Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رابر گفت: گردهمایی ملی عشایر به میزبانی رابر با حضور سران عشایر و شخصیت‌های کشوری و استانی روز شانزدهم دی‌ماه در مصلی رابر برگزار می‌شود.

به گزارش برنا؛ خواجه‌حسنی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رابر اظهار کرد: سردار سپهبد شهید سلیمانی یک ظرفیت عظیم معنوی است که جامعه نیازمند ترویج مکتب و فرهنگ این شهید والامقام و اسطوره مقاومت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم‌های دومین سالگرد سپهبد شهید سلیمانی تاکید کرد و اظهار داشت: در زادگاه سردار دل‌ها، کمیته‌هایی تشکیل و برنامه‌ریزی مدونی برای بزرگداشت سپهبد شهید سلیمانی انجام خواهد شد که همه اقشار بتوانند از این ظرفیت معنوی بهره ببرند.

خواجه‌حسنی در ادامه برگزاری گردهمایی ملی عشایر به میزبانی رابر را از ویژه برنامه‌های سالگرد عنوان کرد که با حضور سران عشایر و شخصیت‌های کشوری و استانی روز شانزدهم دی‌ماه در مصلی رابر برگزار می‌شود و پخش زنده استانی و کشوری خواهد داشت.

وی فضاسازی مناسب شهرستان، افتتاح طرح‌های آبرسانی مرد میدان، توزیع ۲۵سری جهیزیه، کمک‌های مومنانه، برپایی موکب در سطح شهرستان، آزادی زندانیان، اردوهای جهادی، یادواره‌های شهدا، اسکان زائران در شهرستان، سرکشی از خانواده معظم شهدا به‌ویژه شهدای تشییع و افتتاح حسینیه سیار را از جمله برنامه‌های این ایام عنوان کرد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهید سلیمانی دومین سالگرد شهید سلیمانی شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۶۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح پیشنهاد برگزاری دومین اجلاسیه چهار هزار شهید استان گلستان در پنجم آذر ۱۴۰۴

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ علی محمد زنگانه گفت: تلاش می‌کنیم به مناسبت برگزاری این اجلاسیه، دیدار مردم استان با رهبر معظم انقلاب نیز اتفاق بیفتد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • طرح پیشنهاد برگزاری دومین اجلاسیه چهار هزار شهید استان گلستان در پنجم آذر ۱۴۰۴
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد قرنی در قم
  • گزارش تصویری | مراسم بزرگداشت چهل وپنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید محمدولی قرنی
  • آیین بزرگداشت چهل‌وپنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • آیین بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • جلسه هماهنگی دبیرخانه جایزه ملی جوانی جمعیت با ستاد‌های استانی برگزار شد