Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،  حجت الاسلام سید نصراله موسوی،رییس سازمان تبلیغات اسلامی بروجرد روز دوشنبه درنشست تشریح ویژه برنامه‌های سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: این سازمان نیز همچون سایر دستگاه‌های فرهنگی مرتبط، برای این ایام ۳۰ نشست بصیرت دینی و ۲۰ گفتمان دینی برگزار می‌کند.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های خدمت رسانی طرح عملیات حاج قاسم سلیمانی از ۹ تا ۱۹ دی‌ماه ادامه داد: تهیه کلیپی از زندگی سردار شهید با هدف آشنایی بیشتر نسل جوان، برگزاری شب شعر با موضوع فاطمیه و مکتب حاج قاسم، مسابقه حفظ و قرائت قرآن کریم و اعزام مبلغ به مناطق هدف از جمله برنامه‌های این ایام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام موسوی گفت: برگزاری نشست‌های ترویج فرزندی آوری، گفتمان سازی ایام تبلیغ پیرامون شخصیت حاج قاسم و بصیرت فاطمی این سردار بزرگ و اعزام کاروان خدمت به مناطق محروم از دیگر برنامه‌های دومین سالگرد این شهید بزرگوار می‌باشد.

وی اضافه کرد: سردار سلیمانی را می‌توان به عنوان یکی از دانش آموختگان بزرگ مکتب ولایت فقیه و امام خمینی (ره) معرفی کرد.
به گزارش ایرنا، شهید حاج قاسم سلیمانی ۱۳ دی ماه ۹۸ در فرودگاه بغداد توسط پهپاد‌های آمریکایی به شهادت رسید.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان تبلیغات اسلامی بروجرد شهید سلیمانی حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۶۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «سربلند میدان» برای سومین بار تجدید چاپ شد

کتاب «سربلند میدان» که به سرگذشت و زندگی سردار شهید سیدمحمد حجازی می‌پردازد، با گذشت شش ماه برای سومین بار تجدید چاپ شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است. - اخبار فرهنگی -

امروز بیست و نهم فرودین ماه، سومین سالروز شهادت سردار سرلشکر شهید سید محمد حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران است که بر اثر عوارض شیمیایی ناشی از جنگ تحمیلی به شهادت رسید.

سردار حجازی بیش از 40 سال از عمر خود را وقف دفاع از انقلاب اسلامی و نیروهای مقاومت کرد و یکی از فرماندهان نام‌آشنا در جبهه مقاومت بود.

بعد از شعادت شهید حجازی کتاب سرگذشت و زندگی ایشان در دستور کار مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس قرار گرفت و بعد از گذشت یک سال، کتاب «سربلند میدان» به نویسندگی سعید علامیان منتشر شد و در پنجمین همایش «یادها و نام‌ها» در پنجم مهرماه سال 1402 رونمایی شد.

کتاب «سه چهارده» رونمایی شد

حال با گذشت شش ماه این کتاب برای سومین بار تجدید چاپ شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

یکی از نکات قابل توجه در چاپ جدید کتاب «سربلند میدان» تغییر طرح جلد آن است.

کتاب «سربلند میدان» حاصل 80 ساعت گفتگوی نویسنده با چهل‌ویک نفر از همرزمان، همکاران، آشنایان و اعضای خانواده سردار شهید محمد حجازی است. بیست‌ویک نفر دیگر هم راویانی هستند که روایت آن‌ها را از منابع مکتوب استخراج کرده است.

کتاب «سربلند میدان» متشکل از 19 فصل است که از تولد تا شهادت سردار حجازی را روایت کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سومین سالگرد شهادت «سردار سید محمد حجازی» در کرمان
  • سومین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی در کرمان
  • گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار محمدحجازی
  • برگزاری ویژه برنامه گرامی‌داشت سالگرد شهادت سید محمد حجازی درسردشت 
  • تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم
  • برگزاری سومین یادواره سردار شهید سید محمد حجازی در کوهدشت
  • کتاب «سربلند میدان» برای سومین بار تجدید چاپ شد
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا (س)/ هرجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • برگزاری سومین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی در خرمشهر + تصاویر