Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهور استان مازندران از آخرین مهلت پرداخت جرائم رانندگی با تخفیف تا پایان دی ماه 1400 خبر داد

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران ، سرهنگ نصراله بیگلری در تشریح این خبر اظهار داشت: امسال با پیشنهاد نیروی انتظامی و تصویب مجلس شورای اسلامی، جریمه دو برابری ناشی از دیرکرد پرداخت جرائم رانندگی در سال های 1399 و قبل آن در سال 1400 بخشیده شد و رانندگان تا سی ام دی ماه 1400 مهلت دارند جریمه های معوقه خود را پرداخت نمایند و از طرح بخشودگی جرایم دیرکرد استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رانندگان برای بهره مندی از این بخشودگی باید اصل جریمه خود را تا پیش از پایان دی ماه پرداخت کنند و در غیر این صورت دو برابری جرائم به قوت خود باقی خواهد بود.

رئیس پلیس راهور استان مازندران در پاسخ به بهترین روش برای پرداخت جرائم رانندگی گفت: رانندگان می توانند با نصب اپلیکیشن "پلیس من" بر روی گوشی همراه خود نسبت به استعلام و پرداخت و همچنین بهره مندی از سایر خدمات پلیس راهور استفاده نمایند.

بیگلری در ادامه بیان داشت بهترین درگاه برای پرداخت جرائم رانندگی به غیر از اپلیکیشن پلیس من استفاده از درگاه های بانکی است.

سرهنگ نصراله بیگلری به رانندگان توصیه نمود به غیر از درگاه های بانکی و اپلیکیشن پلیس من از هیچ اپلیکیشن یا سایت دیگری برای پرداخت جرائم استفاده کننئ و حتی المقدور پرداخت جرائم خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا مجلس استان مازندران پلیس راهور مازندران جریمه راهور جریمه رانندگی پرداخت جرائم رانندگی دی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۶۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قوانین و جرائم رانندگی بازدارنده نیست

سردار رهام‌حبیبی در گفتگو با خبرگزاری تسنیم اظهار داشت:قوانین و جرائم رانندگی بازدارنده نیست.

 

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3059974 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • جریمه‌های جدید رانندگی چند برابر شد؟
  • قطع همکاری سیستم پرداخت سامسونگ با میر روسیه
  • قوانین و جرائم رانندگی بازدارنده نیست
  • آغاز موج بازگشت مسافران نوروزی
  • مسافران نوروزی بازگشت خود را به روزهای پایانی موکول نکنند
  • آغاز موج بازگشت سفرهای نوروزی
  • کاهش ۳۷ درصدی جرائم نسبت به نوروز سال گذشته در شهرقدس
  • ترافیک نیمه سنگین در لاین شمالی آزادراه قزوین - کرج
  • هشدارهای پلیس درباره رانندگی در معابر خلوت تهران
  • همه راه‌های خوزستان باز هستند/ بارندگی در محورهای شمال شرقی‌ و شمالی