Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ جلسه ستاد بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی و شهادت حاج قاسم سلیمانی امروز در حالی برگزار شد که مسئولان استانی پیشنهاد تغییر نام آزادراه زنجان - تبریز را به نام شهید سلیمانی دادند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان ، جلسه ستاد بزرگداشت یوم‌الله 9 دی و شهادت حاج قاسم سیمانی ظهر امروز با حضور مسئولان استانی در دفتر امام جمعه زنجان به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه نکات مهمی مطرح شد که مهمترین آن درخواست مسئولان استانی از مسئولان کشوری برای تغییر نام آزادراه زنجان - تبریز به نام شهید سلیمانی بود. همچنین در این جلسه زمان برگزاری مراسمات 9 دی و گرامیداشت سالگرد شهید سلیمانی نیز اعلام شد؛ از سوی دیگر در این جلسه هر کدام از مسئولان استانی ویژه برنامه‌های خود را برای گرامیداشت نهم دی ماه تشریح کردند.

آیت‌الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در این جلسه اظهار داشت: نهم دی‌ماه روز بصیرت و روشنگری است و عمیقاً باید به این مسئله نگاه کرد که چه عواملی سبب ایجاد فتنه سال 88 شد و باید به فرمایشات مقام معظم رهبری که در مورد عبرت‌های عاشورا فرمودند توجه کنیم.

وی به بصیرت افزایی و روشنگری اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در چند سال اخیر روی کلمه "تبیین" تاکید فراوان دارند و در حال حاضر تبیین امر ضروری است و در حال حاضر  در جامعه رفتارهای احساسی و جنجالی درست نیست و جامعه به آرامش، همدلی و هماهنگی در داخل کشور نیازمند است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه‌ بحث مطالبات و انتقادات‌ نباید چالش برانگیز باشد گفت: تبیین مکتب شهید سلیمانی برای نسل امروز که انقلاب و جنگ را ندیده‌اند امر ضروری است زیرا فضای مجازی ذهن و فکر نسل جوان را با تبیین‌های غیر اصولی منحرف می‌کند.

وی افزود: باید در معرفی مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی تلاش‌های بسیار شود زیرا جامعه امروز و نسل جوان به فکر و اندیشه شهید سلیمانی بیشتر احتیاج دارند.

8 سال سیاه برای "صنعت توریسم" کشور/ فعالان و استارت‌آپ‌های "گردشگری سلامت" در آستانه ورشکستگی کامل و مهاجرت از ایران! آیت الله عابدی: حوزه‌های علمیه روش مسجد‌داری را به طلاب بیاموزند "شب خاطره" ویژه دومین سالگرد حاج قاسم سلیمانی در زنجان برگزار می‌شود معاون پارلمانی رئیس جمهور به مقام شامخ شهید سلیمانی ادای احترام کرد + تصاویر امام جمعه کرمان: شهید سلیمانی از خادمی امام حسین(ع) و حضرت زهرا(س) به این درجه رسید

حجت الاسلام علی ناصر رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در این جلسه گفت: نهم دی‌ماه روز سرنوشت‌ساز و اثرگذار و روز فراموش نشدنی برای ملت ایران است و باید ابعاد و آثار و پیامدهای نهم دی‌ماه و جایگاه رهبری در مهار و مقابله با فتنه آمریکایی صهیونیستی این جریان به  نسل امروز که در تیررس دشمن هستند شناسانده شود.

وی افزود: حماسه نهم دی ماه حادثه کوچکی نیست و حرکت عظیم و ماندگار مردم در این روز نتیجه حرکت‌های انقلابی مردم در روزهای اول انقلاب بود.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: با توجه به این که توطئه دشمنان نسبت به 40 سال قبل تغییر پیدا کرده تبیین این مسائل برای جوانان و نوجوانان بسیار مهم است، همچنین رفتارشناسی بعضی از خواص که در طول دوران بعد از انقلاب لطمه‌های به نظام جمهوری اسلامی وارد کردند و در برهه‌هایی از زمان در مقابل دشمن سکوت کردند نشانه بی‌بصیرتی آن‌ها بود.

