Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از ابتلای ۳۹ نفر به کرونا در ۲۴ ساعت اخیر در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی این استان خبر داد.

محمد کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در استان ایلام، اظهار کرد: تاکنون تعداد ۶۶ هزار و ۴۸۲ نفر بیمار مبتلا به کرونا در کل استان بستری شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان آمار بیماران جدید مبتلا به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، افزود: در این بازه زمانی ۳۹ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با تاکید بر اینکه در حال حاضر ۵۹ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان ایلام بستری هستند، تصریح کرد: در ۲۴ ساعت اخیر ۱۸ بیمار جدید در بیمارستان‌ها بستری شدند و تاکنون کل آمار بهبود یافته‌ها ۶۶ هزار و ۶۶ نفر بوده است.

کریمیان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته یک مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان گزارش شده است و مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا کنون یک هزار و ۱۶۷ نفر بوده است.

کد خبر 540186

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آخرین اخبار ویروس کرونا استان ها آمار کرونا در ایلام دوران نقاهت کرونا در ایلام قرنطینه خانگی وضعیت کرونا در ایلام کرونا در ایران فاصله اجتماعی فوت شدگان کرونا در ایلام توصیه های بهداشتی بهبودیافتگان کرونا در ایلام آمار فوتی های امروز کرونا وضعیت قرمز کرونا در ایلام انتقال بيماري کرونا آخرین آمار ابتلا به کرونا در ایران نقاهت مبتلایان کرونا اورژانس پیش بیمارستانی آمار بستری های کرونا در ایلام دانشگاه علوم پزشکی ایلام وضعیت کرونا در ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق استان ایلام ۲۴ ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۶۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابتلای ترانه علیدوستی به بیماری نامشخص؛ داستان چیست؟

سینما نوین نوشت: «ترانه علیدوستی» از چند روز قبل بدلیل ابتلا به یک بیماری نامشخص در بیمارستان کسری تهران بستری شده است. شنیده می‌شود این بازیگر سینمای ایران شرایط جسمی خوبی نداشته و همین اتفاق نیز باعث شد که مادر «ترانه علیدوستی» به سوالی درباره سلامتی دخترش پاسخ بدهد. مادر «ترانه علیدوستی» گفت: حال دخترم خوب نبوده اما حالا خوب است. براش دعا کنید. بیماریش سخت است و منشأ آن مشخص نیست. من نگران بودم اما از نگرانی درآمدم.

دیگر خبرها

  • مرگ ۱۷۸ نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج در مازندران
  • فوت ۶۴ نفر بر اثر غرق شدگی در فروردین امسال
  • غرق‌شدگی ۶۴ نفر در فروردین/ بیشترین فوتی در فارس و اصفهان
  • غرق‌شدگی ۶۴ نفر در فروردین/ بیشترین فوتی‌ در فارس و اصفهان
  • فوت و مصدومیت ۱۱۸ نفر بر اثر غرق شدگی در سال جاری 
  • آخرین آمار مصدومان و فوتی‌های حوادث غرق‌شدگی ۱۴۰۳
  • آخرین وضعیت ترانه علیدوستی پس از خبر ابتلای وی به بیماری + عکس
  • بیش از ۳ هزار خدمت در بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه ارائه شد
  • ابتلای ترانه علیدوستی به بیماری نامشخص؛ داستان چیست؟
  • خبر تاج در مورد مراسم برترین‌های لیگ