Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب بوشهر از تعیین تکلیف ۱ هزارو ۳۸۷ فقره پرونده در ارتباط با کالا‌های موجود در انبار‌های اموال تملیکی استان خبر داد. خبرگزاری میزان - حسن پور، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان بوشهر ضمن بازدید سرزده از انبار‌های اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان و صدور دستورات مقتضی جهت تسریع در تعیین تکلیف کالا‌های موجود، اعلام نمود از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون با همکاری دستگاه قضایی تعداد یکهزار و ۳۸۷ فقره پرونده در ارتباط با کالا‌های موجود در انبار‌های اموال تملیکی به ارزش بالغ بر ۳۲۵۰ میلیارد ریال از طریق فروش و مزایده داخلی، استرداد و اعاده و یا امحا تعیین تکلیف گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در ارتباط با کالا‌های موضوع مزایده نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۸۵ درصد افزایش فروش وجود داشته است و در خصوص کالا‌های ممنوعه و کالا‌های فاقد ضوابط فنی و بهداشتی طی ۱۷مرحله با حضور نمایندگان دستگاه‌های ذیربط امحا و انهدام صورت گرفته و پیگری جدی جهت تعیین تکلیف مابقی کالا‌ها موجود در این انبار‌ها در دستور کار این دادستانی قرار دارد.   بیشتر بخوانید: بازدید سه ساعته دادستان تهران از انبار‌های اموال تملیکی/ صالحی خواستار تعیین تکلیف سریع وضعیت اموال شد   انتهای پیام/ برچسب ها: تعیین تکلیف اموال تملیکی دستگاه قضایی بوشهر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تعیین تکلیف اموال تملیکی دستگاه قضایی بوشهر انبار های اموال تملیکی ارتباط با کالا کالا های موجود تعیین تکلیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۶۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وسایل نقلیه توقیفی در سمنان به ارزش ۵۰‌ میلیارد ریال فروخته شد

عبدالهی  با اشاره به احکام صادره برای وسایل نقلیه توقیفی از ابتدای فروردین تا پایان بهمن۱۴۰۲، گفت: برای ۱۲ هزار و ۵۲۹ دستگاه وسیله نقلیه احکام قضایی صادره شد که یکهزار و ۷۰۱ دستگاه در حراج‌های برگزار شده در سال گذشته به فروش رفت و الباقی در حال انجام تشریفات قانونی برای تعیین تکلیف است.

رییس کل دادگستری استان سمنان گفت: با اجرای دستور رییس قوه قضاییه مبنی بر صیانت از بیت‌المال و تعیین تکلیف فوری وسایل نقلیه موجود در پارکینگ‌های سراسر کشور، ساماندهی جدی توقف‌گاه‌های نگهداری وسایل نقلیه در استان سمنان در مسیر جدید و موثری قرار گرفت.

وی تصریح کرد: تعیین تکلیف قانونی وسایل نقلیه توقیفی و ساماندهی پارکینگ‌ها از جمله برنامه‌های راهبردی دستگاه قضایی استان سمنان برای صیانت از بیت المال است و به منظور اصلاح فرآیندها و رویه‌های گذشته با احصای مشکلات، برنامه ریزی و پیگیری جامع دنبال می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ۲۴۴ میلیارد ریال از اموال تملیکی سمنان به خزانه واریز شد
  • فروش ۲۴۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیونی در مزایده اموال تملیکی سمنان
  • حراج‌های خرده فروشی اموال تملیکی از ۱۴ فروردین برگزار می‌شود
  • ۱۲ مزایده املاک و مستغلات اموال تملیکی امسال برگزار می‌شود
  • بازدیداستاندار آذربایجان شرقی از انبار‌های اموال تملیکی استان
  • ارزیابی کالا‌های ورودی به کیش در انبار صاحبان کالا‌ها
  • فروش خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های توقیفی در استان سمنان
  • فروش ۵۰ میلیاردی خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی در سمنان
  • وسایل نقلیه توقیفی در سمنان به ارزش ۵۰‌ میلیارد ریال فروخته شد
  • پارسال به بیش از ۳۳ هزار پرونده تخلفاتی در آذربایجان‌غربی رسیدگی شد