزارش "ورزش سه"، سزار سوتو گرادو شب سختی در برنابئو پشت سر گذاشت و داوری او بسیار مورد انتقاد باشگاه بارسلونا قرار گرفت. بارسا سخت اعتقاد دارد برخورد کوبارسی و لوکاس پنالتی نبود. توپ یامال از خط گذشته بود و اینکه رودیگر نیز فرمین لوپز را با پنالتی متوقف کرد ولی داور بی‌اعتنا از همه این صحنه‌ها گذشت.

اعتراض بارسا به‌خصوص روی این سه صحنه است و شکست 3-2 برابر رئال را نمی‌پذیرند. روی صحنه مشکوک یامال بارسا اعتراض دارد و دیروز لاپورتا حتی ادعا کرد درخواست تکرار بازی را خواهند داد.

با این اوصاف ولی کمیته داوران فوتبال اسپانیا به سوتو گرادو نمره قبولی داد. مارکا نوشته است که کمیته داوران معتقد است در صحنه توپ یامال حتی یک تصویر وجود ندارد که نشان دهد همه توپ از خط گذشته است. تکل کوبارسی روی لوکاس پنالتی بود و رودیگر نیز مرتکب پنالتی نشد. روی گل اول بارسا نیز کمیته داوران معتقد است کریستنسن روی تونی کروس مرتکب خطا نشده بود.

دیگر خبرها

  • آیین نامه داوری ایران قدیمی و با اشکال است
  • واکنش باشگاه لیگ برتری: بازیکنان ما مجرم نیستند
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • حیرت بارسلونا: داور ال‌کلاسیکو نمره قبولی گرفت
  • مسئولان پاسخگوی قطعی سامانه معاینه فنی خودرو‌های سنگین نیستند
  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد
  • کمیته داوران هیچ فیلمی به بارسا نمی‌دهد!‏
  • پسر رئیس کمیته داوران، رکورددار تعداد داوری!
  • بیشترین قضاوت برای فرزند رئیس کمیته داوران فدراسیون + جدول
  • افشاریان دارای بیشترین قضاوت در لیگ دسته اول + جدول