Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسر عبداللهی سرپرست معاون اقتصادی استانداری اردبیل، مشکلی از بابت اختصاص تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی نداریم.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، دومین جلسه قرارگاه جهش تولید در عرصه صنعت و معدن به ریاست معاون استاندار با موضوع موانع و مشکلات واحد تولیدی و اشتغال زایی برگزارشد.

در این جلسه که در محل سپاه استان با حضور جانشین فرمانده سپاه استان و مدیران کل و نمایندگان دستگاه های اجرایی  و بانک ها و صاحبان واحدهای تولیدی مشکل دار با ارتباط بر خط از طریق ویدئو پروژکتور با شهرستان های بیله سوار و مشکین شهر برگزار شد، ۶ طرح تولیدی و اشتغال زایی مستقر در این دو شهرستان بررسی و برای رفع موانع و مشکلات این طرح ها تصمیمات لازم اتخاذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یاسر عبداللهی عابد در این جلسه مشارکت سپاه برای پیشبرد اهداف توسعه اقتصادی و حل مشکلات واحدها را ستود و گفت: اقدام سپاه در برگزاری جلسات قرارگاه جهش تولید باعث دلگرمی مسئولان و دست اندر کاران اقتصادی استان است. 

او گفت: بعد از سفر ریاست محترم جمهور به استان هیچ مشکلی از بابت اختصاص تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی نداریم.

در این جلسه موانع و مشکلات ۶ واحد تولیدی و اشتغال زایی بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

انتهای پیام 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا صنعت و معدن معاون مشکلات اشتغال تسهیلات بانکی اردبیل واحدهای تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۵۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تلاش دولت برای اشتغال‌زایی و فراهم کردن زیرساخت‌های آن

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استان گفت: دولت وظیفه دارد بستر اشتغال و زیرساخت فراهم سازد و نهادهای انقلابی و حمایتی نیز در راستای توانمندسازی جوانان در حوزه‌های مختلف تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمد سبحان حسنی امروز _شنبه اول اردیبهشت‌_ در چهارمین مجمع سلامت استان ایلام با محوریت بیمارهای واگیردار اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع سلامت امید می‌رود تصمیمات اتخاذ شده منجر به افزایش سلامت جامعه و رفع دغدغه‌های حوزه سلامت شود.

وی با تاکید به اعضای مجمع سلامت و دستگاه‌های اجرایی برای توجه به بحث سلامت جامعه افزود: حوزه بهداشت و درمان ۲۵ درصد و دستگاه‌های اجرایی ۷۵ درصد در سلامت جامعه تأثیرگذار هستند که این مقایسه نشان می‌دهد دستگاه‌های اجرایی در حوزه سلامت جامعه وظایفی دارند که باید به نحو احسن به آن عمل کنند.

معاون استاندار ایلام با بیان اینکه در راستای حفظ سلامت جامعه، تمام دستگاه‌ها با دانشگاه علوم پزشکی همکاری کنند، تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان باید مسائل و مشکلات حوزه سلامت هر دستگاه اجرایی را مشخص کند تا دستگاه‌ها مصوبات را در دستور کار قرار دهند.

حسنی با تاکید بر تعریف بسته‌های عملیاتی برای دستگاه‌های اجرایی در حوزه سلامت افزود: موضوع آموزش، مشارکت مردم و اطلاع‌رسانی در تأمین سلامت جامعه بسیار مهم و ضروری است چرا که برخی موضوعات تا زمانی که به یک باور و نگاه تبدیل نشود باید هزینه‌های زیادی برای آن بپردازیم، اما زمانی که در هر حوزه آموزش و اطلاع‌رسانی در دستور کار قرار گیرد به یک فرهنگ تبدیل می‌شود و به‌طور طبیعی اثرپذیری بیشتر و نتیجه بهتری حاصل خواهد شد.

وی ادامه داد: کیفیت نان دغدغه اصلی است و در این راستا بر شاخصه‌هایی مانند مقدار سبوس و عدم استفاده از افزودنی‌های غیر مجاز و چرخه تولید نان از دپوی گندم تا تولید نان، باید نظارت شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام افزود: از زمان ذخیره‌سازی گندم تا پخت نان چند مرحله طی می‌شود که باید تمام این مراحل توسط دستگاه‌های متولی نظارت دقیقی صورت گیرد.

وی از پخت نان کامل در ۶ نانوایی شهر ایلام به‌صورت آزمایشی در هفته آینده خبر داد و افزود: دانشگاه علوم پزشکی ضمن اطلاع‌رسانی آدرس نانوایی‌ها، اهمیت استفاده از این نان در سلامت انسان جامعه را فرهنگ سازی کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام ضمن قدردانی از دانشگاه علوم پزشکی و دستگاه‌های اجرایی در حوزه سلامت گفت: طبق آمار دانشگاه علوم پزشکی، میانگین سن امید به زندگی در استان ایلام بالاتر از میانگین کشوری است که نشان‌دهنده فرهنگ مردم و اقدامات دانشگاه علوم پزشکی و دستگاه‌های متولی است.

حسنی با بیان اینکه استان ایلام ظرفیت‌های بالقوه‌ای دارد و باید فرهنگ مهارت‌آموزی نهادینه شود تا سطح مطالبه‌گری تغییر کند، افزود: دولت وظیفه دارد بستر اشتغال و زیرساخت فراهم سازد و نهادهای انقلابی و حمایتی نیز در راستای توانمندسازی جوانان در حوزه‌های مختلف تلاش کنند.

کد خبر 746426

دیگر خبرها

  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • دولت سرخابی‌ها را به صورت قطعی واگذار کرد؛ پرسپولیسِ بانکی، استقلال پتروشیمی
  • ضرورت تقویت بخش تعاون در راستای تحقق اشتغال‌زایی
  • از تعطیلی پلی‌اکریل تا خیاطی در منزل؛ داده‌های اشتغال‌زایی گمرا‌ه‌کننده‌اند
  • بررسی مشکلات ۱۱۹ واحد تولیدی در کمیته سرمایه گذاری
  • لزوم تلاش دولت برای اشتغال‌زایی و فراهم کردن زیرساخت‌های آن
  • تشکیل ۱۲ کارگروه تخصصی برای شناسایی و رفع موانع واحدهای تولیدی
  • صندوق کارآفرینی امید مهاباد ۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد
  • اشتغال‌زایی ۲ هزار و ۴۶۸ مددجوی بهزیستی در آذربایجان‌غربی