Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم، آیت الله علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان پیش از ظهر دوشنبه در دیدار یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش، مرکز تربیت فرزندان این کشور را آموزش و پرورش دانست و گفت: باید این نهاد مقدس دانش‌آموزان را در مسیر دینی و معارف اسلامی سوق دهند.

مرجع تقلید شیعیان افزود: در این شرایط که دشمنان چه در داخل و چه در خارج از کشور برای انحراف بچه‌های ما کار می‌کنند این آموزش و پرورش است که باید وظیفه مهم و سنگین هدایت فکری و اعتقادی فرزندان این مرز و بوم را به شایستگی انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله علوی گرگانی با انتقاد از حاکمیت سند انحرافی ۲۰۳۰ در آموزش و پرورش تصریح کرد: امیدوارم که وزیر جدید بتواند سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که به تأیید مقام معظم رهبری رسیده و دانش‌آموزان را با مباحث دینی و اسلامی رشد می‌دهد به طور کامل اجرایی کند.

استاد سطوح عالی حوزه با انتقاد از برخی از مدیران سابق آموزش و پرورش که وعده دادند در تعلیم و تربیت دینی تلاش کنند، اما متأسفانه بر خلاف آنچه گفته بودند حرکت کردند افزود: امیدوارم که وزیر جدید وعده‌هایی که داده است را عمل کند و نظام آموزشی را در مسیری قرار دهد که دانش‌آموزان ما با مباحث دینی بیگانه نباشند.

آیت الله علوی گرگانی گفت: آینده کشور ما نیازمند جوانانی است که در کنار آگاهی‌های علمی با دین و معارف اهل بیت علیهم السلام انس داشته باشند چرا که در این صورت آینده کشور امید بخش و روشن خواهد بود.

مرجع تقلید شیعیان همچنین با اشاره به مطالبات معلمان از وزارت آموزش و پرورش از وزیر جدید خواست که برای برآورده شدن مطالبات به حق معلمان از همه توان و امکانات خود استفاده کند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرجع تقلید شیعیان آموزش و پرورش آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۵۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط استفاده دانش آموزان از " تک ماده " امتحانات نهایی

براساس اعلام آموزش و پرورش، شرط ۲ عنوان درس نهایی و دو عنوان درس غیرنهایی برای استفاده از تک‌ماده حذف شد و دانش آموزان می‌توانند تا ۴ درس را بدون درنظر گرفتن نهایی و یا غیرن‌هایی تک ماده کنند.   به گزارش ایرنا، در این راستا، محمود امانی طهرانی امروز درباره امکان تک‌ماده در امتحانات نهایی دانش‌آموزان اظهار کرد: پیشتر گفته شده بود که ۲ درس با امتحانات نهایی و ۲ درس با امتحانات غیرن‌هایی می‌توانند از تک ماده استفاده کنند، اما پس از مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و نهایی شدن همه امتحانات دوره متوسطه دوم، استفاده از تک ماده برای ۴ درس امتحان نهایی میسر شد.   وی افزود: بسیاری از مصوبات اخیر در باب ایجاد سابقه تحصیلی در جهت تسهیل مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره سنجش و پذیرش دانشجو است.   دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش ادامه داد: ضوابط در آیین نامه آموزش دوره دوم متوسطه مشخص شده است که ۲ درس از امتحانات نهایی و ۲ درس در امتحانات داخلی مدرسه بود، اما اکنون همه امتحانات از داخلی تبدیل به نهایی شده است و در واقع این یک مصوبه ویژه به حساب نمی‌آید. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
  • مدرسه باید دالان زندگی برای دانش‌آموز باشد / سیاست توسعه متوازن در دستور کار آموزش و پرورش
  • اجرای آموزش «حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز» در مدارس
  • آموزش یک رشته ورزشی برای دانش‌آموزان در برنامه هفتم توسعه از الزامات است
  • استخدام نخبگان قرآنی به عنوان معلم از مهر امسال
  • بیش از ۵۰ درصد از دانش آموزان شیر دریافت می‌کنند
  • شرایط استفاده دانش آموزان از " تک ماده " امتحانات نهایی
  • مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور صادر شد
  • بازديد معاون تربيت بدنى و سلامت وزارت آموزش و پرورش از طرح مهارت آموزى شنا
  • تربیت معلم مهمترین گام در مسیر تقویت تربیت دینی در مدارس است