Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه نشست‌های کادر سرپرستی بازی‌های آسیایی هانگژو چین با مسئولان رشته‌های نامزد حضور در این بازی‌ها، امروز (دوشنبه) برگزار شد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام سایت کمیته ملی المپیک، در نشست کادر سرپرستی بازی‌های آسیایی هانگژو چین با مسئولان رشته‌های نامزد حضور در این بازی‌ها، پیمان فخری سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی و رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی، نصرالله سجادی مشاور عالی رییس کمیته، علی رغبتی مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت وزارت ورزش و جوانان و جمعی از مدیران کمیته به همراه مسئولان و کادر فنی رشته‌های کاراته، ورزش‌های الکترونیک و اسکیت حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نشست کادر سرپرستی بازی‌های آسیایی هانگژو با رشته‌های مذکور، پیمان فخری سرپرست کاروان تاکید کرد تیم‌های ورزشی از هم اکنون تا زمان اعزام موظف هستند ۴ مرحله تست آمادگی جسمانی در آکادمی ملی المپیک را انجام دهند تا ارزیابی دقیقی از ورزشکاران داشته باشیم.

همچنین فخری با تاکید بر سیاست‌های فنی کاروان در اعزام کاروان کیفی و رشته‌های مدال آور، به بیان تاریخچه حضور هر کدام از رشته‌های فدراسیون‌های مذکور در بازی‌های آسیایی پرداخت.

در ادامه نشست، مسئولان رشته‌های کاراته، ورزش‌های الکترونیک و اسکیت گزارشی ازبرنامه‌های خود تا زمان اعزام از جمله اردو‌ها و تورنمنت‌های پیش رو، مشکلات و درخواست‌هایشان مطرح کردند و کادر فنی هر سه رشته نیز نکات فنی از قبیل بررسی نفرات، وضعیت اردوها، نحوه انتخاب اردونشینان، مسابقات انتخابی و زمان برگزاری اردو‌ها و مشکلاتشان را عنوان کردند.

بیشتر بخوانید: سرنوشت فدراسیون دوچرخه‌سواری در انتظار ۷ فدراسیون دیگر

انتهای پیام/

برچسب ها: کمیته ملی المپیک بازی‌های آسیایی هانگژو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کمیته کمیته ملی المپیک بازی های آسیایی هانگژو کادر سرپرستی بازی های آسیایی هانگژو رشته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۵۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، اسامی سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان اعلام شد. نواب تازه قلعه به عنوان سرمربی تیم ملی کبدی سالنی مردان و ماهرخ دانشی به عنوان سرمربی تیم ملی کبدی سالنی زنان قرار است در مسابقات پیش رو هدایت تیم های ملی را به عهده داشته باشند.

ششمین دوره بازی‌های آسیایی داخل سالن آسیا در هر ۲ بخش زنان و مردان از مهم‌ترین رویدادهای ملی پوشان کبدی است.

این بازی‌ها قرار است طی روزهای ۲۱ لغایت ۳۰ نوامبر ۲۰۲۴ (۳۰ آبان لغایت ۱۲ آذر ۱۴۰۳) بطور مشترک در دو شهر بانکوک و چونبوری برگزار شود ورزشکاران آسیایی در ۳۶ رشته اصلی و ۲ رشته نمایشی و در قالب ۳۶۵ رویداد به مصاف هم خواهند رفت.

کد خبر 6086441

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت ایران برای میزبانی از بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان معرفی شدند
  • خبر خوش آسیایی برای هواداران پرسپولیس
  • چالش ورزش ایران برای المپیک/ محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی
  • الفتی در ژیمناستیک تاریخ‌ساز شد
  • برگزاری نشست کمیته مشترک حمل و نقل بین المللی جاده ای ایران و تاجیکستان
  • برگزاری نشست سه جانبه برای بررسی برنامه‌های تیم ملی والیبال نشسته
  • بهره‌مندی ۵ کاروان حج تمتع استان سمنان از مدیران جوان
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک/ اسامی کامل مسافران پاریس