حجت الاسلام ناصر به مراسم نهم دی ماه اشاره کرد و گفت: این مراسم روز پنجشنبه هفتم دی ماه ساعت 10 صبح در حسینیه اعظم زنجان با سخنرانی حجت‌الاسلام علی رضایی مسئول نمایندگی  ولی فقیه در هوافضای سپاه و با مداحی حاج مهدی رسولی و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

وی افزود: از تمام مسئولان و سازمان‌ها انتظار می رود که هماهنگی‌های لازم جهت فضاسازی ادارات و سطح شهر اقدامات لازم انجام گیرد تا برنامه‌ای مناسب این روز عظیم انجام گیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان به برگزاری مراسم سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی و اشاره کرد و گفت: جزئیات این مراسم اعلام به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد و سخنران این مراسم سردار اوصانلو از همسنگران شهید حاج قاسم سلیمانی خواهد بود.

در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام حسن بیگدلی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: شهادت شهید سلیمانی در دهه بصیرت در واقع غنای مضاعف به این دهه بخشیده است که این شهید در داخل کشور و نزد آزادی‌خواهان جهان عزیز است.

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی از ذخیره‌های نظام بود یادآور شد: دشمنان خیال می‌کردند با شهادت سردار سلیمانی جبهه مقاومت ضعیف‌تر خواهد شد اما آن‌ها نمی‌دانستند که با شهادت شهید سلیمانی جبهه مقاومت با قوت بیشتر به کار خود ادامه خواهد داد و این امنیت دشمنان است که در منطقه به خطر افتاده است.

حجت‌الاسلام بیگدلی به ضرورت نامگذاری آزادراه زنجان- تبریز به نام شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: از مسئولان مرتبط انتظار می رود که این کار را تسریع بخشند.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سردار قاسم سلیمانی 9 دی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سردار قاسم سلیمانی 9 دی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت مسئولان استانی شهید سلیمانی استان زنجان حجت الاسلام نهم دی ماه امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۶۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان

اسدالله عباسی در نشست هماهنگی ستاد برگزاری دومین کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید گیلان که با حضور امیر حسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برگزار شد، اظهار کرد: درخت تنومند انقلاب اسلامی با خون شهدا آبیاری شده است.

وی با بیان اینکه برگزاری این کنگره‌ها در چله دوم انقلاب ظرفیت مؤثری برای رو به رو شدن نسل نو با واقعیات فرهنگ رشادت و شهادت است، افزود: این ظرفیت مؤثر باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس ستاد کنگره ۸ هزار شهید گیلان ادامه داد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری باید از ظرفیت هنر در تهیه برنامه‌های اجرایی کنگره ۸۰۰۰ شهید استان به شکل مطلوب استفاده شود.

وی اضافه کرد: برگزاری کنگره هشت هزار شهید گیلان در دوره گذشته الگویی برای دیگر استان‌ها شد و حضور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی رنگ و بوی دیگری به آن مراسم بخشید.

عباسی تصریح کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به دلیل مشغله زیاد قصد حضور در این کنگره را نداشت، ولی بعد از دعوت مادر شهدای گیلانی از ایشان، شهید سلیمانی در آن کنگره شرکت و سخنرانی کردند.

استاندار گیلان گفت: باید تلاش کرد تا کنگره ۸ هزار شهید گیلان در سال آینده و با بهترین کیفیت برگزار شود لذا برای انجام این امر با به مانند همیشه در انجام امور به شهدا و امام شهدا متوسل شویم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت‌الله بروجردی در قم برگزار شد
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • گزارش تصویری | مراسم بزرگداشت چهل وپنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید محمدولی قرنی
  • آیین بزرگداشت چهل‌وپنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • آیین بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد