Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@01:27:36 GMT

افشای اهداف سفر مشاور امنیت ملی امارات به ایران

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۵۹۵۰

افشای اهداف سفر مشاور امنیت ملی امارات به ایران

به گزارش خبرگزاری مهر، انور قرقاش مشاور سیاسی رئیس امارات متحده عربی اهداف سفر طحنون بن زاید مشاور امنیت ملی امارات به ایران را فاش کرد.

انور قرقاش مشاور سیاسی رئیس امارات متحده عربی با انتشار توییتی اعلام کرد: سفر شیخ طحنون بن زاید به تهران در راستای تلاش های امارات متحده عربی با هدف تقویت پل های ارتباطی و همکاری در منطقه و حفظ منافع ملی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد که امارات متحده عربی به دنبال تقویت ثبات و شکوفایی منطقه است و در این راستا تلاش می کند که این هدف را با «توسعه روابط مثبت» از طریق گفتگو و اقدامات مشترک و مدیریت دیدگاه های یکسان دنبال می کند.

کد خبر 5369070

منبع: مهر

کلیدواژه: انور قرقاش امارات متحده عربی ایالات متحده امریکا عراق روسیه عربستان سعودی مذاکرات وین ایران رژیم صهیونیستی اوکراین لبنان ولادیمیر پوتین واشنگتن فلسطین آنتونی بلینکن امانوئل ماکرون امارات متحده عربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۵۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنتاگون: آمریکا به دنبال درگیری با ایران نیست

ژنرال پت رایدر، سرتیپ نیروی هوایی و سخنگوی وزارت دفاع ایالات متحده آمریکا امروز دوشنبه تاکید کرد که واشنگتن به دنبال درگیری با تهران نیست و تاکید کرد که ایالات متحده با تشدید درگیری در خاورمیانه مخالف است.

سخنگوی پنتاگون از افشای هرگونه اطلاعات در مورد واکنش احتمالی اسرائیل به حمله ایران در آخر هفته خودداری کرد و افزود که واشنگتن همچنان بر دفاع از اسرائیل و نیرو‌های آمریکایی در خاورمیانه متمرکز است. 

رایدر افزود: همانطور که ما [ایالات متحده و متحدانش]در این آخر هفته نشان دادیم، ما توانایی و ظرفیت دفاع از اسرائیل را داریم.

آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا هم امروز (دوشنبه) اعلام کرد واشنگتن به هیچ عنوان به دنبال تشدید تنش‌ها با ایران نیست، اما ما متعهد به حمایت از اسراییل هستیم. 

مقامات صهیونیست بار‌ها اعلام کرده اند بدون حمایت تسلیحاتی آمریکا توانایی ادامه دادن جنگ غزه را ندارند. با این حال، واشنگتن علی رغم نسل کشی فلسطینیان، همچنان خود را متعهد به حمایت از اسراییل در این جنگ می‌بیند. این امر به ویژه پس از حمله نظامی ایران به سرزمین‌های اشغالی تشدید شده است. 

پیش از این جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا طی تماس تلفنی با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود واشنگتن در پاسخ اسراییل به حمله ایران مشارکت نمی‌کند و تل آویو را به خویشتن داری در این زمینه دعوت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • جزائر الیاسات؛ چالش مرزی عربستان سعودی با امارات
  • سیل و طوفان امارات و عمان را زیر آب برد + عکس
  • سیل امارات و عمان را زیر آب برد + عکس
  • مشاور امنیت ملی آمریکا: تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال می‌کنیم
  • واشنگتن تحریم‌های جدید علیه ایران وضع می‌کند
  • ایران به دنبال تثبیت یک «عادی جدید» در منطقه/ اهداف ایران در حمله سنجیده و منطقی بود
  • سورپرایز شهروندان دبی؛ روز کاملا به شب تبدیل شده است! | فیلم
  • وزیر دفاع آمریکا: ایالات متحده به دنبال تشدید تنش نیست
  • وزارت دفاع آمریکا: به دنبال درگیری با ایران نیستیم
  • پنتاگون: آمریکا به دنبال درگیری با ایران نیست