Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، حسین امیر عبداللهیان، ظهر دوشنبه در نشست مطبوعاتی مشترک با فیصل المقداد وزیر خارجه سوریه گفت: در آینده نزدیک در سطح عالی برگزاری کمیسیون مشترک دو کشور را شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: امیدواریم که در آینده نزدیک دیدار روسای جمهور دو کشور را در مکان مورد توافق داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر امور خارجه کشورمان در این نشست با اشاره به درگیری مرزی بین ایران و افغانستان که چند روز پیش رخ داد، گفت: ما در وزارت امور خارجه طی یادداشت رسمی به سفارت افغانستان در تهران و از طریق سفارتمان در کابل اعتراض رسمی خود را به این تعرض محدود مرزی اعلام کردیم و نیروهای مسلح ما با قدرت و به لحظه با عوامل این موضوع برخورد کردند.

وزیر امور خارخه کشورمان در مورد مذاکرات وبن نیز تاکید کرد: توافق موقت را توافق خوبی برای کشور نمی دانیم و توافق باید جامع باشد.

امیر عبدالهیان همچنین با بیان این که ما با جدیت در میز مذاکرات حضور پیدا کرده ایم گفت: همزمان با انجام مذاکرات ما به دنبال "پلن 2" نخواهیم بود.

کد خبر 641520 برچسب‌ها مرزباني ایران و افغانستان امیر عبداللهیان افغانستان طالبان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مرزباني ایران و افغانستان امیر عبداللهیان افغانستان طالبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۶۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امیرعبداللهیان با همتای ترکمنستانی

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ وزیر امور خارجه کشورمان که به منظور رایزنی با مقامات ترکمنستان به عشق آباد سفر کرده، بعداظهر امروز با رشید مردوف، معاون رئیس کابینه وزرا و وزیر امور خارجه این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

امیرعبداللهیان، همچنین پیش از این دیدار با رئیس جمهور و رئیس مصلحت خلق ترکمنستان دیدار کرده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عکس/ دیدار امیر عبداللهیان و وزیر امور خارجه ترکمنستان
  • دیدار امیرعبداللهیان با همتای ترکمنستانی
  • سفر امیر عبداللهیان به عشق‌ آباد
  • امیرعبداللهیان عازم عشق‌آباد شد
  • امیرعبداللهیان به ترکمنستان می‌رود
  • استقبال امیر عبدالهیان از اسماعیل هنیه + فیلم | آغاز مذاکرات وزیر امور خارجه با رئیس دفتر سیاسی حماس
  • آغاز رایزنی امیرعبداللهیان و هنیه
  • «اسماعیل هنیه» وارد تهران شد
  • روایت بورل از تماس تلفنی با امیرعبداللهیان
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه ایران با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا/ بورل: به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای همچنان از اولویت های اتحادیه اروپاست